1-21 elem, összesen: 64
Nyitott Budapest
Kerékpárutak és kerékpársávok biztonságának növelése
Külföldi minták alapján elsősorban kerékpárutak, kerékpársávok, adott esetben gyalogos felületek biztonságosabbá tétele kísérleti kiegészítő fejlesztésekkel (terelők, műanyag elválasztó elemek, több és jobban ...
Zöld Budapest
Utcák árnyékolása növényzettel
Utcák árnyékolása könnyű támasztószerkezetre futtatott ...
Helyi - kis ötlet
Zöldebb Üllői út
Az Üllői út VIII. és IX. kerületi szakaszán a fákat körülvevő ültetőkazetták kizöldítése megfelelő növények ...
Zöld Budapest
Beton helyett fák és bokrok
Erre alkalmas helyeken talajkapcsolatos növényzet (fák, bokrok, évelők) telepítése elsősorban a belvárosban, de más zöldhiányos városrészekben ...
Nyitott Budapest
Legyenek közérthetőek a hivatali levelek, dokumentumok
A legfontosabb hivatali levelek, tájékoztatók és formanyomtatványok legyenek átírva közérthetőre, hogy a lakosság könnyebben megértse ...
Gondoskodó Budapest
Gyalogosátkelő az Astoriánál
Létesüljön az Astoriánál a Rákóczi utat keresztező gyalogosátkelő, mert nagy igény van ...
Helyi - kis ötlet
Funkció nélküli burkolt felületek zöldfelületté alakítása Kelenföldön
Kelenföldön is található számos terület, ahol feleslegesnek tűnik a szilárd burkolat, így annak teljes vagy részleges elbontásával új zöldfelületeket hozhatnánk létre. Ilyenek ...
Helyi - nagy ötlet
A Corvin-negyed aluljáró megújítása művészeti projektként
A Corvin-negyed aluljáró vizuális összképének rendezése, újraalkotása a kortárs design keretében, például a falfelületek festésével vagy kiállítóterek létesítésével, amelyekben kortárs designerek, művészek, ...
Nyitott Budapest
Köztéri piszoárok létesítése kísérleti jelleggel
Külföldön (pl. Hollandiában) elterjedt kültéri piszoárok létesítése a városban (például egyes Duna-parti területeken) kísérleti ...
Helyi - kis ötlet
Rendezett zöldterület a Határ útnál
A Határ úti metróállomásnál a felüljáró alatt lévő lerobbant terület helyett rendezett zöldfelület ...
Nyitott Budapest
Védettebb kerékpáros útvonalak
Biztonságos kerékpáros közlekedést lehetővé tevő fejlesztések megvalósítása, ami jelentheti például a kerékpárút fizikai elválasztását, szintbeli kiemelését, optikai jelölését, az indirekt balra kanyarodási ...
Nyitott Budapest
Aktív közlekedést jutalmazó app
Vezessünk be a budapestiek életébe egy applikációt, ami követi a felhasználó mozgását és regisztrálja, ha kerékpárral vagy gyalog közlekedik. Az aktív közlekedési ...
Helyi - nagy ötlet
Tegyük árnyékosabbá, hűsebbé a Széll Kálmán teret!
Napvitorlák és további, lehetőleg talajkapcsolatos fák elhelyezése a Széll Kálmán ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros biztonság növelése a Nagykörúton
A nagykörúti kerékpáros infrastruktúra biztonságosabbá tétele különböző eszközökkel, például fizikai elválasztó ...
Helyi - kis ötlet
Árnyékolók és esővédők telepítése a Kelenföld vasútállomás melletti buszvégállomásra
Több, nagy méretű, eső és napsütés ellen védő szerkezet építése a Kelenföld vasútállomás melletti, Etele téri ...
Zöld Budapest
Több ivókutat a városba
Telepítsenek forgalmasabb városi csomópontokra, parkokba ivókutakat, melyekből az emberek ingyenesen fogyaszthatnak ivóvizet. A keretösszegből nagyjából 25 ivókút telepítése lehetséges. ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés a Szent Gellért rakparton
A Szent Gellért rakparton – a Döbrentei tér és a Szent Gellért tér között – a kerékpározás infrastruktúrájának javítása a gyalogosok érdekében ...
Zöld Budapest
Több növényzet a belvárosban
Erre alkalmas belvárosi helyszíneken – járdákon, tereken, akár parkolók helyén – az aszfalt feltörése és zöld növényzet (évelők, cserjék, fák) ...
Helyi - kis ötlet
Stefánia úti kerékpárút és járda közvetlen átvezetése a Városligetbe
A Stefánia út – Ajtósi Dürer sor csomópontban új gyalogos-átkelőhely létesítése, hogy a kerékpáros forgalom és a gyalogosok a Liget felé vezető ...
1-21 elem, összesen: 64