1-21 elem, összesen: 694
Nyitott Budapest
10-20 perces parkolók létesítése ki-be pakoláshoz, áruszállításhoz
Sok gondot okoz, hogy a bevásárláskor, áruszállításkor, mesteremberek anyag és gép kirakodáskor messze találnak parkolót vagy szabálytalanul, forgalom akadályozásával várakoznak. ...
Helyi - kis ötlet
Béke utcai biztonságos biciklis és gyalogos átkelés
A Rákos-patak melletti kerékpárút részeként a Béke utcai átkelés biztonságosabbá tétele oly módon, hogy azt gyalogosok is ...
Helyi - kis ötlet
Villamosperon szélesítése a Lehel utca-Hun utca kereszteződésében
A villamosperon szélesítését kellene megvalósítani , mert jelenleg nagyon keskeny a Lehel utca, Hun utcai ...
Helyi - nagy ötlet
Visszaadni az Oktogon szervíz útjait a gyalogosoknak
Az Oktogon szervíz útjait át kellene adni gyalogos közlekedésre, pihenőhely kialakításra, ...
Helyi - nagy ötlet
Integrált Közösségi Tér a Horgásztelepen
Helyi önkormányzati tulajdonú közterületen integrált közösségi tér és annak (tervezett) elemei:
- játszótér,
- időseknek fás ligetes/árnyékos helyszín padokkal, 1-1 helyen asztallal,
- ivókút,
- közösségi ...
Helyi - nagy ötlet
Kutyafuttató méret növelés a II. János Pál pápa téren
A II. János Pál pápa téren jelenleg két kutyafuttató van, de mindkettő mérete - a park méretéhez viszonyítva, nagyon kicsi.
Az ötlet a ...
Nyitott Budapest
Kellemes csengő hangok a trolin és az egyes metrón
Jelenleg a trolin és a millenniumi földalattin olyan figyelmeztető hangokat használ a BKK, ami még a hajdani szocializmus terrorizáló hangulatát idézi. ...
Helyi - nagy ötlet
Örs vezér tér- Rákoskeresztúr összekötő kerékpár út
Örs vezér tértől végig Rákoskeresztúr városközpontig tartó , úttesttől elkülönülő kerékpár és rollerút nagyon nagy szolgálatot tenne a két helyszin között ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros és gyalogos átkelő fejlesztése a Béke út-Tahi út kereszteződésében
A Béke út-Tahi út kereszteződésében jelenleg egy veszélyes és szabályosan nem igazán használható kerékpáros és gyalogos átkelőhely található. Ezen átkelőhely fejlesztése biztonsági ...
Nyitott Budapest
Zene az utcán
Hiányzik a zene Budapest utcáiról. Szeretném, ha az utcazenészek könnyebben juthatnának engedélyekhez , Budapest az utcai zene városa is lehetne ahol nem ...
Zöld Budapest
Kerékpározásbarát főhálózat fejlesztése Budapesten
A Közgyűlés által elfogadott Kerékpárforgalmi főhálózati terv alapján a BKK terveztessen és építtessen kerékpárutakat, kerékpársávokat, csomópontokat olyan helyeken, ahol eddig semmi nem ...
Helyi - kis ötlet
Egészségmegőrző, természetközeli sétakör Őrmezőn
Az Őrmezei út, Létra utca, Keserű-ér melletti ösvény és az Őrmezei utat a Dobogó úttal összekötő gyalogos út által alkotott kör burkolatlan ...
Helyi - kis ötlet
Egy biztonságos és élvezhető kosárlabda pálya.
A kosárlabda pályának vizelvezetős talaja legyen és felfestés, plexis palánk és vegye körül rács vagy ...
Nyitott Budapest
Kis ívben jobbra kanyarodni piros lámpánál
A fővárosnak gyakorlatilag érdemi teendője az emberek tájékoztatásán kívül nem nagyon akad, pár közlekedési lámpát kellene lecserélni. A lényege a következő, ...
Helyi - kis ötlet
Zöld Buszmegállók a 99-es busz vonalán
A napsütésnek leginkább kitett megállókban akár a megállóra, akár önálló rácsozatra futtatott növényekkel történő ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Wesselényi utcába
A XX. kerületi Wesselényi utca és Eperjes utca kereszteződésénél ki kellene alakítani egy zebrát a Wesselényin ...
Helyi - nagy ötlet
Lüktető közösségi utcarész a stadionnál, ahol jól érzed magad fák és mezei virágok árnyékában
A projekt a Kerepesi úton (Hungária út-Francia út között) történő megvalósításához.Bicikli út létrehozása az úttest egy sávjában, járda és parkolórész elkülönítése. Járdán ...
Nyitott Budapest
Kabrió villamos
A közösségi közlekedés is lehet menő. Ehhez nem feltétlenül kellenek vadonatúj járművek, meglévők átalakításával is lehet nagy eredményeket elérni. Külföldön van példa ...
Nyitott Budapest
A belvárosi sréhen parkolás felszámolása
A sréhen parkolásnak mindig mindenhol az a következménye, hogy az autók vagy a járda felé, vagy az úttest felé lógnak túl. Ezzel ...
Zöld Budapest
Kerékpársávok kialakítása főútvonalak mentén
főútvonalakon komolyabb átalakítások nélkül, esetleg a sávok újraosztásával kialakíthatóak lennének kerékpársávok, hogy ott biciklivel is közlekedni tudjanak az ...
Helyi - kis ötlet
Erzsébetvárosban kerékpárral egyirányú utcákba szemben behajtások rendezése
Ezen a területen nagyon sok helyen lehetne szemben irányú kerékpáros utakat megengedni (például Nagy Diófa utca), de nagyon sok helyen ez elmaradt ...
1-21 elem, összesen: 694