1-21 elem, összesen: 694
Helyi - nagy ötlet
Tahi utca - Béke út kereszteződésnél lámpás kerékpáros és gyalogosátkelő létesítése
A cél a Tahi utca - Béke úti kereszteződésnél kialakult balesetveszélyes csomópont biztonságossá tétele egy jelzőlámpával szabályozott kereszteződés ...
Nyitott Budapest
Bontásra ítélt telefonfülkéket fogadjanak örökbe civilek!
Minden kerületben lehetne egy jó helyen lévő, de kihasználatlansága miatt lebontásra ítélt köztéri telefonfülke, amelyet az önkormányzat átvesz az üzemeltető cégtől és ...
Zöld Budapest
Emlékerdő
Egy emlékerdőt a tata-agostyáni emlékerdő mintájára. Egy kijelölt, természetes erdő fáinak gyökereihez lehessen lebomló urnákban eltemettetni a ...
Helyi - nagy ötlet
Dézsás fák helyett talajkapcsolatos fák a Rákóczi úton
Most jelenleg dészás kisnövésű fák vannak a Keleti pályaudvar (Baross tér) és a Blaha Lujza tér között, amik nem adnak elég árnyékot ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpározható Margit körutat
A Margit körút teljes szakaszán valósuljon meg a biztonságos kerékpárközlekedéshez szükséges infrastruktúra, lehetőleg önálló kerékpársáv ...
Helyi - kis ötlet
XIII. kerület Szabolcs utca megnyitása a kétirányú kerékpáros közlekedésnek
XIII. kerület Szabolcs utca megnyitása a kétirányú kerékpáros közlekedés számára az Aba utca és a Dózsa György út ...
Helyi - kis ötlet
Akácfa utca autómentesítése
Az Akácfa utcából akár csak szabályozás útján kitiltani az autós közlekedést. Gyalogosbaráttá tenni az utcát, fák, zöld sáv esetleg térkövek lehelyezése az ...
Helyi - kis ötlet
Kálvin téri kerékpáros közlekedés összeköttetésének javítása
A Kecskeméti utcából meg van oldva az összeköttetés a Baross utcai kerékpár sávhoz, szerintem jó lenne, hogy a Ráday utca viszonylag nagy ...
Helyi - nagy ötlet
Parkfejlesztés a Tímár utca és a Lajos utca korábban közösségszervező erővel bíró területén
A Lajos utca-Tímár utca-Árpád fejedelem útja által határolt területen nagyon szeretnénk több fát, több padot árnyékos helyen, közvilágítást, kutyafuttatót, a lehasználhatatlan focipálya ...
Helyi - kis ötlet
Zöld utat a troliknak Erzsébetvárosban!
A Főváros hatáskörébe tartozik azon belső- és középső-erzsébetvárosi utcák forgalmi rendjének meghatározása, ahol a trolik napi szinten kényszerülnek akár órákra leállni, mert ...
Helyi - kis ötlet
A kerékpáros lámpák rossz összehangolásának megszüntetése
A Kacsa utcán haladva a Fő utcai átkelés után a Bem rakparti lámpa zöldje csak igen gyors haladással érhető el. Ez arra ...
Helyi - kis ötlet
Zöld Buszmegálló
Az ott várakozók számára jobb komfort érzetett nyújt és a hőszigethatást is csökkenti. Továbbá javítja a levegő minőségét ...
Helyi - nagy ötlet
Autómentes bulinegyed
A bulinegyed főbb utcáinak autómentesítése. A Király utcában a Károly körúttól a Nagymező utcáig, A Dob és Wesselényi utcákban a Károly körúttól ...
Helyi - nagy ötlet
A Bem tér és környéke gyalogos-barát átrendezése
Budán a Bem József téren van egy ívesen kanyarodó autóút (amelyik Észak felől a Bem rakpartról vezeti a forgalmat a Fő utcába). ...
Helyi - kis ötlet
Mini közösségi tér
2-3 db köztéri pad, 1 db asztal, olyan anyagból, ami időtálló, esztétikus és könnyű tisztán tartani. Az ott növő borostyán felszámolása és ...
Nyitott Budapest
Központi fővárosi közterület felügyeleti telefonközpont létrehozása
Egy köponti, minden budapesti lakossal megismertetett telefonszám létrehozása, amit közterületi problémák esetén ingyenesen hívni tudnának az ...
Helyi - nagy ötlet
Római örökség élővé tétele
a) A Flórián térre vonatkozóan a 2023-as költségvetési ötletek között szerepelt ez:
"Elsősorban az utak járhatóságára fókuszálva a park megújítása, az esővíz elvezetése, beszivárogtatása."
A ...
Helyi - nagy ötlet
Visszaadni az Oktogon szervíz útjait a gyalogosoknak
Az Oktogon szervíz útjait át kellene adni gyalogos közlekedésre, pihenőhely kialakításra, ...
Helyi - kis ötlet
Buszmegálló áthelyezése a Határ úton
A Nagykőrösi út / Határ út kereszteződésénél a Határ út M felől érkező buszok megállójának a kereszteződés elé helyezése. A kérdéses megálló ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos gyalogos és biciklis közlekedést a Szabadság hídra!
A BKK saját mérései szerint a kerékpárosok 96%-a szabálytalanul a járdán közlekedik a Szabadság hídon. A járda a gyalogosoké, a kerékpárosoknak az ...
Esélyteremtő Budapest
Járdánparkolás megszüntetése legalább 20 utcaszakaszon a belvárosban
A járdánparkolás beszüntetése legalább 20 db olyan jelentős gyalogosforgalmú utcaszakaszon a Nagykörúton belül és Újlipótvárosban, ahol a járda szélessége nem éri el ...
1-21 elem, összesen: 694