1-21 elem, összesen: 694
Nyitott Budapest
Polgári Parlament
A fejlesztés tartalma egy olyan internetes oldal, platform létrehozása, ahol megfelelő biztonsági intézkedés, regisztrálás mellett, minden magyar ember elmondhassa a véleményét bármiről. ...
Zöld Budapest
Járdafelszabadítást Budapesten!
Adjuk vissza a járdákat a gyalogosoknak!
A közösségi költségvetés keretein belül mérjük fel, hol alakítottak ki Budapest járdáin parkolóhelyeket úgy, hogy az ...
Esélyteremtő Budapest
Közterületi lépcsők akadálymentesítése tolósínekkel és rámpákkal
Babakocsik és kerékpárok (esetleg kísérővel kerekesszékek) lépcsőkön történő fel- és letolására alkalmas tolósínek és rámpák telepítése az összes budapesti Duna híd hídfőinél, ...
Helyi - nagy ötlet
Sétány és park kialakítása a Palotai-szigeten
A Palotai-szigeten, azon belül is a magasított, feltöltött részen ki lehetne alakítani egy térkövezett sétányt utcabútorokkal és egy szép parkot. A sétány ...
Nyitott Budapest
Kerékpárszállítás buszon
A kerekesszékes helyeken kerékpár szállítási lehetőséget kéne kialakítani az erre alkalmas buszokon. Olyan buszokon kéne kialakítani, amin legalább 2 kerekesszékes vagy/és babakocsis ...
Helyi - nagy ötlet
ingyen wcket a város több pontjára
ingyen wcket a város több pontjára. Azèrt fontos, mert akkor kevesebben vègeznèk a dolgukat az ...
Nyitott Budapest
Turista felvilágosító keretrendszer
Egyre több olyan interakció alakul ki a lakóházunkban vélhetően a turisták és közigazgatás egyes szereplői között, amely nem kívánt mellékhatásokat jelenthet mindenkinek. ...
Helyi - kis ötlet
Mindenki számára biztonságos kerékpáros közlekedés a Szabadság hídon
A Szabadság hídon a villamos és az autók sávjai épp, hogy elég szélesek, a gyalogos járdák szélessége azonban külön-külön is többszöröse egy ...
Helyi - nagy ötlet
Új Középső összefüggő kerékpározható tengely biztosítása Dunától-Dunáig
Első lépésként kétirányú kerékpározás lehetőségének megteremtése egyszerűbb forgalomtechnikai eszközökkel (ellenirány biztosítása, piktogram, T30) a 9-8-7-6-13. kerületeken át a Dandár - Thaly Kálmán ...
Helyi - kis ötlet
Üllői úti kerékpárút menti sávok zöldítése, virágosítása
Az Üllői úti kerékpársávok menti fákat körülvevő régi betonágyások felújítása, zöldítése ...
Helyi - kis ötlet
Dózsa György út kerékpározhatósága
A Hősök tere és az Ajtósi Dürer sor között a Dózsa György út kerékpározhatóságának megoldása vegyes busz/kerékpársáv létesítésével. A komfortérzet növelése érdekében ...
Nyitott Budapest
open source Budapest -- We Use Open Source
A WUOSS egy nagy átállás lehetne Európában, az európaiság szellemében, amely során a közigazgatási és állami hivatalok leselejtezik a kommerciális operációs rendszereket ...
Nyitott Budapest
Helyben vagyunk - Civil falak a városban
Minden önkormányzat területén vannak olyan civil szervezetek, amelyek a legkülönbözőbb élethelyzetekben fontos támogatók tudnak lenni az emberek számára. Sorstárs segítő csoportok, gyászfeldolgozás, ...
Helyi - kis ötlet
Járda javítása a Haraszt utcában
A járda a Haraszt utcában több helyen egyenetlen, amit tovább fokoz, hogy az utca egyébként is emelkedik. Különösképpen a Pannonhalmi út felőli ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Nagysándor József utcába
A 2b, 51, 52-es villamos Vécsey utca megállójánál zebrát kellene kialakítani a Nagysándor József utcán ...
Zöld Budapest
taneszköz-mentés
Gyerekes családoknál az évek alatt felhalmozódó "iskolai papíráru, taneszköz" (ceruzák, hegyezők, tollak, füzetek, radírok, vonalzók, számológépek, dobókocka, írólap, bármi, ami az iskolákhoz ...
Helyi - kis ötlet
Flesch Ármin köz és Gyöngyösi tér megújítása
Flesch Ármin köz és Gyöngyösi tér megújítását indokoltnak tartom, jó lenne több zöldterület, korszerűtlen a terület térszerkezete is. Vonzóbbá lehetne tenni az ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv kialakítása az Üllői út külső részén
Szükséges lenne a XVIII. kerületi Margó Tivadar úti kerékpár út és a kispesti kerékpárhálózat összekötését segítő kerékpáros infrastruktúra kialakítása az Üllői úton, ...
Helyi - kis ötlet
Zöld utat a troliknak Erzsébetvárosban!
A Főváros hatáskörébe tartozik azon belső- és középső-erzsébetvárosi utcák forgalmi rendjének meghatározása, ahol a trolik napi szinten kényszerülnek akár órákra leállni, mert ...
Zöld Budapest
Óbudai gázgyár rehabilitálása
Távolítsa el a főváros a súlyosan mérgező anyagokat a régi gázgyár területéről és gondoskodjon róla, hogy ne tudjon arzén folyni a ...
Helyi - kis ötlet
József Attila utca és Széchenyi tér kerékpározhatóságának növelése
A József Attila utcában egy forgalmi sáv megszüntetésével kétirányú "párizsi", vagy 1-1 irányhelyes kerékpársáv kialakítása, kétirányú közvetlen kerékpársávval a Széchenyi István téren ...
1-21 elem, összesen: 694