1-21 elem, összesen: 694
Nyitott Budapest
Játékos utcai elemek elhelyezése
Budapest forgalmasabb közterületein lehetne elhelyezni egy-egy, felnőtteknek is alkalmas ...
Helyi - nagy ötlet
Futókör folytatása a Göncöl utca és a Madarász Viktor utca között
Jó lenne a Rákos-patak mentén a Göncöl utca és a Béke utca között meglévő futókör folytatása a patak mentén a Göncöl utca ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés a Kerepesi úton a Stadionoknál
A Keleti pályaudvartól egészen a Hungária Körútig végig kijelölt kerékpáros út található, az utolsó két háztömb kivételével, ami a Kerepesi út 29/b ...
Nyitott Budapest
Budapest nyílt adatszolgáltató portálja
Az uj.budapest.hu oldalon tegyen elérhetővé a Főváros továbbhasznosítható adatokat, amelyekre a működése során tesz ...
Zöld Budapest
Esőkertecskéket a városi fáknak
Az utak szélén a járda az akadálya, hogy a mellette álló fák vízhez jussanak a lezúduló esőkből képződő folyócskákból. A vizet ...
Helyi - nagy ötlet
FELÚJÍTÁS
Úttest teljes felújítás! Csatonanyílást szintbe hozása, járdák, fa, város tűrő örökzöldek ültetés!
A nem haszált bódék elszállítása!
Rákóczi út mindekét ...
Esélyteremtő Budapest
Környezetvédelm, oktatatás
Az önkormányzat biztosíthatna egy irodát, kisebb objektumot, ahol egy főállású ott dolgozó segít a környezetvédelemben fontos információk terjesztésében, brossúrák ...
Nyitott Budapest
Edukáció utcatáblákkal A tanító közlekedés
A fővárosban megjelenő utcatáblákon jelenjen meg több információ arról, kinek a nevét viseli az adott utca, tér, közterület.
Szükséges tennivalók:
- Az utcatáblák bővítése rövid ...
Zöld Budapest
Esőkertek a fővárosban
Az esőkertek a felszínhez képest mélyebben fekvő kertecskék, megfelelő aláalapozással és földrétegekkel. Ilyen kerteket akár a járdákon, akár pedig az úttestek szűkítésével, ...
Helyi - nagy ötlet
Király utca sétálóutca
A Király utca Kis Diófa utca és Deák tér közti szakaszának sétálóutcává minősítése, vagy a járdák lényeges ...
Helyi - nagy ötlet
Kerepesi út kerékpározhatóságának megteremtése
Az Asztalos Sándor utca és az Örs Vezér tere között a Kerepesi út kerékpározhatóságának megoldása elsősorban ...
Zöld Budapest
Városi dzsungel
Nem használt, romos, esztétikailag hátrányos felületek, falak, oszlopok stb. gondozásmentes futónövényekkel való elfedése (pl. vadszőlő, ...
Zöld Budapest
zöld villamos
Villamossínek zöldítése, a környezetükben lévő járdaszigetek, használaton kívüli peronrészek feltörése és zöldítése vízigényes fű helyett szárazságtűrő növényekkel, melyek minimális gondozást igényelnek. Pl. ...
Helyi - nagy ötlet
Több zebrát a ligetbe
A Városligeten keresztülhúzódó Kós Károly sétányon kevés felfestett gyalogátkelő van, ezekből lehetne több. Konkrétan a Zieleinski híd liget felőli végébe mindenképp kellene ...
Helyi - nagy ötlet
Örökzöld park,/erdő a Közvágóhídnál.
Örökzöld fák (tűlevelűek, fenyők, ciprusok) és padok telepítése erre a területre. A cél, hogy minél több fa legyen annál jobban szűri ...
Helyi - nagy ötlet
Új tér Zuglóban
Erzsébet királyné útja - Nagy Lajos király útja kereszteződés. Ez egy igen fontos csomópont, elég nagy a terület is. Érdemes lenne térnek ...
Helyi - nagy ötlet
Valódi pihenő park létesítése a Körcsarnok melletti közterületből
A Körcsarnok mellett a Dózsa György és az Ifjúság utca által határolt területen egy valódi pihenőpark kialakítása. A területen szökűkút és ivókút ...
Helyi - kis ötlet
Ráday Gasztro sétány
A Ráday utca, Kálvin-térhez közelebb eső részének autós forgalom elől való lezárása, korlátozása az Erkel utcáig. Ezen a szakaszon ígyis alig van ...
Helyi - kis ötlet
Kámfor utcai útburkolat javítása
Kámfor utca útburkolatának javítása, különös tekintettel a macskaköves részre. Legrosszabb állapotban lévő szakasz: Szent László és Kámfor kereszteződéstől a Kámfor-Béke kereszteződés ...
Helyi - nagy ötlet
A Szilas-patak menti folytonos bringaút 3 kerületen át
A Szilas-patak mentén sok helyen ki lett alakítva már a gyalogos, illetve a mikromobilitási eszközökkel való közlekedés lehetősége, ám ezek nem érnek ...
Nyitott Budapest
Élhető város
Élhető Budapest és minden város így működhetne Magyarországon. A parkolás első félórája legyen ingyenes, a második félóra kerüljön a duplájába. Hosszú ...
1-21 elem, összesen: 694