1-21 elem, összesen: 694
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv kialakítása az Üllői út külső részén
Szükséges lenne a XVIII. kerületi Margó Tivadar úti kerékpár út és a kispesti kerékpárhálózat összekötését segítő kerékpáros infrastruktúra kialakítása az Üllői úton, ...
Helyi - kis ötlet
Zöld Buszmegállók a 99-es busz vonalán
A napsütésnek leginkább kitett megállókban akár a megállóra, akár önálló rácsozatra futtatott növényekkel történő ...
Helyi - nagy ötlet
Békásmegyeri hév aluljáró felújítása
teljes körű felújítás szükséges mert állapota életveszélyes:
-a plafon szakadozik
-a fal több helyen is omladozik
-a padló ...
Helyi - kis ötlet
újpest Árpád út fáinak visszatelepítése
Az újpesti Árpád út István út és Kemény Gusztáv út közötti részén egy fa sem található, érdemes lenne a telepítés lehetőségét ...
Nyitott Budapest
Zöld parkolóhelyek létrehozása az autómegosztó rendszereknek
A sikeresnek bizonyult rollerparkolókhoz hasonlóan érdemes lenne a közösségi autómegosztó rendszerek részére is létrehozni zöld parkolóhelyeket.
A belváros fuldoklik az autókban, többek között ...
Helyi - nagy ötlet
A Szilas-patak menti folytonos bringaút 3 kerületen át
A Szilas-patak mentén sok helyen ki lett alakítva már a gyalogos, illetve a mikromobilitási eszközökkel való közlekedés lehetősége, ám ezek nem érnek ...
Helyi - nagy ötlet
forgalom egyszerűsítése,környezetvédelem megvalósítása ,támogatása a kertvárosban
Jelenleg az Üllői útra nem lehet balra kanyarodni a Haladás utcából, ezért egyetlen egy keskeny kertvárosi kis utcácskában folyik az egész ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros és gyalogos átkelő fejlesztése a Béke út-Tahi út kereszteződésében
A Béke út-Tahi út kereszteződésében jelenleg egy veszélyes és szabályosan nem igazán használható kerékpáros és gyalogos átkelőhely található. Ezen átkelőhely fejlesztése biztonsági ...
Helyi - kis ötlet
MOL Bubi hálózat fejlesztése a XIII. kerületi Lőportárdűlő területén
A XIII. kerületben a Lehel tér és a Róbert Károly körút között (Lőportárdűlő) gyakorlatilag egyetlen MOL Bubi állomás sincs, így az itt ...
Helyi - kis ötlet
A kerékpáros lámpák rossz összehangolásának megszüntetése
A Kacsa utcán haladva a Fő utcai átkelés után a Bem rakparti lámpa zöldje csak igen gyors haladással érhető el. Ez arra ...
Zöld Budapest
Hó ágyus - szánkó - és szabadidő park(ok)
Eredetileg a Népligetre gondoltam, mint helyszín, hiszen régebben, amikor volt még tél/hó rendesen ide jártunk is ki szánkózni, de több helyre is ...
Helyi - kis ötlet
Legyenek zöld buszmegállók a 105-ös busz vonalán!
A 105-ös busz pesti szakaszán létesüljenek zöld, növényekkel befutatott buszmegállók, leginkább azokban a megállókban, amik a nyári napsütésnek leginkább ...
Helyi - nagy ötlet
Király utca sétálóutca
A Király utca Kis Diófa utca és Deák tér közti szakaszának sétálóutcává minősítése, vagy a járdák lényeges ...
Esélyteremtő Budapest
Kampány a menstruációs szegénység felszámolásáért
Kampányt a menstruációs szegénység felszámolásért, előadásokat és gyűjtéseket szervezve a probléma ...
Helyi - kis ötlet
Bartók - Fehérvári balra kanyarodó kerékpáros kapcsolat a Móriczon
Szabályos, biztonságos és kényelmes kerékpáros kapcsolat kialakítása a Móricz Zsigmond körtéren, a belső Bartók Béla útról a Fehérvári útra balra kanyarodva. Erre ...
Helyi - kis ötlet
Feltűnőbb zebra kialakítása a Rómer Flóris utcán
A Szemlőhegy utcába való betorkollásnál lévő zebra legyen pirossal körbefestve, valamint vastagabb vonallal lehetne jelölni, hol is kell megállni az autósnak, hogy ...
Helyi - kis ötlet
Blaha Lujza tér kerékpáros összeköttetése a Klauzál utcával
Engedjék meg a kerékpáros áthajtást a Klauzál utcába a Márkus Emília utcából. Jelenleg nem engedi a kötelező haladás irány tábla. Fessenek fel ...
Helyi - nagy ötlet
Bizztonságos Wekerle
Legyen Wekerletelep minden utcája jobbkezes és vezessenek be az egész telepen 30 km/h-s sebességkorlátozást. Az iskolai kereszteződések minden utcatorkolatában legyen gyalogos ...
Esélyteremtő Budapest
Éjjeli Bagolyház
Egy diákok számára létrehozott épület Budapest egyetemi negyedében, valahol az Astoria-Kálvin-Fővám-Clark Ádám tengelyen, ahol nappali és éjszakai órákban is lehet tanulni korlátok ...
Helyi - kis ötlet
József Attila utca és Széchenyi tér kerékpározhatóságának növelése
A József Attila utcában egy forgalmi sáv megszüntetésével kétirányú "párizsi", vagy 1-1 irányhelyes kerékpársáv kialakítása, kétirányú közvetlen kerékpársávval a Széchenyi István téren ...
Nyitott Budapest
Az autós ingázók összefogása
Hozzunk létre a főváros agglomerációs településein 2-4 fős csapatokat azokból az autós ingázókból, akik egymáshoz közel élnek és minden nap azonos időben ...
1-21 elem, összesen: 694