1-21 elem, összesen: 720
Esélyteremtő Budapest
felszíni gyalogos közlekedés
Az aluljárók megszüntetése fontos lépés lenne a közbiztonság növelése és a városi közlekedés akadálymentesebbé tétele érdekében. A legtöbb helyszínen a gyalogosforgalmat felszíni, ...
Nyitott Budapest
Vidàm művèszet az utcàn
Pàlyàzatot kellene kiírni kimondottan vidàm, kedves, jópofa szobrok megvalósítàsàra, amikből a pènzügyi keret függvènyèben megvalósítanànak ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelő - Reitter Ferenc utca - Zsinór utca
A közlekedésbiztonság javítása érdekében fontos lenne gyalogátkelőhely kialakítása a Reitter Ferenc utca - Zsinór utca kereszteződésében ...
Esélyteremtő Budapest
Tisztasági fürdők
Lehetne, mondjuk kerületenként, egy-egy olyan népfürdő, mint amilyet már 1928-ban is elrendelt a Budapest Székesfőváros Közmunka Tanácsa, ahol fertőtlenítésre is lenne lehetőség, ...
Helyi - nagy ötlet
Rákos-patak tavak
Duzzasztott tavak kialakítása a Rákos-patak lakóterülettekkel övezett ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Helyi - kis ötlet
árnyékolás, parkosítás
legyen igazi park jellege, fákkal, zöld növénnyel, barátságosabb környezetet ...
Esélyteremtő Budapest
A forgalmasabb belvárosi játszóterek wc-vel felszerélése
A gyermekes családok akár órákat is eltöltenek a játszótereken, mégis a legtöbb helyszínen még most sem elérhető mosdó. Ez a felnőtteknek, de ...
Nyitott Budapest
Órát a FUTÁR-nak
Mindenki zsebében telefon, karján hagyományos vagy okosóra, de mégis egész érthetetlen, hogy a FUTÁR tábláira felnézve nem látni azonnal a pontos időt. ...
Helyi - kis ötlet
Rákospatak mentén önkéntes szemét szedés szervezése
A Rákos patak környéke nagyban elhanyagolt a ligethez képest. Sok benne a szemét, omladozó gyárak vannak az oldalában. Hiszek benne a 14. ...
Helyi - nagy ötlet
Sebességcsökkentő küszöb a Hegedűs Gy u. és Tisza u. kereszteződésében
Sebességcsökkentő küszöb telepítése a Hegedűs Gy u. és Tisza u. kereszteződésében, mely a Hegedűs Gy. utcán érkező forgalmat lassítaná le, mielőtt a ...
Zöld Budapest
Legyen a 40 az új 50
Vigyük le általánosan az egész város területén a sebességhatárt 40-re (következő lépésben pedig akár 30-ra ...
Helyi - kis ötlet
Olof Palme sétány kerékpározhatoságának javítása
Az Olof Palme sétány egyik oldala legyen kifejezetten kerékpárút a másik pedig gyalogút. A két sáv elválasztására egy sárga záróvonalra, pár útjelre, ...
Nyitott Budapest
Hosszú forró nyár
Az utóbbi idők nyarai tikkasztóan melegek voltak.
Gyermekkorom idejére visszaemlékezve a körúton mindíg találhattunk un. közkutakat,ahol ingyen olthattuk szomjunkat,ha elestünk a zsebkendőnket be ...
Helyi - nagy ötlet
Zöldebben a Kőéren
Zöld sáv kialakítása a Kőér utca jelenleg kitaposott terültein. Vaspálya és Cserkesz utca közötti részen és a Szállás utca - Basa utca ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen végre a Városmajori park játszóterén mosdó, pelenkázó a gyerekeknek/szülőknek!
A Városmajori park játszótere népszerű az itt lakó családok, a közeli iskolába és óvodába járó gyerekek között. Szeretnénk elérni, hogy itt is ...
Helyi - nagy ötlet
Csömöri úti felüljáró alatti terület rendbetétele
A Csömöri úti felüljáró alatti terület rendbetétele, P+R parkoló és rendezett zöldterület ...
Helyi - kis ötlet
Hegyalja úti járdaszakasz szélesítése
Egy olyan járdaszakasz szélesítéséről beszélünk, amely esetében nagyjából 1-2 méter bővítéssel már lehetőség nyílna arra, hogy rendezzük ezt a szakaszt. Bár valóban ...
Helyi - kis ötlet
Fedett buszmegálló a Maros utcai megállónál (123,35,135,124 buszok)
A jelzett helyen nincs hová beállni az eső elől, pedig igen tágas hely állna rendelkezésre egy fedett megálló ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720