1-21 elem, összesen: 694
Nyitott Budapest
utazási szokások reformja
A digitális világ hatására az utazóközönség elidegenedett, a közösségben elfoglalt szerepünk, feladatink megkoptak, pedig erre a megfelelő utazási szokások alkalmazásához szükség van. ...
Helyi - nagy ötlet
Schulestrasse Újpalotán
Az újpalotai Hartyán közben Schulestrasse megvalósítása az autóforgalom teljes mértékű kitiltásával. A járda jelenleg 1,2 méter széles, ezen kell 1200 gyermeknek + ...
Esélyteremtő Budapest
Fővárosi életviteli mentor hálózat autizmussal élő felnőttek részére
Hiányzik a szociális ellátó rendszerben a többnyire otthon, szüleivel élő, idősödő autista felnőttek ellátását, életviteli támogatását nyújtó szolgáltatás. Hozzon létre a Főváros ...
Nyitott Budapest
F2 - Filmes Főváros - mit tehet azért egy városvezetés, hogy csökkenjen az erőszak a mindennapokban
Rendezzen a Főváros havonta kerekasztalbeszélgetéssel egybekötött filmvetítést annak érdekében, hogy az élet minden területén csökkenjen az erőszak, kedvesebbek legyenek az emberek ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen átjárható a Széchenyi István tér
A tér négy oldalán zebrák létesítése, ezek és a tér két oldalán lévő szoborcsoport kavicsúttal történő összekötése a mostani letaposott fű ...
Helyi - nagy ötlet
Krúdy-negyed minimalista megvalósítása
a) Bár a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum jó programokat szervez, hasonlóan az Óbudai Társaskörhöz, a Kéhli pedig továbbra is magas színvonalú étterem, a ...
Nyitott Budapest
Kapjanak plusz funkciót a pollerek és egyéb utcai tárgyak
Javaslatom a járdák szélén elhelyezett zöld oszlopok kicserélése olyan zártszelvényekre, amelyekhez kerékpárt lehet lakatolni. pl. a Rákóczi téren látni ilyeneket.
A nagykörúton, ...
Helyi - kis ötlet
XIII. kerület Szabolcs utca megnyitása a kétirányú kerékpáros közlekedésnek
XIII. kerület Szabolcs utca megnyitása a kétirányú kerékpáros közlekedés számára az Aba utca és a Dózsa György út ...
Nyitott Budapest
Mindenki számára hozzáférhető gyalogosforgalmi téradatbázis Budapestre
Szükség lenne egy térinformatikai adatbázisra, ami a gyalogosforgalmi adatokat tudja megjeleníteni utcák és utcaszakaszok szintjén.
Ez egy térképes adatbázis kellene, hogy legyen, ...
Helyi - kis ötlet
Biciklis és gyalogos külön sávok a Szabadság hídon
A Szabadság híd egyik járda oldala (pl. északi) kizárólag a gyalogosoké legyen, a másik (pl. déli) pedig kizárólagosan a bicikliseké, ahol mindkét ...
Helyi - kis ötlet
Zöld buszmegállók
A korabbi, 14es villamos vonalan torteno zolditeshez hasonloan a 196os busz vonalan is jogosultsaga lenne az arnyekolasnak. A napsütésnek leginkább kitett megállókban ...
Zöld Budapest
Fenyőfákat közterekre
Szerintem jó ötlet lenne fenyőfákat ültetni az olyan helyekre, ahol karácsonykor egy kivágott fenyő szokott állni, karácsonyra feldíszítve. Persze meg kell várni, ...
Nyitott Budapest
Játékos utcai elemek elhelyezése
Budapest forgalmasabb közterületein lehetne elhelyezni egy-egy, felnőtteknek is alkalmas ...
Nyitott Budapest
Az autós ingázók összefogása
Hozzunk létre a főváros agglomerációs településein 2-4 fős csapatokat azokból az autós ingázókból, akik egymáshoz közel élnek és minden nap azonos időben ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen a Király utca sétálóutca
A Király utca Károly körút és Nagymező utca közötti szakasza legyen átalakítva a Váci utcához hasonlóan ...
Nyitott Budapest
Metrószinten jelölés, hogy az adott vágányok melyik mozgólépcsőn keresztül érhetőek el legrövidebben
Metrószinten meg kéne jelölni, hogy az adott vágányokhoz melyik mozgólépcsőn célszerű felmenni, hogy a lehető leggyorsabban elérjék ...
Zöld Budapest
Mellékutcák forgalomlassítása 30 km/h-ra.
Budapest összes (vagy pilot projektként a körúton belüli) utcája megengedett legnagyobb sebességének 30 km/h-ra történő ...
Helyi - kis ötlet
Párhuzamos parkolás és ideiglenes parkolási helyek kialakítása a Keleti Károly utcában
A jelenleg érvényes ferde parkolási rend helyett párhuzamos parkolás kialakítása a Keleti Károly utca körút és Bimbó út közötti szakaszán. Plusz ezen ...
Helyi - nagy ötlet
Nagy-forgalmú gyalogos átkelőhely lámpás védelme, ahol naponta több száz kisiskolás halad át.
A Budapest XVIII. kerületben található, kiemelten nagy-forgalmú és veszélyes gyalogos (zebrás) átkelőhelyet kellene mielőbb jelzőlámpás lámpás védelemmel ...
Helyi - kis ötlet
Mindenki számára biztonságos kerékpáros közlekedés a Szabadság hídon
A Szabadság hídon a villamos és az autók sávjai épp, hogy elég szélesek, a gyalogos járdák szélessége azonban külön-külön is többszöröse egy ...
Helyi - kis ötlet
Zöld utat a troliknak Erzsébetvárosban!
A Főváros hatáskörébe tartozik azon belső- és középső-erzsébetvárosi utcák forgalmi rendjének meghatározása, ahol a trolik napi szinten kényszerülnek akár órákra leállni, mert ...
1-21 elem, összesen: 694