1-21 elem, összesen: 694
Nyitott Budapest
Kamerák elhelyezése a sok airbnb-s házak lépcsőházaiban
Az önkormányzat szereljen fel kamerákat az olyan házak lépcsőházaiba, ahol az epületben lévő lakások legalább 20 százalékát rövidtávú lakáskiadásra ...
Zöld Budapest
the use of microalgae is strongly requested for depollution
the use of micro-algae is strongly requested for depollution Placed in columns, these micro-algae capture pollution and release oxygen via photosynthesis. Once ...
Helyi - kis ötlet
Járda javítása a Haraszt utcában
A járda a Haraszt utcában több helyen egyenetlen, amit tovább fokoz, hogy az utca egyébként is emelkedik. Különösképpen a Pannonhalmi út felőli ...
Zöld Budapest
Fedett, kamerával védett kerékpártárolók építése metrómegállóknál
Fedett, kamerával védett B+R kerékpártárolók létesítése, különösen metróvonalak végállomásánál, vagy egyéb fontos közlekedési csomópontokban. Például: Kelenföld, Örs Vezér tere, Boráros tér, HÉV-ek ...
Zöld Budapest
Kerékpározásbarát főhálózat fejlesztése Budapesten
A Közgyűlés által elfogadott Kerékpárforgalmi főhálózati terv alapján a BKK terveztessen és építtessen kerékpárutakat, kerékpársávokat, csomópontokat olyan helyeken, ahol eddig semmi nem ...
Zöld Budapest
Fenyőfákat közterekre
Szerintem jó ötlet lenne fenyőfákat ültetni az olyan helyekre, ahol karácsonykor egy kivágott fenyő szokott állni, karácsonyra feldíszítve. Persze meg kell várni, ...
Helyi - kis ötlet
Parkletek a Damjanich utcában
A Járókelő Közhasznú Egyesület megmutatta 2023-ban, hogy a Damjanich utca milyen egyszerűen tehető élhetőbbé a helyiek érdekét figyelembe véve. Javaslatom, hogy a ...
Zöld Budapest
Kerékpársávok kialakítása főútvonalak mentén
főútvonalakon komolyabb átalakítások nélkül, esetleg a sávok újraosztásával kialakíthatóak lennének kerékpársávok, hogy ott biciklivel is közlekedni tudjanak az ...
Nyitott Budapest
Utasbarát M3 metró padok
Az M3 felújított vonalán a peronokon elhelyezett új, látványos padok sajnos pont leülésre alkalmatlanok, ugyanis a kő padok nagyon hidegek, még nyáron ...
Esélyteremtő Budapest
Taktilis sávok
Taktilis sávok kialakítása forgalmas utcákban és tereken illetve a BKK/BKV megállóiban (ott ahol az elsőajtó ...
Helyi - kis ötlet
Parkolásgátló sövények ültetése a Budakeszi úton
A Budakeszi úton az úttestet a járdától elválasztó zöldsávot az elmúlt években a parkoló autók teljesen tönkretették. A fű helyett ma sáros ...
Helyi - nagy ötlet
Szabadtéri kondipark + futókör létrehozása
Zuglóban, az Egressy téren szabadtéri kondipark (street workout) és futókör létrehozása a a jelenleg semmilyen köztéri funkcióval nem bíró füves ...
Nyitott Budapest
Gyalogos fázist a közúti jelzőlámpás csomópontokba.
Jelenleg a gyalogosok a közúti jelzőlámpákkal szabályozott forgalmú csomópontokban a közúti fázisokkal egyidőben kelhetnek át az úttesten, az úttesten átkelésenként / csomóponti ...
Nyitott Budapest
A kutya is szomjas!
Közterületi ivókutakhoz telepítsen a Főváros lánccal rögzített fém itató tálkákat a kutyák kulturált ...
Helyi - nagy ötlet
Dob utca autómentesítése
Az Akácfa utcából akár csak szabályozás útján kitiltani az autós közlekedést. Gyalogosbaráttá tenni az utcát, fák, zöld sáv esetleg térkövek lehelyezése az ...
Nyitott Budapest
Aluljáró, mint kiállítótér.
Legyenek a főváros által meghirdetett és megrendezett kreatív pályázatok (pl: budapesti fotópályázat, stb.), majd ennek kiállítási helyszíneként az épp ki nem adott, ...
Helyi - nagy ötlet
A BUD Arénához vezető biztonságos sétány létrehozása a Thököly út felől
Az NBIes PLER otthona csak egy saras úton érhető el a gimnáziumi parkolót leszámítva, ami veszélyes. A sétány kialakítása térkövezés kis szegélyezéssel. ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpározható Margit körutat
A Margit körút teljes szakaszán valósuljon meg a biztonságos kerékpárközlekedéshez szükséges infrastruktúra, lehetőleg önálló kerékpársáv ...
Helyi - kis ötlet
Egy biztonságos és élvezhető kosárlabda pálya.
A kosárlabda pályának vizelvezetős talaja legyen és felfestés, plexis palánk és vegye körül rács vagy ...
Nyitott Budapest
Élhető város
Élhető Budapest és minden város így működhetne Magyarországon. A parkolás első félórája legyen ingyenes, a második félóra kerüljön a duplájába. Hosszú ...
Helyi - kis ötlet
József Attila utca és Széchenyi tér kerékpározhatóságának növelése
A József Attila utcában egy forgalmi sáv megszüntetésével kétirányú "párizsi", vagy 1-1 irányhelyes kerékpársáv kialakítása, kétirányú közvetlen kerékpársávval a Széchenyi István téren ...
1-21 elem, összesen: 694