1-21 elem, összesen: 694
Helyi - kis ötlet
VIII. kerületi nem főúti, kerékpározás fejlesztése
A Mária utca eddig nem megvalósult részén a kétirányú kerékpár forgalom biztosítása, a Pál utca-Nap utca illetve annak vonalában az Illés utcáig ...
Helyi - nagy ötlet
Jelzőlámpás gyalogosátkelők a pesti rakparton
A pesti alsó rakparton valamennyi jelenleg nem jelzőlámpás gyalogátkelőt lámpás gyalogátkelővé kellene ...
Esélyteremtő Budapest
Járt utakon járdát
A főváros a külső kerületekben számtalan helyen üzemeltet közterületet és ezek mentén sok helyen hiányos vagy nem létező gyalogos infrastruktúra. Ezek fejlesztése ...
Helyi - nagy ötlet
Védett rekreációs parkok hidak alatt
A város nagy főútjai gyakran vasúti pályák, vagy más utak felett ívelnek át. Az átvezetés mindkét oldalán a híd alatt általában lepusztult ...
Zöld Budapest
Kombinált Budapest Közlekedő Bérlet
Mivel városunkat valóban nem autósok, bringások, gyalogosok, vagy tömegközleledők lakják, hanem polgárok, akik különféle közlekedési opciókat használnak, ideje lenne egy olyan "bérlet" ...
Helyi - nagy ötlet
Körforgalom létesítése
Az MO-ásra itt hajtanak fel a belső kerületekről. és itt van jelentős teherforgalaom, is balesetveszélyes, körforgalmat vagy lámpás kereszteződést kellen kialakítani, esetleg ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos villamoselérést a Pongráctelepen élőknek
Két zebrát és egy lépcsős gyalogos összeköttetést a járda és a 37-es villamosmegállója között. A zebrákon alkalmazzanak forgalomlassító megoldásokat, amik biztonságosabbá teszik ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos közlekedési lámpák a Lánchíd budai hídfőnél
A gyalogos forgalom ütemezésére szükség lenne forgalmi lámpák elhelyezésére, hogy nem legyen állandó gyalogosforgalom ami jelentősen lassítja a budai oldal gépkocsi forgalmát. ...
Helyi - kis ötlet
Ötletem a Liszt Ferenc repülőtérre vezető gyorsforgalmi út baleset esetén nyíthatóvá tétele lenne!
Ötletem a Liszt Ferenc repülőtérre vezető yorsforgalmi út egyes helyein mobil nyíthatóvá való tétele lenne! Mivel ezen az útszakaszon ha baleset történik ...
Nyitott Budapest
Budapest 1899 - Szerep- és társasjáték
A Budapest 1899 az első olyan, magyar fejlesztésű asztali szerepjáték, amely a magyar történelmen és a városi folklóron alapulna. Akció- és rejtélyorientált ...
Helyi - nagy ötlet
Római part fejlesztése
Kossuth Lajos üdülőpart fejlesztése, vízelvezetéssel ellátott sétany, padok és ivókutak telepítése. Játszóterek kutyafuttatók ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpársáv a Baross utca belső részén
Alakítson ki kerékpársávot a Baross utcában a József körút és a Kálvin tér közötti szakaszon. ...
Helyi - kis ötlet
Zugló vasútállomás híd alatti halál-zebrája kanyarban
Zebra kivilágítása a januárban még nem működő BP 150-re létesített nyilvános WC környékén
Itt a belváros felől érkező járművek éles jobbkanyarral fordulnak a ...
Nyitott Budapest
Turista felvilágosító keretrendszer
Egyre több olyan interakció alakul ki a lakóházunkban vélhetően a turisták és közigazgatás egyes szereplői között, amely nem kívánt mellékhatásokat jelenthet mindenkinek. ...
Helyi - nagy ötlet
Népliget bejárati térségének fejlesztése a metrómegálló közelében
Az Üllői út és a Könyves Kálmán körút találkozása a Népliget kaputérsége a terület azonban igen lepusztult. Az aluljáróba vezető lépcsősor ...
Helyi - kis ötlet
Béke utcai biztonságos biciklis és gyalogos átkelés biztosítása
A Rákos-patak menti kerékpárút részeként a Béke utcai átkelés biztonságosabbá tétele oly módon, hogy azt gyalogosok is ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárosok közlekedésének engedélyezése az Üllői út szervízútján (egyirányúval szemben)
Jelenleg az Üllői úttal párhuzamos, kerékpárral kiválóan járható szervizút csak észak-dél irányban használható (egyirányú út). Az úttesten kialakított védett kerékpársávról még semmi ...
Nyitott Budapest
Ne pelenkázzuk Budapestet!
A (semmilyen felújítás alatt nem álló) lakó-, iroda- és középületeken elhelyezett hatalmas méretű reklámhálók elcsúfítják Budapestet. Nem tudom, ki keres ezen a ...
Helyi - nagy ötlet
Újpest és a XVI. ker összekötése kerékpárúttal a Szilas partak mentén
Az észak-keleti szakaszon a XVI. XV. IV. kerület között nagyon nincs megoldva a kerékpáros közlekedés.
A legkülső útvonal, a Késmárk utca ...
Helyi - kis ötlet
Élhetőbb, környezetorientált Kulturális negyed a Bartók belső szakaszán
A Főváros középtávú városfejlesztési tervébe illeszkedően az illetékes területek szakembereinek biztosítása annak érdekében, hogy sikerüljön az adminisztratív folyamatokat áttekinteni, ami az ...
Helyi - kis ötlet
Körvasút sori gyalogos-kerékpáros átkötés
A Körvasút sor gyalogos, kerékpáros átjárhatósága a XIV. és XV. kerület határán ma még megoldatlan, azonban a Szederkény utca és a Rákospalotai ...
1-21 elem, összesen: 694