1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Örs vezér tere zöldítése
Az Örs vezér terén, az ottani betondzsungel helyén a zöldfelületek mennyiségének és minőségének növelése, talajkapcsolatos fák, cserjék és évelők ...
Nyitott Budapest
Lakossági elektromos hirdetőtábla elhelyezése metrókijárat közelében.
Minden környezetet érintő hírt (ónos eső), felhívást (fakivágás), kármegelőzést (leszakadó villanyvezeték), akadályról értesítést (vágánycsere, ), munkát (útjavítás), hirdetést (munkaerő felvétel), eseményt (új ...
Zöld Budapest
Csikk gyűjtő és megsemmisítő dobozok telepítése
Csikk gyűjtő és megsemmisítő fémdobozokat telepítenék főbb fővárosi csomópontokon, tereken, megállókban, mert szörnyen csúfítja Bp-et, károsítja a ...
Helyi - nagy ötlet
Élőhely kezelés és bemutatás a Nagytétényi Duna part természetvédelmi területen.
A Nagytétényi Duna part az M0 híd és az érdi határ között mintegy 4,5 km-en 2022 óta élvez helyi, fővárosi védelmet. Ehhez ...
Zöld Budapest
Járdán történő biciklizés akadályozása fizikai akadályok elhelyezésével
Az ötletem szerint fizikai akadályokat kell elhelyezni a járdák végén abból az irányból, ahol átkelési lehetőség van a gyalogosoknak a járda meghosszabbításának ...
Előzetes kategória
Kerékpáros tárolók
Fedett, esetleg zárt kerékpáros tárolókat kellene létrehozni fontosabb csomópontokon, hogy aki több órára otthagyná a kerékpárját, annak 1) ne kelljen utána vizes/hideg/tűzforró ...
Nyitott Budapest
Közélet a buszmegállókban
A budapesti utasvárókban szinte mindig van reklámfelület. Van példa az ilyen felületek időnkénti társadalmi célú használatára is, a JCDecaux pl. többször biztosít ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos+kerékpáros átkelő a Béke utca - Rákos-patak találkozásánál
A Rákos-patak mentén a Béke utcától észak-nyugatra és dél-keletre is kiépített kerékpárút van, viszont a Béke utcánál 2x2 forgalmi sávon + 2x1 ...
Helyi - kis ötlet
Siketvak biztonságos zebra és taktilis sáv kialakítása
A nagyforgalmú Diószegi utcán az átkeléshez hangos jelzőlámpa kell, mert anélkül siket, vak, siketvak számára veszélyes a Sárkány, Korányi és Kőris utcánál. ...
Helyi - nagy ötlet
H5 hèv Bèkásmegyeri állomásánam akadálymentesitèse
a H5-ös HÉV békásmegyeri állomására kellene nagyon egy lift, személyfelvonó, laposmozgolèpcső, bármi, hogy akadálymentesen elérhető legyen az állomás.
biciklivel és babakocsival is nagyon ...
Nyitott Budapest
Buda-Pest modernizálása
az lenne az ötletem hogy modernizáljuk Buda-Pestet ugyanis a nagy részére ráférne. Nem azt akarom mondani hogy újitsunk fel mindent de mégis ...
Esélyteremtő Budapest
Közösségi étkeztetés!
Kerületenkénti közkonyha létrehozása ahol olcsón főtt ételhez juthatnak a kerület lakói.
Sokszor látom, hogy a piacokon (boltokban, áruházakban) rengeteg élelmiszert dobnak ki ...
Helyi - kis ötlet
A Varsányi udvar zöldítése
A II. kerületi Varsányi udvar jelenleg közterületi parkolóként üzemel, a négy ház által közrefogott, aszfaltozott utcabővület az ott parkoló 12 autót ...
Helyi - nagy ötlet
Segítség az evezősöknek a Rómain
A Római-parton, a horgászok által kőtömbökből épített "mólók/gátak" felszámolása, mert bizonyos vízállás alatt a benyúló építmények nehezítik az evezést a part ...
Zöld Budapest
Kutya WC-k kialakítása
Más országok mintájára kialakítani kutya WC-ket, hogy ne legyen az utca köz WC. Egy erre alkalmas területen lehetne kezdeni az ötlet alkalmazását.
Itt ...
Zöld Budapest
Legyen Budapestnek gyalogosügyi biztosa!
Mindannyian gyalogosnak születünk, ez a legalapvetőbb és legegészségesebb helyváltoztatási mód. Mégis azt látjuk, hogy a keskeny járdák, hiányos és veszélyes átkelési lehetőségek, ...
Helyi - kis ötlet
Járda kiszélesítése a Babér utcában
A 13. kerületben lévő Babér utca járdájának kibővítése és a parkolósáv megszüntetése a Váci út és Madarász Viktor utca között található szakaszon ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen zebra a Délinél a villamosmegállók között!
Egy zebrát szeretnének az itt lakó emberek, ami a 61-59-17-es villamosok Széll Kálmán tér felé menő megállójából átvezet a Krisztina körút felöli ...
Helyi - kis ötlet
Új zebra a Dózsa György úton
Új gyalogos átkelő létrehozása a Dózsa György úton, a Kert sor kereszteződésénél, megkönnyítve ezzel a reggeli és délutáni ...
1-21 elem, összesen: 720