1-21 elem, összesen: 694
Zöld Budapest
Közösségi cargo bringák a MOL Bubi rendszerben
Legyenek hozzáadva a bubi hálózathoz cargo bringák, akár kiemelt bérleti költséggel. Ugyanúgy lehessen őket bérelni, de könyebb legyen lefoglalni őket, mivel egy ...
Helyi - nagy ötlet
Gazdagréti buszközlekedés
A Gazdagréti térről közvetlenül egymás után indulnak a buszok. A menetrend racionalizálásával elkerülhető lenne, hogy negyedórát kelljen várni, ha valaki csak Gazdagrét ...
Helyi - kis ötlet
Ráday Gasztro sétány
A Ráday utca, Kálvin-térhez közelebb eső részének autós forgalom elől való lezárása, korlátozása az Erkel utcáig. Ezen a szakaszon ígyis alig van ...
Helyi - kis ötlet
Andrássy úti szervizutak megszüntetése
Parkolás és áthaladás feltételhez kötése (bizonyos órákban, csak engedéllyel stb), és gyalogosforgalom számára elérhetővé tétele az Andrássy úti szervizutaknak. A fő prioritás ...
Helyi - nagy ötlet
A Szilas-patak menti folytonos bringaút 3 kerületen át
A Szilas-patak mentén sok helyen ki lett alakítva már a gyalogos, illetve a mikromobilitási eszközökkel való közlekedés lehetősége, ám ezek nem érnek ...
Helyi - kis ötlet
Csomópont zöldítése (Mexikói út, Fogarasi út, Kerepesi út)
Kihasználatlan betonfelület feltörése, szárazságtűrő évelő növények valamint, ha lehetséges fák ...
Zöld Budapest
Útfelújítások kijelölése esetén a buszok által használt utak előnyben részesítése
A közösségi közlekedési buszok által használt utak magasabb prioritást kapjanak az útfelújítások kijelölése során, tehát azok az utak legyenek először/ sűrűbben felújítva, ...
Helyi - kis ötlet
Király utca autómentesítése a Nagymező utca és a Deák tér között
A Király utcából akár csak szabályozás útján kitiltani az autós közlekedést a Nagymező utca és Deák tér közötti szakaszon. Gyalogosbaráttá tenni az ...
Nyitott Budapest
Házfalat takaró reklámháló helyett képzőművészeti projektek a belváros egyik épületén
A város forgalmas részein lévő épületek falait reklámhálók borítják. Biztosítson a főváros egy ilyen, jelenleg reklámhálóval fedett házfalat, az ország számtalan művésze ...
Helyi - kis ötlet
Fizikai elemekkel elválasztott kerékpársáv az Alkotás utcán
Az Alkotás utcán (pontosabban a Villányi út/Budaörsi út találkozásától, a BAH csomóponton keresztül a Széll Kálmán térig) biztonságos, fizikai elemekkel is elválasztott ...
Zöld Budapest
Kerékpársávok kialakítása főútvonalak mentén
főútvonalakon komolyabb átalakítások nélkül, esetleg a sávok újraosztásával kialakíthatóak lennének kerékpársávok, hogy ott biciklivel is közlekedni tudjanak az ...
Helyi - nagy ötlet
Budapest Trees for Streets
Nyugat európai minta alapján Budapest Önkormányzati és Közösség által összegyűjtött pénzből a legtöbb utcába életképes, dekoratív, belvárosi klíma és környezetet tűrő képes ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Wesselényi utcába
A XX. kerületi Wesselényi utca és Eperjes utca kereszteződésénél ki kellene alakítani egy zebrát a Wesselényin ...
Helyi - nagy ötlet
Fasor a Kiss József utcában
Jó lenne, ha a Józsefváros is zöldebb lenne... A globális klímaváltozás miatt elengedhetetlen a faültetés az élhető városhoz. A Kiss József utca ...
Helyi - nagy ötlet
Krúdy-negyed minimalista megvalósítása
a) Bár a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum jó programokat szervez, hasonlóan az Óbudai Társaskörhöz, a Kéhli pedig továbbra is magas színvonalú étterem, a ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpársáv a Szabadság-híd déli járdájára
Kerékpárút a híd déli járdájára. Így nem keverednének a gyalogosok és a kerékpárosok/elektromos rolleresek. Elkerülhetőek lennének a balesetek és ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpározható Margit körutat
A Margit körút teljes szakaszán valósuljon meg a biztonságos kerékpárközlekedéshez szükséges infrastruktúra, lehetőleg önálló kerékpársáv ...
Esélyteremtő Budapest
Járdán kerékpározni tilos és veszélyes -- Figyelemfelhívó Kampány
Legyen széleskörű, többnyelvű figyelemfelhívó kampányt, amely felhívja a figyelmet arra, hogy a KRESZ jó okkal tiltja a járdán való kerékpározást 12 éven ...
Helyi - kis ötlet
A kerékpáros lámpák rossz összehangolásának megszüntetése
A Kacsa utcán haladva a Fő utcai átkelés után a Bem rakparti lámpa zöldje csak igen gyors haladással érhető el. Ez arra ...
Nyitott Budapest
Zöld parkolóhelyek létrehozása az autómegosztó rendszereknek
A sikeresnek bizonyult rollerparkolókhoz hasonlóan érdemes lenne a közösségi autómegosztó rendszerek részére is létrehozni zöld parkolóhelyeket.
A belváros fuldoklik az autókban, többek között ...
Helyi - kis ötlet
Dózsa György út kerékpározhatósága
A Hősök tere és az Ajtósi Dürer sor között a Dózsa György út kerékpározhatóságának megoldása vegyes busz/kerékpársáv létesítésével. A komfortérzet növelése érdekében ...
1-21 elem, összesen: 694