1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
interaktív vasüt modell kiállítás a pályaudvar történetéről
A nyugati pályaudvarról szóló terepasztalon, 6 különböző korszakon be lehetne mutattni, a vasút történelmét!
A gyerekek, irányíthatják a különböző modelleket, és átélhetik ...
Helyi - kis ötlet
Rákospatak mentén önkéntes szemét szedés szervezése
A Rákos patak környéke nagyban elhanyagolt a ligethez képest. Sok benne a szemét, omladozó gyárak vannak az oldalában. Hiszek benne a 14. ...
Helyi - nagy ötlet
Közvilágítást az Összekötő utcára!
A 17.kerületben található Összekötő utca közvilágításának kiépítése és ...
Helyi - kis ötlet
Sávjelzések felfestése utakon, parkolókban
Sajnos a városban több helyen is nem vagy csak alig látszódnak a sávjelzések az autóutakon, főleg több sávos utakon, ami balesetveszély forrása ...
Helyi - nagy ötlet
Kulturális, szellemi hub létrehozása
Egy olyan közösségi fészek létrehozása, amelyben adottak a technikai feltételek (számítógépek, hangszerek, könyvek stb.) és a szakemberek (pszichológus, ifjúságpolitikus, tapasztalt stratéga, egyedi ...
Helyi - nagy ötlet
A Garay utca közösségi térré alakítása
A Garay utca a főváros építészetileg egyik legszebb, mégis szürke utcája, ahol az aszfalt, a beton és a parkolók uralják a közterületet. ...
Nyitott Budapest
Nyilvános vécék
Budapestszerte legyenek korszerű, higiénikus, karbantartott, 06-24-óráig nyitva tartó vécék forgalmi csomópontokban, frekventált helyeken. Mert ez ...
Nyitott Budapest
Tisztább Budapest
Budapest tisztasága nagyon sok kívánnivalót hagy maga után. Ázsiai szinten tartunk. Hasonlítsuk össze Bécs városával igen csak szégyenletes amit Budapesten látunk. Esete ...
Helyi - kis ötlet
Fedett buszmegálló a Maros utcai megállónál (123,35,135,124 buszok)
A jelzett helyen nincs hová beállni az eső elől, pedig igen tágas hely állna rendelkezésre egy fedett megálló ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságos átkelő a gyerekekért gyalogos felüljáró a Kiscelli úton
A Kiscelli út és a Pércsi Lajos Lépcső találkozásánál javaslom egy gyalogos felüljáró építését. Ez a szakasz rendkívül balesetveszélyes, mivel a meredek ...
Helyi - kis ötlet
Zebra létesítése az Öv utca Ilosvai Selymes utca sarkára
Zebra létrehozása, amely biztosítja az Óvodából kijövő gyerekek biztonságos átkelését a forgalmas Öv ...
Helyi - nagy ötlet
Környezetbarát közlekedés a Városligetbe
Javaslom egy közvetlen, környezetbarát közlekedési kapcsolat létrehozását az Örs vezér tere és a Városliget között. Ez a megoldás csökkentené a Városligetbe irányuló ...
Helyi - kis ötlet
Hegyalja úti járdaszakasz szélesítése
Egy olyan járdaszakasz szélesítéséről beszélünk, amely esetében nagyjából 1-2 méter bővítéssel már lehetőség nyílna arra, hogy rendezzük ezt a szakaszt. Bár valóban ...
Helyi - kis ötlet
Tátra téri történeti tábla
Történeti tábla kihelyezése a Tátra téri környékén ami Pesterzsébeten tekinteni ...
Helyi - nagy ötlet
Metró-HÉV összekötés helyett buszok meghosszabbítása
Mivel nem valósult meg a HÉV és a Metró összekötése (szerintem nem is fog), egy alternatív megoldásként a 44-es, 45-ös, 276E buszok ...
Helyi - nagy ötlet
D14-es kompjárat bekötése Csepel kerékpáros infrastruktúrájába.
Csepel belvárosában kiépített kerékpáros infrastruktúra meghosszabbítása királyerdőn keresztül Csepel déli oldalán elterülő zöldterület a Kis-Duna part felé. A D14-es Csepel Soroksári ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos telezöld (pedestrian scramble) a Pozsonyi u. - Tél u. kereszteződésben
Az ötlet a címbeli kereszteződésben a jelzőlámpa áthangolását célozza egy új fázis hozzáadásával. Ebben az eddig 8 külön vezérelt zebrán egyszerre kéne ...
Esélyteremtő Budapest
Kultúrált, interaktív aluljárók
Legyen az aluljárók üres üzlethelyiségeiben ingyenes dekoratív, interaktív megjelenési lehetőség civil szervezetek számára! A jelenlegi állapot katasztrófális. Nem olyan ötletre gondoltam, ami ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Zöld Budapest
Minden kerület tömegközlekedési csomópontjában évelő őshonos vadvirágágyások létrehozása
Javaslom, hogy Budapest minden kerületében, különösen a forgalmas és látogatott helyszíneken, alakítsanak ki évelő, őshonos vadvirágokból álló "bemutatóágyásokat". Ezek az ágyások hozzájárulnának ...
Esélyteremtő Budapest
felszíni gyalogos közlekedés
Az aluljárók megszüntetése fontos lépés lenne a közbiztonság növelése és a városi közlekedés akadálymentesebbé tétele érdekében. A legtöbb helyszínen a gyalogosforgalmat felszíni, ...
1-21 elem, összesen: 720