1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelő hely a Gyermek tér és a Béke utca kereszteződésbe a Dolmány utcával szemben
Gyalogátkelő hely a Gyermek tér és a Béke utca kereszteződésbe a Dolmány utcával ...
Helyi - kis ötlet
Lakó-pihenő övezet bevezetését az Íjász utcában
"Mátyásföld csendes, nyugodt utcája". Valamikor kezdődhetett volna így akár egy hirdetés is, de az Íjász utca végének totális beépítésével az addigi kertvárosi, ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
Helyi - kis ötlet
Mester utca megszépítése
A Mester utca csodás fáival Budapest egyik legszebb utcája már most is. A Pozsonyi úthoz hasonló legendás hely lehetne rendszeresebb takarítással, az ...
Helyi - nagy ötlet
Zöldülő megállók
Kőbánya alsó vasút- és buszmegállók környékének alacsony költségvetésű fejlesztése érdekében több praktikus és közösségi megoldás is megvalósítható. Alapvető tisztasági és karbantartási munkálatok, ...
Helyi - nagy ötlet
Rekortán futópálya építése Ganzkertvárosba
Futópálya építése a főváros egyik legsportosabb kerületében, a XVIII. ...
Nyitott Budapest
Több busz lámpa
Vannak lámpák ahol van kifejezetten buszoknak egy külön lámpa és így el tudják kerülni a várakozást a lámpánál. Az ötletben arról lenne ...
Helyi - nagy ötlet
A Garay utca közösségi térré alakítása
A Garay utca a főváros építészetileg egyik legszebb, mégis szürke utcája, ahol az aszfalt, a beton és a parkolók uralják a közterületet. ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Nagysándor József utcában
Gyalogátkelőhely létesítése a Nagysándor József utcában a Vécsey utca ...
Nyitott Budapest
Budapest pay&gom az összes bkk járműn
Most csak az m1 metrón és a 100E buszon van, de azt szeretnénk, hogy összes buszon, villamoson, metrón, és trolibuszon lehegyen pay&gom ...
Helyi - kis ötlet
Jelzőlámpa a 19/17/41-es villamosok Selmeci utcai megállójához
Csak pár hónapja élek az említett megálló közelében, de már kétszer kis híján elütöttek az autósok - holott rendeltetésszerűen használom a zebrát. ...
Nyitott Budapest
közkonyha egyetemistáknak
a főváros egy belvárosi elhelyezkedésű ingatlanában egy olyan, egyetemi campusokhoz közel lévő, tágas, jó hangulatú konyha/étkezde kialakítására lenne szükség, ahol egészséges napi ...
Nyitott Budapest
Zsebkendőbe köhögj, tüsszents!
Ez nem fejlesztés. A javaslatom az, hogy felhívjuk embertársaink figyelmét a közlekedési eszközökön, illetve bármely fővárosi önkormányzat hatáskörébe, tulajdonosi joggyakorlása alatt álló ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen a VIII. kerületi Szűz utca gyalogosbarát!
A Szűz utca (35262/2 hrsz.) - Tavaszmező utca és Magdolna utca közötti szakaszának - átalakítása gyalogosbarát utcarésszé. A járda- és útburkolatok korszerűsítésével, ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros biztonság növelése a Kálvin téren
Növeljük a kerékpáros útvonalak biztonságát a Kálvin tér környékén elválasztó oszlopokkal, a jelenleginél átláthatóbb és feltűnőbb felfestésekkel, tájékozódást segítő nyilakkal és táblákkal ...
Helyi - kis ötlet
Üres, koszos, büdös telek hasznosítása - Kerékpártároló
Sok éve van ilyen állpaotban, és nem történt semmi az épület helyén. Talán kisebb beruházással lehetne hasznosítani a területet, és ezáltal a ...
Helyi - nagy ötlet
Új gyalogátkelőhely létesítése a Lajos utcán
Új gyalogátkelőhely létesítése a Lajos utca és a Dereglye utca kereszteződésében közlekedési lámpával és kamerával biztosítva. Ezáltal újabb közvetlen összeköttetés jönne létre ...
Helyi - kis ötlet
Zöld szigetek a város szívében - A Baross téri buszmegálló zöldítése
A projekt célja a Baross téren található, Buda felé menő buszmegálló környezetbarát átalakítása zöld megállóvá, amely csökkenti a hőszigethatást, javítja a levegőminőséget, ...
Helyi - kis ötlet
BKK kijelzőt a Flórián téri aluljáróba!
Szerintem nagyon jó lenne, ha a Flórián téri aluljáróból - akár több helyről - látnánk, hogy mikor mennek a környező buszok/villamosok. Nem ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Esélyteremtő Budapest
Normális magasságban legyenek a padok a négyeshatos megállóiban!
A 4-es és a 6-os villamos megállóiban jellemzően lényegesen magasabbra szerelték a padokat annál, ami a legtöbb ember számára kényelmes lenne. Olyan ...
1-21 elem, összesen: 720