1-21 elem, összesen: 694
Helyi - nagy ötlet
Szabadtéri kondipark + futókör létrehozása
Zuglóban, az Egressy téren szabadtéri kondipark (street workout) és futókör létrehozása a a jelenleg semmilyen köztéri funkcióval nem bíró füves ...
Helyi - nagy ötlet
Mogyoródi út zöldítése fásítása
A Mogyoródi út, ha lehetséges akkor különböző fa fafajok (boodiverz fasor) és cserjék illetve évelő növények elhelyezése a Hungária krt. és a ...
Helyi - nagy ötlet
Krúdy-negyed minimalista megvalósítása
a) Bár a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum jó programokat szervez, hasonlóan az Óbudai Társaskörhöz, a Kéhli pedig továbbra is magas színvonalú étterem, a ...
Helyi - nagy ötlet
Dob utca autómentesítése
Az Akácfa utcából akár csak szabályozás útján kitiltani az autós közlekedést. Gyalogosbaráttá tenni az utcát, fák, zöld sáv esetleg térkövek lehelyezése az ...
Nyitott Budapest
open source Budapest -- We Use Open Source
A WUOSS egy nagy átállás lehetne Európában, az európaiság szellemében, amely során a közigazgatási és állami hivatalok leselejtezik a kommerciális operációs rendszereket ...
Helyi - nagy ötlet
A Népszínház utca fásítása
A Népszínház utca fásítása talajban gyökerező fákkal. Az egész utca hosszában mindkét oldalon fák ...
Esélyteremtő Budapest
Járdán kerékpározni tilos és veszélyes -- Figyelemfelhívó Kampány
Legyen széleskörű, többnyelvű figyelemfelhívó kampányt, amely felhívja a figyelmet arra, hogy a KRESZ jó okkal tiltja a járdán való kerékpározást 12 éven ...
Helyi - nagy ötlet
Tahi utca - Béke út kereszteződésnél lámpás kerékpáros és gyalogosátkelő létesítése
A cél a Tahi utca - Béke úti kereszteződésnél kialakult balesetveszélyes csomópont biztonságossá tétele egy jelzőlámpával szabályozott kereszteződés ...
Nyitott Budapest
Kognitív dühöngő
Egy 12x12m-es pálya, melyet 1,5m magas palánk, vagy 2,5m magas háló vesz körül 1 kapun keresztül lehet bemenni. A pálya mind ...
Nyitott Budapest
Az autós ingázók összefogása
Hozzunk létre a főváros agglomerációs településein 2-4 fős csapatokat azokból az autós ingázókból, akik egymáshoz közel élnek és minden nap azonos időben ...
Helyi - kis ötlet
Dózsa György út kerékpározhatósága
A Hősök tere és az Ajtósi Dürer sor között a Dózsa György út kerékpározhatóságának megoldása vegyes busz/kerékpársáv létesítésével. A komfortérzet növelése érdekében ...
Helyi - nagy ötlet
Könnyítés a nehezen/kisgyerekkel közlekedőknek Csillaghegyen
Csillaghegyen a HÉV megálló és a 11-es út között egyáltalán nincs zebra. Félúton kellene egyet elhelyezni, az Attila / Árpád utca ...
Helyi - nagy ötlet
Strázsahegyi Panoráma Park fejlesztése
Közösségünk felmérése alapján a lakókörnyezet és az idelátogatók az alábbiak megvalósítását tartanák fontosnak:
Komplex tervezés a közösség bevonásával.
Átgondolt, átlátható ...
Helyi - kis ötlet
Rákos-patak menti rézsűn természetes ártéri növényzet ültetése
A Rákos-patak revitalizációs mestertervhez igazodva és ökológiai szempontokat figyelembe véve, a patak partján őshonos ártéri körülményeket kedvelő növényfoltok ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárosok közlekedésének engedélyezése az Üllői út szervízútján (egyirányúval szemben)
Jelenleg az Üllői úttal párhuzamos, kerékpárral kiválóan járható szervizút csak észak-dél irányban használható (egyirányú út). Az úttesten kialakított védett kerékpársávról még semmi ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros átjárhatóság a Margit híd budai hídfőjénél
Budáról nagyon problémás a Margit híd megközelítése. A Széna tér és a Rózsadomb felől is csak veszélyes, forgalmas utakon lehet haladni az ...
Helyi - kis ötlet
József Attila utca és Széchenyi tér kerékpározhatóságának növelése
A József Attila utcában egy forgalmi sáv megszüntetésével kétirányú "párizsi", vagy 1-1 irányhelyes kerékpársáv kialakítása, kétirányú közvetlen kerékpársávval a Széchenyi István téren ...
Nyitott Budapest
Helyben vagyunk - Civil falak a városban
Minden önkormányzat területén vannak olyan civil szervezetek, amelyek a legkülönbözőbb élethelyzetekben fontos támogatók tudnak lenni az emberek számára. Sorstárs segítő csoportok, gyászfeldolgozás, ...
Nyitott Budapest
Élhető város
Élhető Budapest és minden város így működhetne Magyarországon. A parkolás első félórája legyen ingyenes, a második félóra kerüljön a duplájába. Hosszú ...
Helyi - nagy ötlet
A Szilas-patak menti folytonos bringaút 3 kerületen át
A Szilas-patak mentén sok helyen ki lett alakítva már a gyalogos, illetve a mikromobilitási eszközökkel való közlekedés lehetősége, ám ezek nem érnek ...
Nyitott Budapest
Mindenki számára hozzáférhető gyalogosforgalmi téradatbázis Budapestre
Szükség lenne egy térinformatikai adatbázisra, ami a gyalogosforgalmi adatokat tudja megjeleníteni utcák és utcaszakaszok szintjén.
Ez egy térképes adatbázis kellene, hogy legyen, ...
1-21 elem, összesen: 694