1-21 elem, összesen: 694
Nyitott Budapest
Kabrió villamos
A közösségi közlekedés is lehet menő. Ehhez nem feltétlenül kellenek vadonatúj járművek, meglévők átalakításával is lehet nagy eredményeket elérni. Külföldön van példa ...
Helyi - kis ötlet
Utcakép- bolt- cégér, kirakatok portálok megjelenésének, stílusának szabályozása a Teréz körúton
Szabályozni kéne a Teréz körúton az üzletek utcai portáljának, cégérének milyenségét, a stílust, a használható színeket, betűtípust, a feliratok, cégérek méretét, hogy ...
Helyi - nagy ötlet
A Nimród utca fásítása.
A XVIII. kerületi Nimród utca fásítása nagyon foghíjas. Ezt kellene kiegészíteni, hogy az utcán végig két zárt fasor legyen a járdák ...
Zöld Budapest
Mellékutcák forgalomlassítása 30 km/h-ra.
Budapest összes (vagy pilot projektként a körúton belüli) utcája megengedett legnagyobb sebességének 30 km/h-ra történő ...
Nyitott Budapest
BKK jegyautomaták nehezen nyitható lenti hosszú üvegajtaját használhatóvá tenni
Azt szeretném kérni, hogy távolítság el azokat a rugókat, zsanérokat vagy valamit, ami miatt a BKK jegyautomaták üvegajtóit annyira nehéz mozgatni. Másrészt ...
Helyi - nagy ötlet
Automata közvécé a terézvárosi Hunyadi téren
Automata, mozgássérültek számára is használható fizetős közvécé a Hunyadi téren, a Margit-szigeten és a Jókai téren megtalálhatóakhoz ...
Helyi - nagy ötlet
Móricz Zsigmond körtér: meglévő kerékpáros útvonalak összekötése
Kapcsolatot kell teremteni a Móricz Zsigmond körtérre befutó összes kerékpáros útvonal között:
1. Bartók Béla út és Fehérvári út között.
2. Villányi ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékéárút és mozgástér Újpesten
Budapesten a negyedik kerületben a Klára utca mögötti részen lehetséges lenne egy olyan kerékpárút kialakítására, ami az Istvántelki vasúti megállót köti össze ...
Helyi - kis ötlet
Mol Bubi kerékpár állomás az ARENA pláza közelében
Létesüljön egy MOL bubi kerékpárállomás az ARENA pláza körül, lehetőleg az egyik főbejárat melett. Legyen nagy férőhelyes, mivel a plázának meglehetősen nagy ...
Zöld Budapest
30-as zónák kialakítása a belvárosban
30 km/órás sebességcsillapított övezetek kijelölése a városban minden mellékutcára kiterjesztve a közlekedés lassítását szolgáló fizikai beavatkozások megvalósításával, egyben lehetővé téve ha ...
Helyi - kis ötlet
Lámpás gyalogátkelőhely létesítése a Szugló utca-Cinkotai út kereszteződésben
Lámpás kereszteződés és 2db zebra kialakítása, egy a Szugló utcán, egy pedig a Cinkotai úton való átkelés ...
Nyitott Budapest
Önkormányzati lakások hivatalos csereközpontja
Legyen egy hivatalos közvetítőközpont, amelyik önkormányzati lakások cseréjét segíti és bonyolítja ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros összeköttetés a VII-VIII. kerület között.
A tervezett Szent-Rókus kápolna előtti felújításnál egy kerékpár utat lehetne építeni egy kerékpárátkelővel a Nyár utcába. a jelenlegi kereszteződés lámparendjéhez kapcsolva, ugyanez ...
Nyitott Budapest
Ne pelenkázzuk Budapestet!
A (semmilyen felújítás alatt nem álló) lakó-, iroda- és középületeken elhelyezett hatalmas méretű reklámhálók elcsúfítják Budapestet. Nem tudom, ki keres ezen a ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Wesselényi utcába
A XX. kerületi Wesselényi utca és Eperjes utca kereszteződésénél ki kellene alakítani egy zebrát a Wesselényin ...
Nyitott Budapest
Felelős állattartás
A fővárosban tartott kutyák száma meglehetősen magas, és ezzel párhuzamosan a a fel nem szedett kutyaürülékek száma is. Az emberek nagy ...
Helyi - kis ötlet
Üllői úti kerékpársáv felesleges lámpáinak megszűntetése
Az Üllői úton vannak olyan lámpák, amiknek az a szerepük, hogy az Üllői út északi oldalán lévő utcákból ki lehessen kanyarodni, például ...
Helyi - nagy ötlet
Járdaszélesítés a belvárosban
Az V. kerület József Attila utca északi járdáján az Október 6. utca és a Bajcsy-Zsilinszky út között a Lánchíd forgalomkorlátozása óta lecsökkent ...
Esélyteremtő Budapest
Túlélő tréning hajléktalanoknak
Fagyhalált elkerülő cselekedetek ismertetése, az utcai tartózkodás túlélését lehetővé tevő ismeretek elsajátításának ismertetése hajléktalan emberek számára. Tréning arról, hogy hajléktalanná válásuk után ...
Zöld Budapest
Budapesti zöld utak fejlesztése és biztonságuk növelése
Budapesten számtalan, a lakosság által akár tömegesen használt zöldút alakult ki. Ezek gyakran csak egy-egy népszerű ösvényt jelentenek, néhol földutakat, vagy kisebb ...
Esélyteremtő Budapest
Járdán parkolás megszüntetése Budapesten
A járda a gyalogosoké. Ahhoz hogy az emberek szívesen töltsenek időt a közterületen, megfelelő gyalogos infrastruktúra is kell. Ennek alapvető feltétele a ...
1-21 elem, összesen: 694