1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Közösségszervezés, előadások, interaktív workshopok, játékosított ismeretterjesztés
A rendszeres nyilvános közösségépítő programok nemcsak fejlesztik a kulturális életet, ismeretterjesztőek és szórakoztatóak, de még össze is hozzák az egymás közelében lakó ...
Zöld Budapest
Közösségi kertek a belvárosi gangokon
Az ötletem szerint a gangokon kerteket kellene kialakítani, amik fel lesznek osztva parcellákra, amiket szét kell osztani az ottani lakások között. Ezzel ...
Előzetes kategória
Kerékpáros komfort a Lánchídon
A Lánchídra érvényes forgalomkorlátozásnak szükséges érvényt szerezni, mert az ott áthaladó gépjárművek 99%-a nem tartja be a sebességkorlátozásra és előzésre vonatkozó szabályokat. ...
Nyitott Budapest
nevezetes utcai táblák
utcai táblák mellett lenne egy történeti emléktábla ahol nevezetes utcai névhez ...
Helyi - nagy ötlet
madzsar józsef utca / hadrianus utca gyalogos átkelőhely létesítése
Madzsar József utca / Hadrianus utca gyalogos átkelőhely létesítése, hogy könnyebben elérhető legyen a Budakalász felé menő ...
Nyitott Budapest
Főváros a 21-ik században
Látványelképzelések és rövid leírások a föváros 21-ik századi élhetőségére vonatkozólag, amit Vitézy Dávid Tákosrendezőről szóló videója inspirált, és mintája az ottani helyszín ...
Előzetes kategória
Ne szüntessék meg az ÉnBudapestem applikációt és kedvezményeit!
Ne szüntessék meg az ÉnBudapestem applikációt és kedvezményeit!
Alig tudtuk megszokni és a kedvezményeit ...
Esélyteremtő Budapest
Ülőhelyeken a BKK utasai utazzanak, ne táskák
A BKK járművein piktogrammokkal és hangbemondással szükséges felhívni az utasok figyelmét arra, hogy tilos a járműveken egy embernek egy ülésnél több helyet ...
Helyi - nagy ötlet
3 az 1-ben funkciójú röplabda pályát a Rákos-patak mellé!
A Tahi utca és a Rákos-patak közötti kihasználatlan zöld területre egy a városligetihez hasonló gumiborítású pálya létesítése volna a cél.
Ez a multifunkcionális ...
Zöld Budapest
Decentralizált energia-közösségeket
Az energiaszolgáltatóval karöltve, kísérleti jelleggel jó lenne elindítani olyan energia-közösségeket, ahol (pl. irányítószám-körzetenként) lenne egy-egy központ, ami az energia-tárolást oldaná meg (pl. ...
Nyitott Budapest
Főváros és az AI
Az információs technológiák rohamos fejlődése miatt a hivataloknak is lépést kell tartaniuk a változásokkal.
Az AI és az IT területén napról napra ...
Helyi - nagy ötlet
Átkelőhely az Andrássy úton a Szív utcánál
Jelzőlámpás gyalogos és kerékpáros átkelőhely létesítése az Andrássy úton a Szív ...
Esélyteremtő Budapest
Lelkisegély telefonszámok és reménykeltő üzenetek a budapesti hidakra
A javaslat célja, hogy Budapest hídjain jól látható helyekre (például a korlátokra, oszlopokra, kis táblákra) éjjel-nappal elérhető lelkisegély-szolgálatok telefonszámai és reményt adó ...
Helyi - nagy ötlet
1 helyett 2 busz - gyorsabb és kényelmesebb utazás
Személyes, mindennapos tapasztalatom alapján szeretném kérni az ötletem alapos megfontolását. Szeretném, ha a 7-es buszcsalád (7,8,110,112,133) mindkét irányban a Tisza István tér ...
Helyi - kis ötlet
Jól kivilágított gyalogátkelőhely a Tétényi út elején
A XI. kerületi Tétényi út elején van egy fontos gyalogátkelőhely, ami a forgalmas, 2-szer 2 sávos Tétényi úton biztosít átkelést. A zebra ...
Előzetes kategória
Fővárosi épületterv a Szigetre
A jelenlegi főpolgármesteri hivatali épület elavult, fűtése korszerűtlen, széles, vastag falak és tetőzete évtizedes karbantartások hiánya miatt napelemek elhelyezésére nem megfelelő. ...
Esélyteremtő Budapest
Telekspekuláció visszaszorítása
A telekspekuláció is közrejátszik az ingatlanárak emelkedésében. Ezt úgy lehetne visszaszorítani, hogy akinek egy milliárd Forintnál értékesebb telek van a birtokában és ...
Helyi - nagy ötlet
Boráros mozgó lépcső
A csepeli hév és a Boros téri gyalogos tömegközlekedést 60 lépcsőfok nehezíti. A napi több tízezres (lehet a becslésem nem is elég) ...
Helyi - kis ötlet
A Rákos-patakmenti bicikli út nyomvonalának ésszerűsítése
A Rákos-patak és a Füredi utca találkozásánál, a Kerepesi út felé haladva a bicikli út egyszercsak elfordul és nem a patakmentén halad ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Esélyteremtő Budapest
felszíni gyalogos közlekedés
Az aluljárók megszüntetése fontos lépés lenne a közbiztonság növelése és a városi közlekedés akadálymentesebbé tétele érdekében. A legtöbb helyszínen a gyalogosforgalmat felszíni, ...
1-21 elem, összesen: 720