1-21 elem, összesen: 694
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros közlekedés fejlesztése az Alkotás úton
Az Alkotás utca Széll Kálmán tér felé menő irányában irányhelyes kerékpársáv kijelölése a Déli pályaudvartól az Attila út-Vérmező utcai csomópontig.
A Széll Kálmán ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságos kerékpározást a Rottenbiller utcán
Hozzunk létre biztonságos kerékpáros infrastruktúrát a Rottenbiller utca mindkét irányában a Damjanich utca és Baross tér közötti szakaszon, ideális esetben védett ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos és biciklis közlekedés szétválasztása a Szabadság-hídon
A déli járdát csak biciklisek használhassák, az északi járdát csak a gyalogosok. Tiltó/javasló táblák kihelyezése és kampány a bringás ...
Zöld Budapest
Modern, jól felszerelt, nagy területű kutyafuttató létesítése a dél-pesti régióban
Nagy területű, modern, jól felszerelt kutyafuttató létesítése a dél-pesti régióban, tömegközlekedéssel és autóval is megközelíthető helyen. A kutyafuttató fontos tulajdonságai: fás-parkos területen, ...
Helyi - kis ötlet
Andrássy úti szervizutak megszüntetése
Parkolás és áthaladás feltételhez kötése (bizonyos órákban, csak engedéllyel stb), és gyalogosforgalom számára elérhetővé tétele az Andrássy úti szervizutaknak. A fő prioritás ...
Nyitott Budapest
Utasbarát M3 metró padok
Az M3 felújított vonalán a peronokon elhelyezett új, látványos padok sajnos pont leülésre alkalmatlanok, ugyanis a kő padok nagyon hidegek, még nyáron ...
Helyi - kis ötlet
újpest Árpád út fáinak visszatelepítése
Az újpesti Árpád út István út és Kemény Gusztáv út közötti részén egy fa sem található, érdemes lenne a telepítés lehetőségét ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárút a Jászberényi úton
Kerékpárút építése a Jászberényi útra az XVII. kerület 526. sortól. Jelenleg a két kerületet nem köti össze aszfaltozott kerékpár ...
Helyi - nagy ötlet
Utcai pisszoárok kialakítása
Vandálbiztos és könnyen takarítható vagy öntakarító pisszoárokat kellene kihelyezni szerte a ...
Helyi - kis ötlet
Rákos-patak menti rézsűn természetes ártéri növényzet ültetése
A Rákos-patak revitalizációs mestertervhez igazodva és ökológiai szempontokat figyelembe véve, a patak partján őshonos ártéri körülményeket kedvelő növényfoltok ...
Helyi - nagy ötlet
Az Kelenföldi pályaudvar aluljárójának köztisztasági helyzete, valamint az utasforgalom indokolja
Nyilvános. vécé letrehozása alapvető emberi szükséglet és igény. Budapestena rendszerváltás után nagy számban szüntek meg az ...
Helyi - kis ötlet
Az Ipacsfa utca felszabadítása közforgalom számára
Szabadítsuk fel az Ipacsfa utcát a Cséry telepnél! Évtizedek óta tarjták lezárva ezt az utat, de milyen jogon? Legyen átjárható ez az ...
Helyi - kis ötlet
József Attila utca és Széchenyi tér kerékpározhatóságának növelése
A József Attila utcában egy forgalmi sáv megszüntetésével kétirányú "párizsi", vagy 1-1 irányhelyes kerékpársáv kialakítása, kétirányú közvetlen kerékpársávval a Széchenyi István téren ...
Helyi - kis ötlet
Sasadi úti buszmegálló és élelmiszerbolt környezetének zöldítése
A CBA élelmiszerüzlet, a mellette lévő parkoló, buszmegálló és taxiállomás közötti széles aszfaltcsík egy részén zöldfelület, zöld sáv létrehozása, fák ültetése, a ...
Helyi - nagy ötlet
Több biztonságot az Andrássy úton!
Gyalogátkelőhelyet szeretnék az Andrássy út - Szív utca sarkára, mert sok gyerek és idős ember is itt kel ...
Helyi - nagy ötlet
a piac jobb megközelítése a metróból.
A piac és a metró jobb megközelítése a Gogol utcai feljáróból akár mozgólépcsővel vagy rámpával, vagy lifttel. Ez vonatkozik a másik oldalon ...
Esélyteremtő Budapest
Pelenkázószoba piacokra
A BUDAPEST VÁSÁRCSARNOKAI Kft.-vel és a piacokat üzemeltető kerületekkel együttműködésben kiválasztani három olyan piacot, ami népszerű a fiatal családosok körében, és ott ...
Zöld Budapest
Lánchid gyalogoshiddá alakitása
Megszüntetném a Lánchidon a busz/gépjárműforgalmat és a jelenlegi két sávot gyalogosforgalomra alakitanám át, középen fél-fél sávon kétirányú ...
Esélyteremtő Budapest
Járdán parkolás megszüntetése Budapesten
A járda a gyalogosoké. Ahhoz hogy az emberek szívesen töltsenek időt a közterületen, megfelelő gyalogos infrastruktúra is kell. Ennek alapvető feltétele a ...
Zöld Budapest
Zajszintmérés az élhető belvárosért
Nem a város hangos, hanem az autók.
Úgy gondolom, hogy nagyobb csomópontoknál állandó zajszintméréssel, és azok valósidejű közlésével kéne felhívni a figyelmet a ...
Zöld Budapest
Közösségi cargo bringák a MOL Bubi rendszerben
Legyenek hozzáadva a bubi hálózathoz cargo bringák, akár kiemelt bérleti költséggel. Ugyanúgy lehessen őket bérelni, de könyebb legyen lefoglalni őket, mivel egy ...
1-21 elem, összesen: 694