1-21 elem, összesen: 694
Nyitott Budapest
Barátkozó Padok
Helyezzünk ki olyan padokat, amik egy térképen is szerepelnek, és amikre
- ha leül valaki, akkor az azért (is) van, mert szeretné, hogy ...
Helyi - kis ötlet
Lámpás gyalogátkelőhely létesítése a Szugló utca-Cinkotai út kereszteződésben
Lámpás kereszteződés és 2db zebra kialakítása, egy a Szugló utcán, egy pedig a Cinkotai úton való átkelés ...
Helyi - nagy ötlet
Futókör folytatása a Göncöl utca és a Madarász Viktor utca között
Jó lenne a Rákos-patak mentén a Göncöl utca és a Béke utca között meglévő futókör folytatása a patak mentén a Göncöl utca ...
Nyitott Budapest
Kerékpárszállítás buszon
A kerekesszékes helyeken kerékpár szállítási lehetőséget kéne kialakítani az erre alkalmas buszokon. Olyan buszokon kéne kialakítani, amin legalább 2 kerekesszékes vagy/és babakocsis ...
Helyi - kis ötlet
A Lánchíd kerékpáros elérhetőségének javítása Pesten
A Lánchídhoz vezető legrövidebb és legközvetlenebb útvonal biztonságos kerékpározhatóságának kialakítása a cél.
A felújítás utáni Lánchíd forgalmi rendjéről a budapestiek dönthettek, amelyen ...
Helyi - nagy ötlet
Patak menti élőhelyek természetes rehabilitációja
A Rákos-patak revitalizációs mestertervhez igazodva a XIII. kerületi részen (Göncöl utca és Madarász Viktor utca szakaszon) patak medrének ökológiai revitalizációja (újra élővé ...
Zöld Budapest
Mol Bubi gyűjtőállomásokat több kerületbe!
Új Mol Bubi gyűjtőállomások telepítése olyan kerületekbe, ahol jelenleg nincs. Érdemes lehet például Pesterzsébetre, Kispestre, Újpestre, Csepelre és további kerületekbe telepíteni, ahol ...
Helyi - kis ötlet
Körvasút sori gyalogos-kerékpáros átkötés
A Körvasút sor gyalogos, kerékpáros átjárhatósága a XIV. és XV. kerület határán ma még megoldatlan, azonban a Szederkény utca és a Rákospalotai ...
Nyitott Budapest
Roncs autók közterületrő való elszállítása
Számos esetben találkozunk azzal aproblémával, hogy évek óta az utcán parkolnak rossz állapotú, elhagyatott, roncs autók. jogszabályi hátteret kellene kialakítani, hogy ezeknek ...
Esélyteremtő Budapest
Járdán parkolás megszüntetése Budapesten
A járda a gyalogosoké. Ahhoz hogy az emberek szívesen töltsenek időt a közterületen, megfelelő gyalogos infrastruktúra is kell. Ennek alapvető feltétele a ...
Esélyteremtő Budapest
Közösségi frigó az élelmiszer pazarlás ellen
Közösségi tereken hűtőszekrények, kamra polcok kiállítása, melyről messziről megállapítható, hogy közösségi ...
Nyitott Budapest
Élhető város
Élhető Budapest és minden város így működhetne Magyarországon. A parkolás első félórája legyen ingyenes, a második félóra kerüljön a duplájába. Hosszú ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros és gyalogos átkelő fejlesztése a Béke út-Tahi út kereszteződésében
A Béke út-Tahi út kereszteződésében jelenleg egy veszélyes és szabályosan nem igazán használható kerékpáros és gyalogos átkelőhely található. Ezen átkelőhely fejlesztése biztonsági ...
Helyi - kis ötlet
Zebrákat az Ady Endre utcába
A XX. kerületi Pöltenberg utca és az Ady Endre utca kereszteződéséből hiányzik legalább egy, de inkább két zebra, ezeket kellene ...
Nyitott Budapest
Gyalogátkelőhelyek (zebrák) kivilágítása
Azokon a budapesti utakon, ahol a sebességhatár 50 vagy magasabb, a gyalogátkelőhelyek kapjanak külön ...
Helyi - kis ötlet
Szent István park (nagy és kicsi) körüli parkoló közösségi takarítása
A Szent István park környéki parkolók néhányszor nem kifogástalan állapotot mutatnak, ami sok esetben az átmenő forgalomnak, alkalmanként a természetnek köszönhetően. Közösségépítő ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés a Margit hídon
A gyalogos és kerékpáros útvonal jelenleg egymás mellett, mindenféle elválasztó nélkül fut a Margit híd északi járdáján, ami sokszor balesetveszélyes helyzeteket eredményez. ...
Nyitott Budapest
Rózsa Milán emlékfutás
Az összes sportszervezetet bevonva rendezzen a Főváros emlékfutást/gyaloglást Rózsa Milán (Zsirai Zsolt) emlékére minden évben szeptember 10-én az ENSZ öngyilkosság megelőzés ...
Helyi - kis ötlet
Nagyobb szemeteseket az 1-es, 3-as villamos megállóiba
Az 1-es, 3-as villamos megállóiban lévő szemetesek kialakításánál fontosabb szempont volt a design, mint a kapacitás. Ezért túlzottan kis méretű kukák lettek ...
Helyi - nagy ötlet
Népszínház utca elejének sétáló utcává alakítása
A Népszínház utca elejének rendezése, pl. sétáló utcává alakítása. A villamosmegállót így át lehetne tenni a sínek ellenkező ...
Zöld Budapest
Zajszintmérés az élhető belvárosért
Nem a város hangos, hanem az autók.
Úgy gondolom, hogy nagyobb csomópontoknál állandó zajszintméréssel, és azok valósidejű közlésével kéne felhívni a figyelmet a ...
1-21 elem, összesen: 694