1-21 elem, összesen: 694
Helyi - nagy ötlet
Árasztó-part és Kopaszi-gát összekötése egy dunaparti sétánnyal
Átjárható sétány kialakítása a Kopaszi-gát és az Árasztó-part összekötésével, mert a híd még valószínűleg nagyon sokáig nem fog megépülni (amihez eredetileg ez ...
Nyitott Budapest
Ki-beszálló Pontok
A főbb közlekedési csomópontokon (pl. metrók találkozásánál, Blahán, Deákon, Örs vezér terén, KÖKI-nél) legyen lehetősége az autósoknak közel a metrókhoz kirakni/felvenni utasaikat. ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen kerékpársáv az Elnök utcán és Diószegi utcán
Kerékpársáv kialakítását kérjük a Népligetből indulva az Elnök utcán és a Diószegi utcán, amely a Hungária körút keresztezésétől a Baross utcáig ...
Helyi - kis ötlet
buszmegálló létesítése
A Hűvösvölgyi úton a Stop Shop bevásárlóhelynél buszmegálló létesítése minkét irányba a gyalogosok ...
Helyi - kis ötlet
Új zebra a Nyugatinál
A Nyugatinál nagyon veszélyes a pályaudvar felől 4-6-os villamosra szállni: kicsi a hely, a peron a Blaha felé menő oldalon összeszűkül, és ...
Zöld Budapest
M1-M7 átvezetés M3-ra.
Akadály és dugómentes átvezetés a főváros tengelyén. Pld. ZÖLDHULLÁM!
Lehet ennek a tengelynek a tehermenteítése pld. RÁKÓCZI ...
Helyi - kis ötlet
Zebrákat az Örs vezér terére
Az Örs vezér terén zebrákat kellene kialakítani, lehetőleg minden irányban.
Jelenleg csak aluljárón keresztül lehet gyalogosan átjutni a ...
Helyi - nagy ötlet
Móricz Zsigmond körtér: meglévő kerékpáros útvonalak összekötése
Kapcsolatot kell teremteni a Móricz Zsigmond körtérre befutó összes kerékpáros útvonal között:
1. Bartók Béla út és Fehérvári út között.
2. Villányi ...
Nyitott Budapest
open source Budapest -- We Use Open Source
A WUOSS egy nagy átállás lehetne Európában, az európaiság szellemében, amely során a közigazgatási és állami hivatalok leselejtezik a kommerciális operációs rendszereket ...
Helyi - nagy ötlet
Budai rakpart újragondolása Margit híd-Árpád híd között
A budai rakpart Margit híd és Árpád híd közötti szakaszáról az autók kitiltása és visszaadása a a ...
Nyitott Budapest
Kabrió villamos
A közösségi közlekedés is lehet menő. Ehhez nem feltétlenül kellenek vadonatúj járművek, meglévők átalakításával is lehet nagy eredményeket elérni. Külföldön van példa ...
Nyitott Budapest
Kellemes csengő hangok a trolin és az egyes metrón
Jelenleg a trolin és a millenniumi földalattin olyan figyelmeztető hangokat használ a BKK, ami még a hajdani szocializmus terrorizáló hangulatát idézi. ...
Nyitott Budapest
Használt telefonokkal a rászorulókért!
Sok budapesti család fiókjában lapul működőképes, de régóta nem használt nyomógombos- vagy okostelefon, tablet, esetleg más, hasonló eszköz. Sok rászoruló pont ezen ...
Helyi - kis ötlet
Zöld buszmegállók
A korabbi, 14es villamos vonalan torteno zolditeshez hasonloan a 196os busz vonalan is jogosultsaga lenne az arnyekolasnak. A napsütésnek leginkább kitett megállókban ...
Helyi - nagy ötlet
Forgalomcsillapított megemelt felületű útkereszteződés
A Háros utca - Húr utca - Széchenyi utca kereszteződésében megvalósítandó beavatkozások:
- a kereszteződés útpályájának megemelése
- gyalogosátkelőhelyek létesítése (az emelt útpálya akár ...
Nyitott Budapest
Turista felvilágosító keretrendszer
Egyre több olyan interakció alakul ki a lakóházunkban vélhetően a turisták és közigazgatás egyes szereplői között, amely nem kívánt mellékhatásokat jelenthet mindenkinek. ...
Helyi - kis ötlet
A Margit-szigeti atlétikai centrum mindenkié
A Margit-szigeti Atlétikai Centrum jelenleg zárt, csak kis számú sportoló részére elérhető sport helyszín. Fejlesztéssel lehetővé lehetne tenni, hogy a futopalya a ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák újrarendezése a Csalogány utca alsó végénél
A Csalogány utca és a Fő utca kereszteződésénél a déli zebra hiányzik. Éppen ezért a Duna felé haladva a déli oldalról át ...
Esélyteremtő Budapest
Hajléktalan hírlevél létrehozása
Hírlevél létrehozása és küldése hajléktalan embereknek a hajléktalan ellátást és hajléktalanokat érintő témákról, hogy időben értesüljenek új lehetőségekről, változásokról, melyek esélyt adnak ...
Nyitott Budapest
Lakó-pihenő és 30-as zónákban a kereszteződésekben az út járdaszintre emelése
A lakó-pihenő és egyéb 30-as zónákban lévő kereszteződésekben a gyalogátkelőhely akadálymentesítése és biztonságossá tétele az út járdaszintre történő emelésével, mint általános irányelv. ...
Zöld Budapest
Járdafelszabadítást Budapesten!
Adjuk vissza a járdákat a gyalogosoknak!
A közösségi költségvetés keretein belül mérjük fel, hol alakítottak ki Budapest járdáin parkolóhelyeket úgy, hogy az ...
1-21 elem, összesen: 694