1-21 elem, összesen: 694
Helyi - kis ötlet
Új zebrák a Kossuth Lajos utcában
Új zebrák kialakítása a Magyar utca és a Semmelweis utca gyalogos összekötésére és a Szép utca-Kossuth Lajos utca kereszteződésnél keresztirányba, megszűntetve a ...
Zöld Budapest
aszfalt helyett zöldítés
1. Az átalakítható közterületek körültekintő kiválasztása azok közül a területek közül, amelyek nem igényelnek kerületi egyeztetéseket.
2. A zöldítés/fásítás megtervezése.
3. Az átalakítás ...
Helyi - nagy ötlet
Zöldebb Király utca
Zöldebb király utca kialakítása fák ültetésével, planténerek, növények, esetleg virágok ...
Nyitott Budapest
Házfalat takaró reklámháló helyett képzőművészeti projektek a belváros egyik épületén
A város forgalmas részein lévő épületek falait reklámhálók borítják. Biztosítson a főváros egy ilyen, jelenleg reklámhálóval fedett házfalat, az ország számtalan művésze ...
Nyitott Budapest
Szabadabb Bubi
Jelenleg a bubikat csak a kijelölt állomásokon lehet letenni. A régi rendszerben, amikor a visszavétel a tartóba való helyezéssel történt, illetve az ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos rakpart májustól szeptemberig
Gyalogos rakpart májustól szeptemberig, a többletköltségek elsősorban a WC üzemeltetést, a FÖRI jelenlétet és további programokat ...
Helyi - nagy ötlet
Damjanich utcai védett kerékpársávok
A Damjanich utca külső Erzsébetváros főutcája: a helyiek itt vásárolnak, számos étterem található, a sétálást fasor teszi kellemessé, a közlekedést trolibusz szolgálja. ...
Zöld Budapest
Légszennyezettségi adatokról tájékoztatás
Elsőkörben a leginkább forgalmasabb helyekre a közlekedési lámpák fölé tájékoztató panelek kihelyezése amely a pillanatnyi légszennyezettségi adatokat mutatja. Ezek a tájékozató panelek ...
Zöld Budapest
Utcaseprés
Csináljon egy céget amely a főváros tisztaságáért felelős, MINDEN UTCA TISZTA legyen "söpörjék fel" vagyis legyenek utcaseprő emberek akik naponta ...
Helyi - kis ötlet
XIII. kerület Szabolcs utca megnyitása a kétirányú kerékpáros közlekedésnek
XIII. kerület Szabolcs utca megnyitása a kétirányú kerékpáros közlekedés számára az Aba utca és a Dózsa György út ...
Helyi - kis ötlet
Balra kanyarodás kerékpárral a Podmaniczky utcára.
Kerékpárral a Jókai utcából nem lehet balra kanyarodni a Podmaniczky utcába, pedig ehhez csak a kötelező haladási irány táblát, egy kerékpáros ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos közlekedési lámpák a Lánchíd budai hídfőnél
A gyalogos forgalom ütemezésére szükség lenne forgalmi lámpák elhelyezésére, hogy nem legyen állandó gyalogosforgalom ami jelentősen lassítja a budai oldal gépkocsi forgalmát. ...
Helyi - kis ötlet
a gyümölcsözö felújitás
Én nekem nagyon fontos hogy ne legyenek dúgok meg ilyesmik ezért én azt találtam ki hogy legyenek lámpák meg több busz vonal ...
Nyitott Budapest
utazási szokások reformja
A digitális világ hatására az utazóközönség elidegenedett, a közösségben elfoglalt szerepünk, feladatink megkoptak, pedig erre a megfelelő utazási szokások alkalmazásához szükség van. ...
Helyi - nagy ötlet
A Szilas-patak menti folytonos bringaút 3 kerületen át
A Szilas-patak mentén sok helyen ki lett alakítva már a gyalogos, illetve a mikromobilitási eszközökkel való közlekedés lehetősége, ám ezek nem érnek ...
Helyi - kis ötlet
Élhetőbb, környezetorientált Kulturális negyed a Bartók belső szakaszán
A Főváros középtávú városfejlesztési tervébe illeszkedően az illetékes területek szakembereinek biztosítása annak érdekében, hogy sikerüljön az adminisztratív folyamatokat áttekinteni, ami az ...
Helyi - nagy ötlet
macskakő helyett kerékpározható burkolat
A Bródy Sándor utca Nemzeti Múzeum melletti szakaszán, a Puskin utcai kereszteződésig (Andrássy Egyetemig) kockaköves burkolat van az úttesten - ez ...
Helyi - nagy ötlet
pláza wc-k ingyenessé tétele
Az önkormányzat támogassa a plázák wc használati költségeit, hogy azok a közönség számára ingyenesek ...
Helyi - nagy ötlet
Az Kelenföldi pályaudvar aluljárójának köztisztasági helyzete, valamint az utasforgalom indokolja
Nyilvános. vécé letrehozása alapvető emberi szükséglet és igény. Budapestena rendszerváltás után nagy számban szüntek meg az ...
Zöld Budapest
Mellékutcák forgalomlassítása 30 km/h-ra.
Budapest összes (vagy pilot projektként a körúton belüli) utcája megengedett legnagyobb sebességének 30 km/h-ra történő ...
Helyi - nagy ötlet
A Bródy Sándor utca bicajozhatóságának és a gyalogos biztonságnak a növelése
Kockakő felszedése, aszfaltozott úttest létesítése a Bródy Sándor utcának a Nemzeti Múzeum melletti ...
1-21 elem, összesen: 694