1-21 elem, összesen: 694
Nyitott Budapest
Nyomtatott BKK bérlet digitalizálása a BudapestGO applikációban
Nyomtatott BKK bérletszelvények utólagos digitalizációja QR kód segítségével a BudapestGO ...
Helyi - kis ötlet
Trolibusz végállomás éthelyezése
Ne várakozzanak a trolibuszok a fővámtéren, az utascsere után haladjanak tovább, és a végállomás vagy a Népligetnél legyen vagy a Szentkirály utcai ...
Helyi - nagy ötlet
Közvetlen buszjárat Soroksárról a Boráros térre
Legyen közvetlen gyors buszjárat Soroksárról a Boráros térre, amely a Hősök tere - Grassalkovich út - Helsinki út - Soroksári út útvonalon ...
Helyi - kis ötlet
Király utca autómentesítése a Nagymező utca és a Deák tér között
A Király utcából akár csak szabályozás útján kitiltani az autós közlekedést a Nagymező utca és Deák tér közötti szakaszon. Gyalogosbaráttá tenni az ...
Helyi - kis ötlet
Kétirányú kerékpáros közlekedés lehetőségének megteremtése az Apáczai Csere János utcában
Legyen kijelölve ellenirányú kerékpársáv a Apáczai Csere János utcában, a Március 15. tér és a Wekerle Sándor utca közötti szakaszon. Ezáltal lehetővé ...
Helyi - kis ötlet
Átjárhatóbb Szabadság híd
A kerékpározás lehetőségeinek javítása a Szabadság híd úttestjén, ezáltal csökkentve a járdákon a gyalogos-kerékpáros konfliktusokat. Ennek feltétele, hogy a hídon ne lehessen ...
Helyi - nagy ötlet
FELÚJÍTÁS
Úttest teljes felújítás! Csatonanyílást szintbe hozása, járdák, fa, város tűrő örökzöldek ültetés!
A nem haszált bódék elszállítása!
Rákóczi út mindekét ...
Esélyteremtő Budapest
Környezetvédelm, oktatatás
Az önkormányzat biztosíthatna egy irodát, kisebb objektumot, ahol egy főállású ott dolgozó segít a környezetvédelemben fontos információk terjesztésében, brossúrák ...
Helyi - kis ötlet
BKK információ
A Sasadi út felől érkező 53-as busz érkezése jelenjen meg a kifelé menő információs táblán. Így könnyebb lesz választani a busz/gyalog 1 ...
Helyi - kis ötlet
Az Ipacsfa utca felszabadítása közforgalom számára
Szabadítsuk fel az Ipacsfa utcát a Cséry telepnél! Évtizedek óta tarjták lezárva ezt az utat, de milyen jogon? Legyen átjárható ez az ...
Helyi - nagy ötlet
Új Középső összefüggő kerékpározható tengely biztosítása Dunától-Dunáig
Első lépésként kétirányú kerékpározás lehetőségének megteremtése egyszerűbb forgalomtechnikai eszközökkel (ellenirány biztosítása, piktogram, T30) a 9-8-7-6-13. kerületeken át a Dandár - Thaly Kálmán ...
Helyi - kis ötlet
Szemlőhegy utca járdáinak bevédése egészen a Vérhalom utcáig
Korlátok felrakása a Szemlőhegy utca mindkét oldalán lévő járdán a Rómer Flóris utca és a Vérhalom utca ...
Helyi - nagy ötlet
Vajda Péter utca zöldítése
A Vajda Péter utca jelenleg egyes részein nincsen fa a fasorokban. Talajkapcsolatos fák és könnyű támasztószerkezetre futatott növények elhelyezése. Amennyiben lehetséges a ...
Helyi - kis ötlet
AlulARTjáró - Művészeti aluljáró és közösségi tér
A Fővárosi, ill. a XIII. Kerületi Önkormányzat részéről a folyamatos üzemeltetés - világítás, áram felvételi és minimális tárolási lehetőségek biztosítását kérjük...
- Az ...
Nyitott Budapest
A belvárosi sréhen parkolás felszámolása
A sréhen parkolásnak mindig mindenhol az a következménye, hogy az autók vagy a járda felé, vagy az úttest felé lógnak túl. Ezzel ...
Helyi - nagy ötlet
Nyilvános illemhelyek a Vásárcsarnok környékén
Mivel mindenkit megillet, hogy emberhez méltó körülmények között végezhesse el a higiéniai szükségleteit, szeretnénk, ha a hajléktalanok számára illemhelyeket helyeznének ki. Nemcsak ...
Nyitott Budapest
Metrószinten jelölés, hogy az adott vágányok melyik mozgólépcsőn keresztül érhetőek el legrövidebben
Metrószinten meg kéne jelölni, hogy az adott vágányokhoz melyik mozgólépcsőn célszerű felmenni, hogy a lehető leggyorsabban elérjék ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpársáv a Szabadság-híd déli járdájára
Kerékpárút a híd déli járdájára. Így nem keverednének a gyalogosok és a kerékpárosok/elektromos rolleresek. Elkerülhetőek lennének a balesetek és ...
Helyi - kis ötlet
Nagyobb szemeteseket az 1-es, 3-as villamos megállóiba
Az 1-es, 3-as villamos megállóiban lévő szemetesek kialakításánál fontosabb szempont volt a design, mint a kapacitás. Ezért túlzottan kis méretű kukák lettek ...
Zöld Budapest
Fedett kerékpártárolok
Forgalmas csomópontoknál illetve útvonalokon, ahol sok kerékpáros közlekedik ott fedettkerékpártárolók ...
Zöld Budapest
30-as zónák kialakítása a belvárosban
30 km/órás sebességcsillapított övezetek kijelölése a városban minden mellékutcára kiterjesztve a közlekedés lassítását szolgáló fizikai beavatkozások megvalósításával, egyben lehetővé téve ha ...
1-21 elem, összesen: 694