1-21 elem, összesen: 694
Nyitott Budapest
BUBI kisgyerekesek számára is
MOL BUBI kerékpárok egy részének gyereküléssel történő ellátása, akár az újabb, elektromos flottát már eleve gyerekülésekkel ...
Helyi - kis ötlet
Révész utcai kültéri kerékpártároló
Javaslom, hogy kerüljön egy kültéri kerékpártároló a Révész utca és a Népfürdő utca kereszteződéséhez, a páros oldal felőli oldalon, ahol a parkoló ...
Helyi - nagy ötlet
Futókör folytatása a Göncöl utca és a Madarász Viktor utca között
Jó lenne a Rákos-patak mentén a Göncöl utca és a Béke utca között meglévő futókör folytatása a patak mentén a Göncöl utca ...
Helyi - nagy ötlet
Szent István parki játszótér felújítása
Szent István parki játszótér felújítását. Több,korszerűbb, biztonságosabb játszóeszközök ...
Zöld Budapest
Változatosabb és klímaváltozás-álló fa- és cserjefajokat a parkokba!
Javaslom az ültetett évelők, különösen a cserje és fafajok fajszámának növelését.
Továbbra is túlnyomórészt a megszokott fajokat ültetik. Hátrány:
Ahol sűrűn előfordul ugyanaz a ...
Helyi - kis ötlet
Moduláris, könnyen karbantartható közvécé mintaprojekt
Egy kompakt, moduláris, cserélhető elemekből álló közvécé mintaprojektet, amin tesztelni lehetne hogyan lehet a leghatékonyabban hosszú távon tisztán, újszerű állapotban tartani egy ...
Helyi - kis ötlet
A kerékpáros lámpák rossz összehangolásának megszüntetése
A Kacsa utcán haladva a Fő utcai átkelés után a Bem rakparti lámpa zöldje csak igen gyors haladással érhető el. Ez arra ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársávok a Kerepesi úton
A Kerepesi út Pilisi utca - Hungária krt. közötti szakaszán az útpálya és a forgalmi sávok szélessége lehetővé teszi, hogy kétoldali irányhelyes ...
Helyi - kis ötlet
VIII. kerületi nem főúti, kerékpározás fejlesztése
A Mária utca eddig nem megvalósult részén a kétirányú kerékpár forgalom biztosítása, a Pál utca-Nap utca illetve annak vonalában az Illés utcáig ...
Nyitott Budapest
Budapest 1899 - Szerep- és társasjáték
A Budapest 1899 az első olyan, magyar fejlesztésű asztali szerepjáték, amely a magyar történelmen és a városi folklóron alapulna. Akció- és rejtélyorientált ...
Helyi - kis ötlet
Védett bringasáv a Kossuth Lajos utcában
Legyen - lehetőleg védett - bringasáv az Astoriától az Erzsébet hídig legalább, összekötve a rakparti és kiskörúti bringahálózattal egy fontos ...
Nyitott Budapest
telefonfülkék és szemetesedények rendbetétele
A kritikán aluli telefonfülkéket távolítsák el a fővárosból, és helyettük kevesebb helyre kerüljenek újfajták, vagy esetleg azok a régi zöldek egy-egy turisztikailag ...
Helyi - nagy ötlet
macskakő helyett kerékpározható burkolat
A Bródy Sándor utca Nemzeti Múzeum melletti szakaszán, a Puskin utcai kereszteződésig (Andrássy Egyetemig) kockaköves burkolat van az úttesten - ez ...
Helyi - kis ötlet
Flesch Ármin köz és Gyöngyösi tér megújítása
Flesch Ármin köz és Gyöngyösi tér megújítását indokoltnak tartom, jó lenne több zöldterület, korszerűtlen a terület térszerkezete is. Vonzóbbá lehetne tenni az ...
Nyitott Budapest
Zöldfény-hullám gyalogosoknak és kerékpározóknak is
Az autósok zöldfény-hullámának mintájára gyalogos- és kerékpárosbarát zöld közlekedésijelzőlámpa-sorozatot is ki lehetne alakítani a főváros egész ...
Helyi - nagy ötlet
A gasztronómia és a kultúra segítségével közelítsünk egymáshoz - Cigány vendéglő kulturális térrel
A cigány vendéglő és kulturális tér megtervezését fiatal építészekre bíznám, esetleg a Műszaki Egyetem végzőseire, üzemeltetőjét szakmai javaslatra, a szakács kiválasztását főzőverseny ...
Helyi - nagy ötlet
Több zebrát a ligetbe
A Városligeten keresztülhúzódó Kós Károly sétányon kevés felfestett gyalogátkelő van, ezekből lehetne több. Konkrétan a Zieleinski híd liget felőli végébe mindenképp kellene ...
Helyi - kis ötlet
Üllői úti kerékpársáv felesleges lámpáinak megszűntetése
Az Üllői úton vannak olyan lámpák, amiknek az a szerepük, hogy az Üllői út északi oldalán lévő utcákból ki lehessen kanyarodni, például ...
Helyi - kis ötlet
Közlekedési balesetben elhunyt kerékpárosok emlékműve
A terület gaztalanítása, rendezése után, a közlekedési balesetben elhunyt kerékpárosok emlékműve kerülne a helyszínre. Nem szükséges, hogy megközelíthető legyen az emlékmű, lehetne ...
Helyi - nagy ötlet
Parkfejlesztés a Tímár utca és a Lajos utca korábban közösségszervező erővel bíró területén
A Lajos utca-Tímár utca-Árpád fejedelem útja által határolt területen nagyon szeretnénk több fát, több padot árnyékos helyen, közvilágítást, kutyafuttatót, a lehasználhatatlan focipálya ...
Helyi - nagy ötlet
Irányhelyes kerékpársávokat a Stefánia útra
A Stefánia út a város egyik legszebb, ám rendkívül alulhasznosított útja. Gyakorlatilag faltól falig a gépjárművek uralják a közterületet, beszűkítve a zöldsávokat ...
1-21 elem, összesen: 694