1-21 elem, összesen: 694
Nyitott Budapest
Bejelentő telefon
Legyen egy telefonszám, ahol munkaidőben bejelenthető minden közlekedést hátráltató tapasztalat: hiányzó kresztáblák, rosszul kihelyezett kresztáblák, eltakart kresztáblák, közlekedési veszélyt okozó növényzet, veszélyes ...
Helyi - kis ötlet
VIII. kerületi nem főúti, kerékpározás fejlesztése
A Mária utca eddig nem megvalósult részén a kétirányú kerékpár forgalom biztosítása, a Pál utca-Nap utca illetve annak vonalában az Illés utcáig ...
Helyi - nagy ötlet
Árasztó-part és Kopaszi-gát összekötése egy dunaparti sétánnyal
Átjárható sétány kialakítása a Kopaszi-gát és az Árasztó-part összekötésével, mert a híd még valószínűleg nagyon sokáig nem fog megépülni (amihez eredetileg ez ...
Nyitott Budapest
Dunafürdő Budapest belvárosában
Építsen a Főváros az egykori uszodák mintájára egy modern fauszodát, ahol biztonságos körülmények között lehet fürdeni a Dunában,használjuk Budapesten a Dunát strandként, ...
Esélyteremtő Budapest
Poloskátalanítás a hajléktalan szállókon
Tisztasági festése a falaknak és ágykereteknek, matracok cseréje, ágynemű cseréje szükséges a kötelező rovarirtás után, hogy megszűnjön az ágyi poloska fertőzés a ...
Helyi - kis ötlet
A kereszteződésnél egy negyedik zebra létrehozása
A fővárosnak a kereszteződésben már meglévő három zebra mellé egy negyedik zebra létrehozását kellene ...
Nyitott Budapest
Metrószinten jelölés, hogy az adott vágányok melyik mozgólépcsőn keresztül érhetőek el legrövidebben
Metrószinten meg kéne jelölni, hogy az adott vágányokhoz melyik mozgólépcsőn célszerű felmenni, hogy a lehető leggyorsabban elérjék ...
Helyi - nagy ötlet
Kerepesi út kerékpározhatóságának megteremtése
Az Asztalos Sándor utca és az Örs Vezér tere között a Kerepesi út kerékpározhatóságának megoldása elsősorban ...
Zöld Budapest
Útfelújítások kijelölése esetén a buszok által használt utak előnyben részesítése
A közösségi közlekedési buszok által használt utak magasabb prioritást kapjanak az útfelújítások kijelölése során, tehát azok az utak legyenek először/ sűrűbben felújítva, ...
Helyi - kis ötlet
József Attila utca és Széchenyi tér kerékpározhatóságának növelése
A József Attila utcában egy forgalmi sáv megszüntetésével kétirányú "párizsi", vagy 1-1 irányhelyes kerékpársáv kialakítása, kétirányú közvetlen kerékpársávval a Széchenyi István téren ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogosbarátabb Nánási út
Rengetegen sétálnak át nap mint nap az Újpesti vasúti hídon, de mivel a járda hol az egyik, hol a másik oldalán halad ...
Helyi - nagy ötlet
Vizes játszótér a Xv. kerületben
Vizes játszótér létrehozása a Xv. kerület, Karácsony Benő parki játszótéren. A parkban egy jatszoter van, ami szegényes, igy a kibővítését javaslom, mert ...
Helyi - kis ötlet
Révész utcai kültéri kerékpártároló
Javaslom, hogy kerüljön egy kültéri kerékpártároló a Révész utca és a Népfürdő utca kereszteződéséhez, a páros oldal felőli oldalon, ahol a parkoló ...
Zöld Budapest
Járdafelszabadítást Budapesten!
Adjuk vissza a járdákat a gyalogosoknak!
A közösségi költségvetés keretein belül mérjük fel, hol alakítottak ki Budapest járdáin parkolóhelyeket úgy, hogy az ...
Helyi - kis ötlet
Hajléktalan Művészek Epreskertje és Kávézója
Ezt a területet jól lehetne alkalmazni arra, hogy a főváros által gondozott zöldterületek száma növekedjen és azt az itt élők birtokba vehessék. ...
Helyi - nagy ötlet
Közvécé bérletprogrammal
A már létező fizetős vécékhez (akár online) váltható bérletvételi lehetőséget lehetne bevezetni, majd az ebből befolyt összeget újabb közvécék telepítésére, és azok ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen a Király utca sétálóutca
A Király utca Károly körút és Nagymező utca közötti szakasza legyen átalakítva a Váci utcához hasonlóan ...
Zöld Budapest
Fedelet a köztéri kukákra
Minden köztéri kukára kellene fedél - akár utólagos felszereléssel, akár a szemetesek újra cserélésvel. Hasonló kezdeményezés megvalósult a Hajógyári-szigeten is (több-kevesebb ...
Helyi - nagy ötlet
Nagy-forgalmú gyalogos átkelőhely lámpás védelme, ahol naponta több száz kisiskolás halad át.
A Budapest XVIII. kerületben található, kiemelten nagy-forgalmú és veszélyes gyalogos (zebrás) átkelőhelyet kellene mielőbb jelzőlámpás lámpás védelemmel ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros átjárhatóság a Margit híd budai hídfőjénél
Budáról nagyon problémás a Margit híd megközelítése. A Széna tér és a Rózsadomb felől is csak veszélyes, forgalmas utakon lehet haladni az ...
Helyi - kis ötlet
Balra kanyarodás kerékpárral a Podmaniczky utcára.
Kerékpárral a Jókai utcából nem lehet balra kanyarodni a Podmaniczky utcába, pedig ehhez csak a kötelező haladási irány táblát, egy kerékpáros ...
1-21 elem, összesen: 694