1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek Vízivárosban
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése Víziváros terein a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a meglévő gyalogátkelőhelyek ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros összeköttetés Budakeszi és Budapest között
Budakeszi úttal párhuzamosan futó erdei út rendbe tétele, hogy több közlekedő számára nyújtson reális közlekedési alternatívát a gépjármű és a busz mellett ...
Helyi - kis ötlet
Balázs Béla utcai villamosmegállók biztonságosabbá és kényelmesebbé tétele
A 23-as és 24-es villamosok vonalán a Balázs Béla utcai megállóba szereljenek végig korlát ot az autóút mellé, alakítsanak ki fedett várakozó ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpár támaszokat a Mátyásföld, repülőtér HÉV megállóhoz!
Az önkormányzat telepítsen kerékpártámaszokat a Mátyásföld, repülőtér HÉV megállóhoz, ahol a peron közelében vannak erre alkalmas fővárosi és helyi önkormányzati területek ...
Nyitott Budapest
Társas társasozás
Üres, de használható üzlethelyiségek átalakítása vagy kihasználása olyan formában, hogy társasklubot létesítsünk ...
Esélyteremtő Budapest
"Kávé a falra"
A "kávé a falra" egy szolidaritásra ösztönző figyelemfelhívás lehetne. Az interneten olvastam egy kisvárosból származó történetről, ahol az emberek vehettek egy extra ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv a Dózsa György úton
Legyen kerékpársáv a Dózsa György úton a Vágány utca és a Váci út között úgy, hogy mindkét végén csatlakozik a meglévő kerékpáros ...
Helyi - nagy ötlet
Etele tér rendbehozatala, parkosítása
Etele tér fásítása, árnyékos helyek kialakítása, ivókút(ak) és nyilvános WC építése
(mivel jelenleg sem metrónál, sem a Kelenföldi pályudvaron nincs). - ...
Helyi - kis ötlet
Virágos rét a Flóriánon
A Flórián téri park sokkal vonzóbb hellyé válna virágos szegélyek és szigetek kialakításával, valamint padok és egyéb ülőalkalmatosságok elhelyezésével. A gondos tervezéssel ...
Helyi - kis ötlet
Külön kiskutyáknak és külön nagyobb kutyáknak dedikált kutyafuttató a Szent István parknál
Budapest városában rendkívül magas a kutyák száma, az elmúlt években számuk szignifikánsan megnőtt. A kistermetű kutyák és a nagy termetű kutyák bár ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos, szabályos kerékpár-, gyalogos- és autóforgalom a Szabadság hídon
A Szabadság híd egyik gyalogos járdája legyen csak a sétálóké a másik oldali pedig a ...
Helyi - nagy ötlet
Fák ültetése árnyékolás céljából
A Városmajor u. és Maros utca közötti útszakasz mentén fákat kellene ültetni. Ez egy délre néző gyalogos forgalmas járda és parkoló rész ...
Helyi - kis ötlet
BUBIt és akadálymentes átkelést a Marczira
Telepítsünk a Marczibányi téri Művház közelébe BUBI állomást úgy, hogy az útpálya kialakítása mindeközben lehetővé teszi a kerekesszékes átkelést a MEREK és ...
Helyi - kis ötlet
Napellenző telepítése a Blaha Lujza téri aluljáró lécsőjéhez
Napellenző telepítése a Blaha Lujza téri aluljáró nyugati fekvésű lépcsőjéhez, amely közvetlenül a térre ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen a belső Király utca sétálóutca
A Király utca Károly körút és Nagymező utca közötti szakasza legyen átalakítva a Váci utcához hasonlóan ...
Zöld Budapest
Extrém hangos gépjárművek mérése és büntetése (?)
A városi közlekedésben nem csak a gyorshajtás okoz problémát - talán kevésbé veszélyes, de zavaróbb a leggyakrabban szándékosan tuningolt és bőgetett motorhang ...
Nyitott Budapest
Visszaszámláló minden metróra
Rohanó világunkban egész sok rohanás megspórolna, ha lehetne tudni a 4-es metró mintájára a többi metórnál is minden állomásnál, hogy mikor érkezik ...
Helyi - kis ötlet
Bogdánfy utca járdasziget zöldítése
A Bogdánfy utcán a forgalom két irányát elválasztó járdaszigeten legyen végig alacsony ládákban alacsony zöld ...
Helyi - kis ötlet
Zebra a Rákosrendezőnél
Biztonságosan és szabályosan szinte lehetetlenség megközelíteni Rákosrendező vasútállomást a XIII. kerület irányából, ezért szükséges lenne a kerékpárút Dévényi utcai átvezetésével párhuzamosan egy ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720