1-21 elem, összesen: 694
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros közlekedés fejlesztése az Alkotás úton
Az Alkotás utca Széll Kálmán tér felé menő irányában irányhelyes kerékpársáv kijelölése a Déli pályaudvartól az Attila út-Vérmező utcai csomópontig.
A Széll Kálmán ...
Esélyteremtő Budapest
Gyalogos átkelőhelyek éjszakai vizibilitás-növelése
Városszerte ellátni a gyalogos átkelőhelyeket ledes fényforrásokkal, avagy egyéb fényvisszaverő ...
Nyitott Budapest
Budapest 1899 - Szerep- és társasjáték
A Budapest 1899 az első olyan, magyar fejlesztésű asztali szerepjáték, amely a magyar történelmen és a városi folklóron alapulna. Akció- és rejtélyorientált ...
Helyi - nagy ötlet
Több biztonságot az Andrássy úton!
Gyalogátkelőhelyet szeretnék az Andrássy út - Szív utca sarkára, mert sok gyerek és idős ember is itt kel ...
Helyi - kis ötlet
Lámpás zebra a Berkenye utca folytatásában a Szemlőhegy utcán
Nyomógombos lámpás zebrás gyalogosátkelőhely kialakítása a Szemlőhegy utcán a Berkenye utca ...
Zöld Budapest
Városi dzsungel
Nem használt, romos, esztétikailag hátrányos felületek, falak, oszlopok stb. gondozásmentes futónövényekkel való elfedése (pl. vadszőlő, ...
Nyitott Budapest
Irányjelző táblák a buszmegállókba
A városi közlekedés fejlesztése buszmegállókban elhelyezett irányjelző táblák által. Gyakorlatilag az egyes megállókban az adott buszjárat következő állomásai lennének felsorolva, rúdra rögzített, ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák
A jelzőlámpa nélküli zebrák felfestésénél prizmák elhelyezése, vagy a felület ledes megvilágítása felülről a ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpársáv a Nagyszőlős úton
A 2x2 forgalmi sávos Nagyszőlős úton mindkét irányban irányhelyes kerékpársávok kialakítása az Ajnácskő úti kereszteződés és a Bocskai út között, az autós ...
Helyi - kis ötlet
Déli pályaudvar - kerengő közösségi tér
A Déli pályaudvar előtti kerengő (mélyebb térrész) jelenleg egy alacsony kihasználtságú közterület.
Az alábbi 3 fejlesztéssel életteli teli közösségi térré lehetne változtatni a ...
Nyitott Budapest
Mindenki számára hozzáférhető gyalogosforgalmi téradatbázis Budapestre
Szükség lenne egy térinformatikai adatbázisra, ami a gyalogosforgalmi adatokat tudja megjeleníteni utcák és utcaszakaszok szintjén.
Ez egy térképes adatbázis kellene, hogy legyen, ...
Nyitott Budapest
telefonfülkék és szemetesedények rendbetétele
A kritikán aluli telefonfülkéket távolítsák el a fővárosból, és helyettük kevesebb helyre kerüljenek újfajták, vagy esetleg azok a régi zöldek egy-egy turisztikailag ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrákat Újpest-köztpontra
Az Árpád út és az István út kereszteződésében lehetőleg minden irányban ki kellene alakítani 1-1 új ...
Helyi - kis ötlet
Parkolásgátló sövények ültetése a Budakeszi úton
A Budakeszi úton az úttestet a járdától elválasztó zöldsávot az elmúlt években a parkoló autók teljesen tönkretették. A fű helyett ma sáros ...
Nyitott Budapest
Ingyen wifi a közösségi közlekedési eszközökön
A modernebb és forgalmasabb BKK-járműveken (pl. metró, villamos) ingyenes wifi-szolgáltatást lehetne biztosítani. A távközlési cégek bevonhatók lehetnek. Az utasok díjfizetés ellenében utaznak. ...
Helyi - kis ötlet
Kutyagumi mentes Magdolna negyed
A fejlesztés által a Magdolna negyed utcái tisztábbá és higiénikusabbá válnak.
Több utcai szemetes és kutyagumi gyűjtő zacskók kihelyezése a Magdolna utcában és ...
Helyi - kis ötlet
Fedett, virágos buszmegálló Pestszentimre vá. Nagykőrösi úton
Budapest XVIII., Pestszentimre vasútállomás nevű buszmegálló, még pontosabban a Nagykőrösi út befelé (centrum felé) haladó buszmegállójának átalakítása. Ez egy nagyobb csomópont, 6-7 ...
Nyitott Budapest
Zöldfény-hullám gyalogosoknak és kerékpározóknak is
Az autósok zöldfény-hullámának mintájára gyalogos- és kerékpárosbarát zöld közlekedésijelzőlámpa-sorozatot is ki lehetne alakítani a főváros egész ...
Helyi - kis ötlet
Integrált park
A Hollán Ernő utca és a Pozyonyi út közötti Kispark belső drótkerítéssel ellátott - a Hollán felől nézve - baloldalán integrált park ...
Helyi - kis ötlet
Zöld utat a troliknak Erzsébetvárosban!
A Főváros hatáskörébe tartozik azon belső- és középső-erzsébetvárosi utcák forgalmi rendjének meghatározása, ahol a trolik napi szinten kényszerülnek akár órákra leállni, mert ...
Nyitott Budapest
Lakó-pihenő és 30-as zónákban a kereszteződésekben az út járdaszintre emelése
A lakó-pihenő és egyéb 30-as zónákban lévő kereszteződésekben a gyalogátkelőhely akadálymentesítése és biztonságossá tétele az út járdaszintre történő emelésével, mint általános irányelv. ...
1-21 elem, összesen: 694