1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Közélet a buszmegállókban
A budapesti utasvárókban szinte mindig van reklámfelület. Van példa az ilyen felületek időnkénti társadalmi célú használatára is, a JCDecaux pl. többször biztosít ...
Helyi - kis ötlet
A Rákos-patakmenti bicikli út nyomvonalának ésszerűsítése
A Rákos-patak és a Füredi utca találkozásánál, a Kerepesi út felé haladva a bicikli út egyszercsak elfordul és nem a patakmentén halad ...
Helyi - kis ötlet
Minőségi szabadtéri edzőpark
Szinte minden lakótelepnek van már egy használható (klasszikusan zöld) szabadtéri edzőparkja, az Alacskain még nincs, pedig tele van a lakótelep fiatalokkal és ...
Helyi - nagy ötlet
nyilvános WC
nyilvános WCaz aluljáróban. sokan járnak itt, nem csak vonatra várva. esetleg még hírlapárusító ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó kerékpársáv a kőbányai Mádi utcában
Kőbányán a Mádi utcában nincs kerékpáros infrastruktúra - egy kerékpársáv orvosolni tudná ezt a ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra a szervíz utakról (pl.körforgalom, lámpa, más ...
Nyitott Budapest
FMCG cikkek témájában hulladékgazdálkodási és egyéb információk megismerését szolgáló alkalmazás
Az alkalmazás lehetővé tennné, hogy be lehessen olvasni a termékek QR- vagy vonalkódját, és megismerni a hozzájuk kapcsolódó, a polgárok számára lényeges ...
Helyi - nagy ötlet
Lánchídon kerkpározás biztonságosabbá tétele
A záróvonalat valamilyen fizikai korláttal, vagy bütykökkel meg kellen erősíteni, hogy a taxisok ne előzgessenek (közelről, mert utál) kerékpárokat a hídon.
Én a ...
Zöld Budapest
Zöldfelületi parkolás nem bírságolható jogértelmezés miatt
KRESZ értemezési vita.
google.com/url?sat&sourceweb&rctj&opi89978449&urlgovcenter.hu/Testuleti/PublicUp/DownloadForPublikalas.aspx%3Ffilename%3D2EBC6C02-CAF7-4DAF-946A-FBD69363878E.docx&ved2ahUKEwiIl9PC-4iLAxVYgv0HHRMRNEwQFnoECBkQAQ&usgAOvVaw37y8zvHIlC4-tS8QX8ilFJ
"... az úttest menetirány szerinti jobb szélén, azzal párhuzamosan, egy sorban szabad. Nem felel meg ennek az előírásnak, ha valaki ...
Helyi - kis ötlet
Boráros téri megállók akadálymentesítése
4, 6, 2, 23, 2B villamosok, valamint a buszállomás megállói legyenek könyebben elérhetőek az idősebbeknek, babakocsisoknak és mozgáskorlátozottak számára, szintbeli keresztezések, rámpák ...
Helyi - kis ötlet
Sulizóna a Kempelen Giminél
A sulizóna létrehozásával biztonságosabbá válik a diákok számára a Kempelen Gimi elérése.
Várhatóan egyirányúsításra kerül a Közgazdász utca (fentről lefelé irányban).
Kerékpártámaszok, K+R parkolók, ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Zöld Budapest
Ételpazarlás helyett ételosztás
A Munch alkalmazás mintáját követve létre lehetne hozni egy rendszert, amibe különböző városi éttermek, pékségek, boltok regisztrálnak, és az aznap nem eladott ...
Nyitott Budapest
Egységes weboldal és alkalmazás budapesti kerületek önkormányzatainak
Legyen egységes, nem pedig kerületenként különbözően kialakított weboldalak és önkormányzati mobilalkalmazások Budapesten. A fővárosi és a kerületi weboldalaknak, alkalmazásokank is legyen azonos ...
Esélyteremtő Budapest
ANYAAA - Kisgyermekes anyákat támogató közösségi tér
Egy olyan teret javaslok létrehozni, ami a kisgyermekes anyáknak szól. Az anyák nem csak pelenkákról vágynak beszélgetni, hanem felnőtt dolgokról, párkapcsolati változásokról, ...
Helyi - kis ötlet
Napellenző telepítése a Blaha Lujza téri aluljáró lécsőjéhez
Napellenző telepítése a Blaha Lujza téri aluljáró nyugati fekvésű lépcsőjéhez, amely közvetlenül a térre ...
Helyi - nagy ötlet
Lámpás gyalogosátkelőhely létesítése
Egy gyalogátkelőhely létesítése a fent említett kereszteződésben biztonságosabbá tenné azt, mert így a gyalogosok, a zebra távolsága miatt, csak átszaladgálnak az autók ...
Előzetes kategória
busz sáv kialakítása az Újpest-Újpalota/Rákospalota között
A reggeli és délutáni/esti csúcsokban a bkk-s buszok (196, 196A) együtt araszolnak az autókkal buszsáv hiányában. Buszsáv kialakítása a szélső ...
Nyitott Budapest
Nirvana
Több gyros vagy swarma helyet a közéletbe, az ideál az lenne ha nem kéne 500 méternél többet gyalogolnia senkinek egy ...
Nyitott Budapest
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése városszerte a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a gépjárművel közlekedőknek mindenképpen lassítaniuk kelljen, ...
Nyitott Budapest
Budapest Anno
Megmutatni magyaroknak és külföldieknek egyaránt, hogyan nézett ki egy budapesti utca a XX. század elején. Mintha egy filmben lennénk: egy meglévő, vagy ...
1-21 elem, összesen: 720