1-21 elem, összesen: 694
Nyitott Budapest
Bontásra ítélt telefonfülkéket fogadjanak örökbe civilek!
Minden kerületben lehetne egy jó helyen lévő, de kihasználatlansága miatt lebontásra ítélt köztéri telefonfülke, amelyet az önkormányzat átvesz az üzemeltető cégtől és ...
Helyi - nagy ötlet
Dob utca autómentesítése
Az Akácfa utcából akár csak szabályozás útján kitiltani az autós közlekedést. Gyalogosbaráttá tenni az utcát, fák, zöld sáv esetleg térkövek lehelyezése az ...
Helyi - kis ötlet
Őrmezei parkoló fásítása
Őrmező P1 parkoló zöldfelületein fák és bokrok/sövénysor ültetése, esetleg automata öntözőrendszer kiépítése Őrmező csapadékvizének ...
Helyi - kis ötlet
Dózsa György út kerékpározhatósága
A Hősök tere és az Ajtósi Dürer sor között a Dózsa György út kerékpározhatóságának megoldása vegyes busz/kerékpársáv létesítésével. A komfortérzet növelése érdekében ...
Helyi - nagy ötlet
Védett rekreációs parkok hidak alatt
A város nagy főútjai gyakran vasúti pályák, vagy más utak felett ívelnek át. Az átvezetés mindkét oldalán a híd alatt általában lepusztult ...
Esélyteremtő Budapest
Közterületi lépcsők akadálymentesítése tolósínekkel és rámpákkal
Babakocsik és kerékpárok (esetleg kísérővel kerekesszékek) lépcsőkön történő fel- és letolására alkalmas tolósínek és rámpák telepítése az összes budapesti Duna híd hídfőinél, ...
Nyitott Budapest
Kis ívben jobbra kanyarodni piros lámpánál
A fővárosnak gyakorlatilag érdemi teendője az emberek tájékoztatásán kívül nem nagyon akad, pár közlekedési lámpát kellene lecserélni. A lényege a következő, ...
Helyi - kis ötlet
Közpkori örökség láthatóbbá tétele
a) A valahai óbudai középkori piactér környéke tartogat lehetőségeket, de ebből ma csak annyi látszik, hogy turistacsoportok állnak meg idegenvezetővel vagy útikönyvvel a ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés a Margit hídon
A gyalogos és kerékpáros útvonal jelenleg egymás mellett, mindenféle elválasztó nélkül fut a Margit híd északi járdáján, ami sokszor balesetveszélyes helyzeteket eredményez. ...
Helyi - kis ötlet
Új zebrák a Kossuth Lajos utcában
Új zebrák kialakítása a Magyar utca és a Semmelweis utca gyalogos összekötésére és a Szép utca-Kossuth Lajos utca kereszteződésnél keresztirányba, megszűntetve a ...
Helyi - kis ötlet
Pálmafák a Keleti Pályaudvarhoz
Kb 10 fagyálló pálmafa (Kínai kenderpálma Trachycarpus fortunei) feldobná a Keleti előtti sík betonplaccot, ahogy a Westend mellett is van 3 ...
Helyi - kis ötlet
Kelenföldi vasútállomásnál (M7) rövidtávú ingyenes autós parkoló (várakozóhely) kialakítása
Kelenföld vasútállomás (M7) tömegközlekedési csomópontjánál rövidtávú, díjmentesen használható autós parkoló pont(ok)(várakozóhely) ...
Nyitott Budapest
utcai nevek táblák történettel
Közterületek elnevezésének történetét bemutató táblák kihelyezése fontosabb köztereken. Utcanevek jelenleg maradhat csak alatti hozzáteszik történeti táblát. Csak utcai elején és végén pótoljuk ...
Helyi - kis ötlet
Nagyobb szemeteseket az 1-es, 3-as villamos megállóiba
Az 1-es, 3-as villamos megállóiban lévő szemetesek kialakításánál fontosabb szempont volt a design, mint a kapacitás. Ezért túlzottan kis méretű kukák lettek ...
Helyi - nagy ötlet
Könnyítés a nehezen/kisgyerekkel közlekedőknek Csillaghegyen
Csillaghegyen a HÉV megálló és a 11-es út között egyáltalán nincs zebra. Félúton kellene egyet elhelyezni, az Attila / Árpád utca ...
Helyi - kis ötlet
Parkolóhelyek kialakítása a XVIII.k. Béke tér közelében
Üllői út Béke tér és Háromszéki utca közötti szakaszán jelenleg egy szervízút található, amely nem nyújt hatékony parkolási lehetőséget. A szervízút és ...
Nyitott Budapest
Aluljáró, mint kiállítótér.
Legyenek a főváros által meghirdetett és megrendezett kreatív pályázatok (pl: budapesti fotópályázat, stb.), majd ennek kiállítási helyszíneként az épp ki nem adott, ...
Nyitott Budapest
Freelancers Szabadúszó mûvészek
Országszerte, Budapest-szerte sok Freelancer mûvész van, akik nélkülöznek, mert nincs fix munkahelyük és állami támogatásban sem részesülnek. Számukra kellene biztosítani fellépési lehetôséget ...
Esélyteremtő Budapest
Átkelőhelyek járdaszintre emelése
Ahol lehet, a gyalogosátkelőhelyeket úgy alakítsák ki, hogy a járdával egy szintben legyenek és az autóknak kelljen felhuppannia, ne pedig a gyalogosnak ...
Helyi - nagy ötlet
Patak menti élőhelyek természetes rehabilitációja
A Rákos-patak revitalizációs mestertervhez igazodva a XIII. kerületi részen (Göncöl utca és Madarász Viktor utca szakaszon) patak medrének ökológiai revitalizációja (újra élővé ...
Helyi - kis ötlet
Sétálóutcát Budafoknak
Budafok Belvárosában a Kossuth Lajos utcát sétálóutcává lehetne alakítani akként, hogy a Mária Terézia utcát sebességkorlátozással egybekötve kétirányúsítanák és ide kerülhetne átterelésre ...
1-21 elem, összesen: 694