1-21 elem, összesen: 694
Helyi - kis ötlet
Kelenföldi vasútállomásnál (M7) rövidtávú ingyenes autós parkoló (várakozóhely) kialakítása
Kelenföld vasútállomás (M7) tömegközlekedési csomópontjánál rövidtávú, díjmentesen használható autós parkoló pont(ok)(várakozóhely) ...
Helyi - kis ötlet
A kerékpáros lámpák rossz összehangolásának megszüntetése
A Kacsa utcán haladva a Fő utcai átkelés után a Bem rakparti lámpa zöldje csak igen gyors haladással érhető el. Ez arra ...
Helyi - kis ötlet
Kétirányú kerékpáros közlekedés lehetőségének megteremtése az Apáczai Csere János utcában
Legyen kijelölve ellenirányú kerékpársáv a Apáczai Csere János utcában, a Március 15. tér és a Wekerle Sándor utca közötti szakaszon. Ezáltal lehetővé ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó kerékpáros kapcsolat kiépítése az Üllői út mentén
Az Üllői út kispesti, ill. belvárosi szakaszain már létesült kerékpáros infrastruktúra. A kettő között azonban nincs kapcsolat, a kőbányai részen, a Száva ...
Nyitott Budapest
Kellemes csengő hangok a trolin és az egyes metrón
Jelenleg a trolin és a millenniumi földalattin olyan figyelmeztető hangokat használ a BKK, ami még a hajdani szocializmus terrorizáló hangulatát idézi. ...
Nyitott Budapest
Lakó-pihenő és 30-as zónákban a kereszteződésekben az út járdaszintre emelése
A lakó-pihenő és egyéb 30-as zónákban lévő kereszteződésekben a gyalogátkelőhely akadálymentesítése és biztonságossá tétele az út járdaszintre történő emelésével, mint általános irányelv. ...
Nyitott Budapest
Kalandjátszótér létesítése és működtetése
Legyenek Budapesten is kalandjátszóterek (adventure playground). A kalandjátszótér leginkább a "Pál utcai fiúk" grundjára emlékeztet. A sablonos játékeszközök (hinta, csúszda) helyett ...
Helyi - nagy ötlet
Lámpás kereszteződéssel védett Vörösmarty utca
Egy lámpás és zebrás kereszteződés kialakítása a Vörösmartyutca - Király utca kereszteződésében a gyalogosbiztonság fokozása érdekében. Esetleg fekvőrendőrrel ...
Esélyteremtő Budapest
Hajléktalanok lakhatási megoldása
Üres, nem hasznosítható területeken, adományok bevonásával, a hajléktalanok lakhatási helyzetének ...
Nyitott Budapest
Barátkozó Padok
Helyezzünk ki olyan padokat, amik egy térképen is szerepelnek, és amikre
- ha leül valaki, akkor az azért (is) van, mert szeretné, hogy ...
Helyi - nagy ötlet
Budapest Trees for Streets
Nyugat európai minta alapján Budapest Önkormányzati és Közösség által összegyűjtött pénzből a legtöbb utcába életképes, dekoratív, belvárosi klíma és környezetet tűrő képes ...
Nyitott Budapest
utcai nevek táblák történettel
Közterületek elnevezésének történetét bemutató táblák kihelyezése fontosabb köztereken. Utcanevek jelenleg maradhat csak alatti hozzáteszik történeti táblát. Csak utcai elején és végén pótoljuk ...
Zöld Budapest
Közösségi cargo bringák a MOL Bubi rendszerben
Legyenek hozzáadva a bubi hálózathoz cargo bringák, akár kiemelt bérleti költséggel. Ugyanúgy lehessen őket bérelni, de könyebb legyen lefoglalni őket, mivel egy ...
Helyi - kis ötlet
Zöld buszmegállók
A korabbi, 14es villamos vonalan torteno zolditeshez hasonloan a 196os busz vonalan is jogosultsaga lenne az arnyekolasnak. A napsütésnek leginkább kitett megállókban ...
Helyi - kis ötlet
Zöld buszmegállók létesítése a 99-es autóbusz vonalán!
az Erzsébet-térihez hasonló buszmegállók létesítését szeretném kérni, különösen a Hízlaló téren egyik oldalon sincs, de ha mégse férne bele a keretbe, a ...
Helyi - kis ötlet
Béke utcai biztonságos biciklis és gyalogos átkelés
A Rákos-patak melletti kerékpárút részeként a Béke utcai átkelés biztonságosabbá tétele oly módon, hogy azt gyalogosok is ...
Nyitott Budapest
Pontos idő kijelzése a futár kijelzőkön
A Futár kijelzők a jobb alsó sarokban jelenítse meg a pontos időt, miután az a sáv legtöbbször információs sávként szokott működni (közlekedési ...
Nyitott Budapest
open source Budapest -- We Use Open Source
A WUOSS egy nagy átállás lehetne Európában, az európaiság szellemében, amely során a közigazgatási és állami hivatalok leselejtezik a kommerciális operációs rendszereket ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos gyalogos és biciklis közlekedést a Szabadság hídra!
A BKK saját mérései szerint a kerékpárosok 96%-a szabálytalanul a járdán közlekedik a Szabadság hídon. A járda a gyalogosoké, a kerékpárosoknak az ...
Nyitott Budapest
Élhető város
Élhető Budapest és minden város így működhetne Magyarországon. A parkolás első félórája legyen ingyenes, a második félóra kerüljön a duplájába. Hosszú ...
Helyi - nagy ötlet
Térkövezett sétányok az újpesti Duna-parton
Az újpesti Duna-parton jó lenne térkövezett sétányokat kiépíteni. Vannak gödrös, kátyús földutak, azokat le lehetne térkövezni, a Duna-parton pedig lehetnének padok, ahová ...
1-21 elem, összesen: 694