1-21 elem, összesen: 694
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros és gyalogos átkelő fejlesztése a Béke út-Tahi út kereszteződésében
A Béke út-Tahi út kereszteződésében jelenleg egy veszélyes és szabályosan nem igazán használható kerékpáros és gyalogos átkelőhely található. Ezen átkelőhely fejlesztése biztonsági ...
Helyi - kis ötlet
Parkolásgátlók a Csörsz utcában
Végső elkeseredésemben küldöm be itt is az ötletet, mert láthatóan senkit nem érdekel. A problémát már a Járokelo.hu felületen is jelentettem, ahol ...
Helyi - kis ötlet
Élhetőbb, környezetorientált Kulturális negyed a Bartók belső szakaszán
A Főváros középtávú városfejlesztési tervébe illeszkedően az illetékes területek szakembereinek biztosítása annak érdekében, hogy sikerüljön az adminisztratív folyamatokat áttekinteni, ami az ...
Zöld Budapest
Modern, jól felszerelt, nagy területű kutyafuttató létesítése a dél-pesti régióban
Nagy területű, modern, jól felszerelt kutyafuttató létesítése a dél-pesti régióban, tömegközlekedéssel és autóval is megközelíthető helyen. A kutyafuttató fontos tulajdonságai: fás-parkos területen, ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos átkelőhelyek létesítése az Astoriánál
Az Astoriánál a Rákóczi úton és a Kossuth Lajos utcán jelenleg nem vezet keresztül gyalogosátkelőhely. A gyalogosátkelők létesítése segítené a Kiskörút ...
Nyitott Budapest
Köztéri képernyő a magyar plakátművészetnek
Szeretnénk, ha a Főváros biztosítana egy vagy több olyan digitális képernyő felületet, ami folyamatosan váltakozó művészplakátoknak adna teret. Valamint, ha a pályázat ...
Helyi - kis ötlet
Béke utcai biztonságos biciklis és gyalogos átkelés
A Rákos-patak melletti kerékpárút részeként a Béke utcai átkelés biztonságosabbá tétele oly módon, hogy azt gyalogosok is ...
Nyitott Budapest
Freelancers Szabadúszó mûvészek
Országszerte, Budapest-szerte sok Freelancer mûvész van, akik nélkülöznek, mert nincs fix munkahelyük és állami támogatásban sem részesülnek. Számukra kellene biztosítani fellépési lehetôséget ...
Helyi - kis ötlet
Zöld utat a troliknak Erzsébetvárosban!
A Főváros hatáskörébe tartozik azon belső- és középső-erzsébetvárosi utcák forgalmi rendjének meghatározása, ahol a trolik napi szinten kényszerülnek akár órákra leállni, mert ...
Helyi - nagy ötlet
Schulestrasse Újpalotán
Az újpalotai Hartyán közben Schulestrasse megvalósítása az autóforgalom teljes mértékű kitiltásával. A járda jelenleg 1,2 méter széles, ezen kell 1200 gyermeknek + ...
Helyi - kis ötlet
Kétirányú kerékpáros közlekedés lehetőségének megteremtése az Apáczai Csere János utcában
Legyen kijelölve ellenirányú kerékpársáv a Apáczai Csere János utcában, a Március 15. tér és a Wekerle Sándor utca közötti szakaszon. Ezáltal lehetővé ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros út a Kerepesi út mentén
A Stadionok és az Örs Vezér tere összekapcsolásához a Pillangó utcán át érdemes lenne egy használható kerékpár út megépítése a gyorsabb közlekedés ...
Nyitott Budapest
Polgári Parlament
A fejlesztés tartalma egy olyan internetes oldal, platform létrehozása, ahol megfelelő biztonsági intézkedés, regisztrálás mellett, minden magyar ember elmondhassa a véleményét bármiről. ...
Nyitott Budapest
A belvárosi sréhen parkolás felszámolása
A sréhen parkolásnak mindig mindenhol az a következménye, hogy az autók vagy a járda felé, vagy az úttest felé lógnak túl. Ezzel ...
Nyitott Budapest
Közösségi irodahelység startupoknak
Közösségi tér, közösségi iroda kialakítása startupoknak, induló vállalkozásoknak, ahol budapesti címmel meg tudják kezdeni ...
Helyi - kis ötlet
Szabad utat a 74-es trolinak!
Szegény 74-es trolibusz naponta akad el a Dohány utcában a hibásan kialakított parkolási rend miatt. A probléma évtizedek óta ismert, a Főváros ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros budai főgyűrű
A kerékpározás jevításának megteremtése a Margit körúton, a Krisztina körúton és az Alkotás utcában forgalomtechnikai eszközökkel, ...
Esélyteremtő Budapest
Járdánparkolás megszüntetése legalább 20 utcaszakaszon a belvárosban
A járdánparkolás beszüntetése legalább 20 db olyan jelentős gyalogosforgalmú utcaszakaszon a Nagykörúton belül és Újlipótvárosban, ahol a járda szélessége nem éri el ...
Helyi - kis ötlet
Zebrákat az Örs vezér terére
Az Örs vezér terén zebrákat kellene kialakítani, lehetőleg minden irányban.
Jelenleg csak aluljárón keresztül lehet gyalogosan átjutni a ...
Helyi - kis ötlet
József Attila utca és Széchenyi tér kerékpározhatóságának növelése
A József Attila utcában egy forgalmi sáv megszüntetésével kétirányú "párizsi", vagy 1-1 irányhelyes kerékpársáv kialakítása, kétirányú közvetlen kerékpársávval a Széchenyi István téren ...
Nyitott Budapest
Élhető város
Élhető Budapest és minden város így működhetne Magyarországon. A parkolás első félórája legyen ingyenes, a második félóra kerüljön a duplájába. Hosszú ...
1-21 elem, összesen: 694