Leírás
A sréhen parkolásnak mindig mindenhol az a következménye, hogy az autók vagy a járda felé, vagy az úttest felé lógnak túl. Ezzel vagy a trolibuszt, vagy a járókelőket akadályozva. Be kéne látni, hogy egy városban annyi parkolóhelynek van kulturáltan hely, amennyi párhuzamos parkolással elfér. Inkább a lakossági parkolási engedélyek árát kéne úgy meghatározni, hogy az ne lépje túl a párhuzamos parkolással elérhető parkolóhelyek számát. Nem pedig előbb kiosztogatni az ingyen lakossági várakozási hozzájárulásokat, hogy utána csak járdán sréhen parkolással lehessen megoldani az autók tárolását. Lehet, hogy első ránézésre nem a parkolóhely(át)festés tűnik annak a projektnek, ami a város élhetőségét a legjobban növeli, de ha belegondolunk, lényegében néhány liter fehér festéknyire vagyunk attól, hogy Budapest belvárosa könnyen, kényelmesen, bárki által besétálható legyen.
Miért jó, ha megvalósul az ötleted?
Az ötlet megvalósulása esetén két ember el fog tudni sétálni egymás mellett a járdán. A kismamák és tolószékesek mindenhol végig fognak tudni menni a járdán. A trolibuszközlekedés nem fog minden második nap leállni.