1-21 elem, összesen: 694
Helyi - nagy ötlet
Buszmegálló akadálymentesítés zöldítéssel
Az ötletem a 67-es villamos felhagyott mexikói úti 700 méteres szakaszára vonatkozik. A vonal felhagyott és alul hasznosított reálisan nem várható a ...
Helyi - kis ötlet
02. Nyúl utcai buszmegálló
Járda, vagy a síneken való biztonságos átjárás biztosítása.
A Nyúl utcai buszmegálló két zebra közé esik- Aki az Ezredes utca felé szeretne menni, ...
Helyi - kis ötlet
Párhuzamos parkolás és ideiglenes parkolási helyek kialakítása a Keleti Károly utcában
A jelenleg érvényes ferde parkolási rend helyett párhuzamos parkolás kialakítása a Keleti Károly utca körút és Bimbó út közötti szakaszán. Plusz ezen ...
Nyitott Budapest
Központi fővárosi közterület felügyeleti telefonközpont létrehozása
Egy köponti, minden budapesti lakossal megismertetett telefonszám létrehozása, amit közterületi problémák esetén ingyenesen hívni tudnának az ...
Helyi - kis ötlet
Parkolásgátló oszlopok helyett zöldet: fasor és növényzet a Kossuth Lajos utában
A jelenlegi parkolásgátló oszlopok, amellett, hogy nem esztétikusak, nem is hatékonyak, bármely illegális parkoló kiszedheti kényére-kedvére. Ezek helyére, ahol a felület és ...
Nyitott Budapest
Ne legyen késleltetés a jelzőlámpák között!
Amikor a járműveknek pirosra vált a közlekedési jelzőlámpa, akkor a gyalogosoknak legyen egyből szabad jelzés! Ne kelljen percekig feleslegesen várakoznia ...
Helyi - nagy ötlet
Lüktető közösségi utcarész a stadionnál, ahol jól érzed magad fák és mezei virágok árnyékában
A projekt a Kerepesi úton (Hungária út-Francia út között) történő megvalósításához.Bicikli út létrehozása az úttest egy sávjában, járda és parkolórész elkülönítése. Járdán ...
Helyi - kis ötlet
Kétirányú kerékpáros közlekedés lehetőségének megteremtése az Apáczai Csere János utcában
Legyen kijelölve ellenirányú kerékpársáv a Apáczai Csere János utcában, a Március 15. tér és a Wekerle Sándor utca közötti szakaszon. Ezáltal lehetővé ...
Helyi - kis ötlet
VIII. kerületi nem főúti, kerékpározás fejlesztése
A Mária utca eddig nem megvalósult részén a kétirányú kerékpár forgalom biztosítása, a Pál utca-Nap utca illetve annak vonalában az Illés utcáig ...
Nyitott Budapest
Szabadabb Bubi
Jelenleg a bubikat csak a kijelölt állomásokon lehet letenni. A régi rendszerben, amikor a visszavétel a tartóba való helyezéssel történt, illetve az ...
Esélyteremtő Budapest
Járdánparkolás megszüntetése legalább 20 utcaszakaszon a belvárosban
A járdánparkolás beszüntetése legalább 20 db olyan jelentős gyalogosforgalmú utcaszakaszon a Nagykörúton belül és Újlipótvárosban, ahol a járda szélessége nem éri el ...
Helyi - kis ötlet
Élhetőbb, környezetorientált Kulturális negyed a Bartók belső szakaszán
A Főváros középtávú városfejlesztési tervébe illeszkedően az illetékes területek szakembereinek biztosítása annak érdekében, hogy sikerüljön az adminisztratív folyamatokat áttekinteni, ami az ...
Helyi - nagy ötlet
Lámpás kereszteződéssel védett Vörösmarty utca
Egy lámpás és zebrás kereszteződés kialakítása a Vörösmartyutca - Király utca kereszteződésében a gyalogosbiztonság fokozása érdekében. Esetleg fekvőrendőrrel ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárút a széles járdákra!
Ahol elég szélesek a járdák (Nagykörút, Károly körút, Üllői út, Rákóczi út egyes szakaszai, Andrássy út, XIV. Stefánia út stb.) vezessék a ...
Zöld Budapest
Több P+R várakozóhely
Az alábbi link szerint mindössze kb. 3800 P+R várakozóhely érhető el (bkk.hu/fejlesztesek/fovarosi-fejlesztesek/kozteruleti-fejlesztesek/p-r-parkolok-budapesten.5789/). Érdemes volna növelni a P+R várakozóhelyek számát oly módon, hogy ...
Helyi - nagy ötlet
Az újpesti Duna part rendbetétele a gyalogosok és kerékpárosok részére, II. ütem
A második ütemben a legalább három méter széles, szilárd burkolatú kerékpár és gyalogos sétány az újpesti szennyvíztisztító melletti területen folytatódna és a ...
Nyitott Budapest
Street art felületek a város több pontján a graffitik ellen
A főváros több pontján lehetne kijelölni olyan nagyobb összefüggő függőleges felületeket (pl. üres tűzfalak, felüljárók vagy hidak talapzata), amelyekre pályázatok benyújtásával és ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen a Keleti pályaudvar kerékpárral is minden irányból biztonságosan megközelíthető!
Amíg a Rákóczi úton nem lehet biztonságosan kerékpározni, addig tegye lehetővé a főváros, hogy kerékpárral minden irányból biztonságosan és komfortosan lehessen megközelíteni ...
Helyi - nagy ötlet
Árasztó-part és Kopaszi-gát összekötése egy dunaparti sétánnyal
Átjárható sétány kialakítása a Kopaszi-gát és az Árasztó-part összekötésével, mert a híd még valószínűleg nagyon sokáig nem fog megépülni (amihez eredetileg ez ...
Helyi - nagy ötlet
Szégyen-háromszög
A leírt, a kelenföldi pályaudvar melletti, lerongyolódott, háromszög alakú terület rendkívüli mértékben üt el a pályaudvar előtti, a gyalogosok és kerékpárosok által ...
Esélyteremtő Budapest
Átkelőhelyek járdaszintre emelése
Ahol lehet, a gyalogosátkelőhelyeket úgy alakítsák ki, hogy a járdával egy szintben legyenek és az autóknak kelljen felhuppannia, ne pedig a gyalogosnak ...
1-21 elem, összesen: 694