1-21 elem, összesen: 694
Nyitott Budapest
színes metró
Budapesten a metró hagyományosan színes volt De ha nem lett volna az, akkor is otrombának tűnik, hogy minden metró jel Budapesten fekete ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságosan kerékpározható Margit körút a Széll Kálmán tér és a Margit híd között
A Margit körúton a Szél Kálmán tér és a Margit híd között biztonságos, a gépjárműforgalomtól fizikai elemekkel elválasztott kétirányú kerékpárossáv ...
Helyi - nagy ötlet
Esőkert kialakítása a Szegedi út - Dévényi út környékén
A nagy mennyiségben leeső csapadékvíz összegyűjtése erre kijelölt területen és helyben tartása ahelyett, hogy a csatornahálózaton az ...
Helyi - nagy ötlet
Dob utca autómentesítése
Az Akácfa utcából akár csak szabályozás útján kitiltani az autós közlekedést. Gyalogosbaráttá tenni az utcát, fák, zöld sáv esetleg térkövek lehelyezése az ...
Nyitott Budapest
Csomagmegőrző a Margitszigtre, Népligetbe, Városligetbe és a Kopaszi-gátra
Zárható értékmegőrzők telepítése frekventált városi parkokba szabadidős tevékenység idejére, jól látható és megközelíthető helyen. Pl: Kopaszi-gát rendőrség melletti téren vagy a margitszigeti ...
Helyi - nagy ötlet
Új zebra az Üllői úton a Lőrinci piac felé
Új gyalogos-átkelőhely létesítése az Üllői úton az Üllői út és a Vasvári Pál utca kereszteződésénél a Lőrinci piac ...
Helyi - nagy ötlet
Körforgalom létesítése
Az MO-ásra itt hajtanak fel a belső kerületekről. és itt van jelentős teherforgalaom, is balesetveszélyes, körforgalmat vagy lámpás kereszteződést kellen kialakítani, esetleg ...
Esélyteremtő Budapest
Közétkeztetés
A közétkeztetésben megmaradó ételeket egy online platformon keresztül meg lehessen venni kedvezményes áron és központi helyen át lehessen ...
Helyi - kis ötlet
Zebrák akadálymentesítése a Rákóczi úton és a Nagykörúton
A Rákóczi út és Nagykörút gyalogos átkelőhelyeinek felülvizsgálata és szegélykorrekciója, taktilis jelek kialakítása a még nem akadálymentes zebráknál. A legsúlyosabb helyzetek talán ...
Helyi - kis ötlet
Zöld buszmegállók
A korabbi, 14es villamos vonalan torteno zolditeshez hasonloan a 196os busz vonalan is jogosultsaga lenne az arnyekolasnak. A napsütésnek leginkább kitett megállókban ...
Esélyteremtő Budapest
Járdán kerékpározni tilos és veszélyes -- Figyelemfelhívó Kampány
Legyen széleskörű, többnyelvű figyelemfelhívó kampányt, amely felhívja a figyelmet arra, hogy a KRESZ jó okkal tiltja a járdán való kerékpározást 12 éven ...
Nyitott Budapest
BKV megállók QR azonosítása
Javaslom, hogy minden BKV/BKK megállóhely rendelkezzen egy-egy QR-kód azonosítóval, amely az illető megálló tábláján fel van tüntetve (pl. matricázással). Ennek mobilon való ...
Helyi - kis ötlet
Növénnyel befuttatott megálló az 1es villamos megállójában
Könnyű támasztószerkezet kiépítése vagy növényfutattó planténer elhehezése futónövenyekkel az utasok által nem használt területen a villamos megállóban. (az aluljáró lépcsője ...
Helyi - kis ötlet
Zebrák a Vérhalom téren
Zebrás gyalogos átkelőhelyek kialakítása a Vérhalom tér három azon sarkán, ahol nincsen még ...
Helyi - nagy ötlet
Az újpesti Duna part rendbetétele a gyalogosok és kerékpárosok részére, IV. ütem
A negyedik ütem a Rév utcától az Üdülő soron végig haladva, a Flottilla laktanya mellett elhaladva egészen a Váci útig tartana. Ezen ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárút a széles járdákra!
Ahol elég szélesek a járdák (Nagykörút, Károly körút, Üllői út, Rákóczi út egyes szakaszai, Andrássy út, XIV. Stefánia út stb.) vezessék a ...
Helyi - kis ötlet
Nyilvános, ingyenes piszoár rászorulóknak
Nyilvános, ingyenes piszoár rászorulóknak, ide értem azokat, akik az utcát életvitel szerűen használják és azokat, akik pillanatnyi lelkiállapotuk miatt gyorsan szorulnak mellékhelyiségre. ...
Helyi - nagy ötlet
Kerepesi út kerékpározhatóságának megteremtése
Az Asztalos Sándor utca és az Örs Vezér tere között a Kerepesi út kerékpározhatóságának megoldása elsősorban ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros és gyalogos átkelő fejlesztése a Béke út-Tahi út kereszteződésében
A Béke út-Tahi út kereszteződésében jelenleg egy veszélyes és szabályosan nem igazán használható kerékpáros és gyalogos átkelőhely található. Ezen átkelőhely fejlesztése biztonsági ...
Helyi - nagy ötlet
Patak menti élőhelyek természetes rehabilitációja
A Rákos-patak revitalizációs mestertervhez igazodva a XIII. kerületi részen (Göncöl utca és Madarász Viktor utca szakaszon) patak medrének ökológiai revitalizációja (újra élővé ...
Zöld Budapest
Zajszintmérés az élhető belvárosért
Nem a város hangos, hanem az autók.
Úgy gondolom, hogy nagyobb csomópontoknál állandó zajszintméréssel, és azok valósidejű közlésével kéne felhívni a figyelmet a ...
1-21 elem, összesen: 694