1-21 elem, összesen: 694
Nyitott Budapest
Street art felületek a város több pontján a graffitik ellen
A főváros több pontján lehetne kijelölni olyan nagyobb összefüggő függőleges felületeket (pl. üres tűzfalak, felüljárók vagy hidak talapzata), amelyekre pályázatok benyújtásával és ...
Helyi - kis ötlet
Zöld utat a troliknak Erzsébetvárosban!
A Főváros hatáskörébe tartozik azon belső- és középső-erzsébetvárosi utcák forgalmi rendjének meghatározása, ahol a trolik napi szinten kényszerülnek akár órákra leállni, mert ...
Nyitott Budapest
Kabrió villamos
A közösségi közlekedés is lehet menő. Ehhez nem feltétlenül kellenek vadonatúj járművek, meglévők átalakításával is lehet nagy eredményeket elérni. Külföldön van példa ...
Nyitott Budapest
Zene az utcán
Hiányzik a zene Budapest utcáiról. Szeretném, ha az utcazenészek könnyebben juthatnának engedélyekhez , Budapest az utcai zene városa is lehetne ahol nem ...
Helyi - nagy ötlet
Védett kerékpársáv meghosszabbítása a Váci úton
A Nyugati pályaudvartól a jelenleg a Ferdinánd hídig tartó védett kerékpársáv meghosszabbítása a Váci ...
Zöld Budapest
élj tisztán tartsd tisztán
Magasnyomású tisztîtógépek beszerzését és rendszeres üzemeltetését szeretném látni azokon a helyeken,ahol emberi szennyben, fertőzést okozó, bűzös szennyben lépkedünk ...
Helyi - kis ötlet
A Kempelen Gimnáziumnál sulizónás forgalomszabályozás
A Közgazdász utcát a BKK-val közösen sulizóna program keretében át kell alakítani biztonságossá, továbbá a Közgazdász utcát egyirányúvá kell alakítani.
Az egyirányúsításnál meg ...
Helyi - kis ötlet
Ismeretterjesztő táblák kihelyezése kutyagazdák számára.
Azokon a helyeken, ahol a kerékpárút a járdából sárga vonallal van van kihasítva, és a sorrend járda, kerékpár út, füves sáv, úttest, ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos közlekedési lámpák a Lánchíd budai hídfőnél
A gyalogos forgalom ütemezésére szükség lenne forgalmi lámpák elhelyezésére, hogy nem legyen állandó gyalogosforgalom ami jelentősen lassítja a budai oldal gépkocsi forgalmát. ...
Helyi - kis ötlet
Hintapark létesítése a felhagyott villamos síneken
A felhagyott villamossíneken tereprendezés után egy hintapark létesítése ahol 700 méter hosszan különböző hintákban játszhatna a lakosság. Az egybefüggő hintapark egyedi és ...
Helyi - kis ötlet
Több zöld és több kerékpártároló a Nyugati pályaudvarnál
A Nyugati pályaudvar melletti parkoló pályaudvar felőli oldalán fasor és fedett kerékpárparkolók kialakítása. Védett kerékpárút a pályaudvar és a Westend mentén a ...
Helyi - nagy ötlet
Futókör folytatása a Göncöl utca és a Madarász Viktor utca között
Jó lenne a Rákos-patak mentén a Göncöl utca és a Béke utca között meglévő futókör folytatása a patak mentén a Göncöl utca ...
Helyi - nagy ötlet
Ingyenes nyilvános WC a Törőcsik Mari parkba
Állandó jellegű és ingyenes WC használati lehetőséget szükséges biztosítani a nagy forgalmú Kosztolányi Dezső tér és a Feneketlen-tó körüli park látogatói számára ...
Zöld Budapest
Green Market Fenntarthatósági Kiállítás és Oktatóközpont
A Green Market egy olyan helyszín lenne, ahová óvodai és iskolai csoportok, vagy céges csapatok, de akár magánszemélyek és érkezhetnének interaktív programokra, ...
Helyi - kis ötlet
Parkolásgátló oszlopok helyett zöldet: fasor és növényzet a Kossuth Lajos utában
A jelenlegi parkolásgátló oszlopok, amellett, hogy nem esztétikusak, nem is hatékonyak, bármely illegális parkoló kiszedheti kényére-kedvére. Ezek helyére, ahol a felület és ...
Helyi - kis ötlet
Zöld buszmegállók létesítése a 99-es autóbusz vonalán!
az Erzsébet-térihez hasonló buszmegállók létesítését szeretném kérni, különösen a Hízlaló téren egyik oldalon sincs, de ha mégse férne bele a keretbe, a ...
Nyitott Budapest
Bontásra ítélt telefonfülkéket fogadjanak örökbe civilek!
Minden kerületben lehetne egy jó helyen lévő, de kihasználatlansága miatt lebontásra ítélt köztéri telefonfülke, amelyet az önkormányzat átvesz az üzemeltető cégtől és ...
Helyi - kis ötlet
József Attila utca és Széchenyi tér kerékpározhatóságának növelése
A József Attila utcában egy forgalmi sáv megszüntetésével kétirányú "párizsi", vagy 1-1 irányhelyes kerékpársáv kialakítása, kétirányú közvetlen kerékpársávval a Széchenyi István téren ...
Nyitott Budapest
utazási szokások reformja
A digitális világ hatására az utazóközönség elidegenedett, a közösségben elfoglalt szerepünk, feladatink megkoptak, pedig erre a megfelelő utazási szokások alkalmazásához szükség van. ...
Helyi - kis ötlet
Rakodó parkolóhelyek kijelölése
A körúton (is) sokszor a bringasávban állnak meg a szállítást végző teherautók, autók. Azokon a helyeken, ahol van egyébként parkolósáv legyenek erre ...
Nyitott Budapest
Mindenki számára hozzáférhető gyalogosforgalmi téradatbázis Budapestre
Szükség lenne egy térinformatikai adatbázisra, ami a gyalogosforgalmi adatokat tudja megjeleníteni utcák és utcaszakaszok szintjén.
Ez egy térképes adatbázis kellene, hogy legyen, ...
1-21 elem, összesen: 694