1-21 elem, összesen: 694
Helyi - nagy ötlet
Szégyen-háromszög
A leírt, a kelenföldi pályaudvar melletti, lerongyolódott, háromszög alakú terület rendkívüli mértékben üt el a pályaudvar előtti, a gyalogosok és kerékpárosok által ...
Helyi - kis ötlet
Parkolásgátlók a Csörsz utcában
Végső elkeseredésemben küldöm be itt is az ötletet, mert láthatóan senkit nem érdekel. A problémát már a Járokelo.hu felületen is jelentettem, ahol ...
Helyi - nagy ötlet
Király utca sétálóutca
A Király utca Kis Diófa utca és Deák tér közti szakaszának sétálóutcává minősítése, vagy a járdák lényeges ...
Helyi - nagy ötlet
Sétány és park kialakítása a Palotai-szigeten
A Palotai-szigeten, azon belül is a magasított, feltöltött részen ki lehetne alakítani egy térkövezett sétányt utcabútorokkal és egy szép parkot. A sétány ...
Helyi - kis ötlet
József Attila utca és Széchenyi tér kerékpározhatóságának növelése
A József Attila utcában egy forgalmi sáv megszüntetésével kétirányú "párizsi", vagy 1-1 irányhelyes kerékpársáv kialakítása, kétirányú közvetlen kerékpársávval a Széchenyi István téren ...
Helyi - nagy ötlet
Damjanich utcai védett kerékpársávok
A Damjanich utca külső Erzsébetváros főutcája: a helyiek itt vásárolnak, számos étterem található, a sétálást fasor teszi kellemessé, a közlekedést trolibusz szolgálja. ...
Helyi - nagy ötlet
A Villányi út elejének esztétikus átformálása
A Villányi út Móriczhoz közel eső legelső szakaszában sokkal több van urbanisztikailag, mint ami jelenleg ki van aknázva.
Jelenleg egy szürke buszállomásként funkcionál, ...
Esélyteremtő Budapest
Nyilvános vitaestek
Nyilvános vitaestek szervezése különböző témakörökben, amelyek iránt a legnagyobb érdeklődés van a lakosság ...
Helyi - nagy ötlet
Beton helyett tipegőt a patakra (Angyalföld)
A betonba öntött Rákos-patak bár néhány élőlénynek helyet ad, de nem annyinak, mint annak idején. Bár nem biztos, hogy rákok térnek vissza ...
Helyi - nagy ötlet
A Szilas-patak menti folytonos bringaút 3 kerületen át
A Szilas-patak mentén sok helyen ki lett alakítva már a gyalogos, illetve a mikromobilitási eszközökkel való közlekedés lehetősége, ám ezek nem érnek ...
Helyi - nagy ötlet
Futókör folytatása a Göncöl utca és a Madarász Viktor utca között
Jó lenne a Rákos-patak mentén a Göncöl utca és a Béke utca között meglévő futókör folytatása a patak mentén a Göncöl utca ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos közlekedési lámpák a Lánchíd budai hídfőnél
A gyalogos forgalom ütemezésére szükség lenne forgalmi lámpák elhelyezésére, hogy nem legyen állandó gyalogosforgalom ami jelentősen lassítja a budai oldal gépkocsi forgalmát. ...
Helyi - nagy ötlet
Lakossági parkoló blokk
Lakossági parkoló, ahol csak a kerületi hozzájárulással rendelkező autók parkolhatnak. Ennek a Rumbach Sebestyén utca 6 számmal szemben álló transzformátor állomás udvara ...
Nyitott Budapest
Játszóutcákat Budapestre! Négy játszóutca létrehozása négy különböző kerületben
Játszóutcák kialakítása Budapesten arra alkalmas közterületeken. A játszóutca egy olyan utca, ami rendszeres időszakonként vagy állandóan felszabadul az átmenő forgalomtól, a parkoló ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros sáv kialakítása a Boráros tér és a Fővám tér között
Jelenleg Dél-Pest felől érkezve a kerékpáros sáv véget ér a Boráros téren.
A Nehru-parton kerékpáros és gyalogos ugyanott kénytelen haladni, amit még ...
Helyi - nagy ötlet
Használható közösségi tér létrehozása a Bogdáni úti buszvégállomáson
A Bogdáni úti buszvégállomás sok évig egy virágzó, forgalmas hely volt, virágbolttal, újságossal, kocsmával. Mára egy leamortizált, elhagyatott, elhanyagolt hellyé vált, ahol ...
Helyi - kis ötlet
Fasorpótlást a Fogarasi útra
A Fogarasi út mentén a Róna utca és Padlizsán utca között a páratlan oldalon a parkolóautók teljesen végigállják a járda és az ...
Helyi - nagy ötlet
Örs Vezér térre gyalogátkelők
Azt szeretném, hogy legyen az Örs Vezér téri óriáskereszteződés mind a négy oldalán
lámpás gyalogátkelő, de nem 200, vagy 100 méterre tőle, hanem ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpársáv a Baross utca belső részén
Alakítson ki kerékpársávot a Baross utcában a József körút és a Kálvin tér közötti szakaszon. ...
Nyitott Budapest
Élhető város
Élhető Budapest és minden város így működhetne Magyarországon. A parkolás első félórája legyen ingyenes, a második félóra kerüljön a duplájába. Hosszú ...
Helyi - nagy ötlet
macskakő helyett kerékpározható burkolat
A Bródy Sándor utca Nemzeti Múzeum melletti szakaszán, a Puskin utcai kereszteződésig (Andrássy Egyetemig) kockaköves burkolat van az úttesten - ez ...
1-21 elem, összesen: 694