1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Szob-Budapest kerékár út hiányzó szakaszának megvalósítása Újpesten
Váci út-Tomori utca sarok és Váci út- Árpád sarok között kerékpár út létesítése. Amíg a hely lehetővé teszi a Váci út mentén. ...
Nyitott Budapest
Utcai alkotások használaton kívüli felületeken a színesebb Budapestért
Az önkormányzati fenntartású épületek, területek olyan szabad felületeire való dekoratív és kreatív falfestésekkel, mint tűzfalak, villanydobozok, szellőzőcsövek, különösebb funkció nélküli álló betonfelületek. ...
Nyitott Budapest
Társasjáték gangok
A belvárosi bérházakban a gangokon a Játszóház projekthez hasonlóan társasjátékos alkalmak szervezése. Ezeket meg kell hirdetni majd az ott lakóknak faliújságon, vagy ...
Zöld Budapest
Kutya WC-k kialakítása
Más országok mintájára kialakítani kutya WC-ket, hogy ne legyen az utca köz WC. Egy erre alkalmas területen lehetne kezdeni az ötlet alkalmazását.
Itt ...
Helyi - nagy ötlet
A 99-es busz megállóinak árnyékolása és zöldítése
A 99-es busz több megállójában hiányzik a fedett buszváró, máshol a kietlen, faltól falig aszfaltozott környezet, a zöld hiánya problémás. Fontos lenne ...
Nyitott Budapest
Innovatív Budapest, Tájékoztatás egyenlő esélyekkel
A fővárosban zajló különböző fejlesztések, beruházások, események és programokról való rendszeres tájékoztatás kiemelten fontos a fővárosi polgárok számára. Ennek érdekében javasolt, ...
Esélyteremtő Budapest
Több terápiás kutyát a budapesti óvodákba, iskolákba, idősotthonokba, egészségügyi intézményekbe!
Nem is olyan rég csodálkozva néztek, ha valaki terápiás kutyás foglalkozást kínált egy intézménynek. Ma már tananyag egyes felsőoktatási képzéseken, és a ...
Zöld Budapest
Közösségi kertészkedés
A Budapesten végzendő kertészeti feladatokba (mint virágok vagy fák ültetése, fűnyírás...) a lakosság bevonása. Akár egyszeri nagyobb munkákat, akár folyamatos feladatokat "meg ...
Helyi - nagy ötlet
Újjáéledő Jókai utca
A Jókai Mór utca jelenleg forgalmas, jelentős zajterheléssel érintett része a kerületnek, többnyire a belváros felé haladó jármű és villamosforgalomnak köszönhetően. Emellett ...
Zöld Budapest
Részletes, karbantartott hulladékelhelyezési információs oldal
Legyen egy rendszeresen frissített weboldal, ahol tájékozódhatunk konkrét hulladéktípusok elhelyezésének helyes módjáról. Ez fedje le elsősorban a háztartási hulladékot, másodsorban az építési, ...
Helyi - nagy ötlet
Metró-HÉV összekötés helyett buszok meghosszabbítása
Mivel nem valósult meg a HÉV és a Metró összekötése (szerintem nem is fog), egy alternatív megoldásként a 44-es, 45-ös, 276E buszok ...
Helyi - nagy ötlet
Rákóczi híd budai hídfőjének gyorsabb, csendesebb és zöldebb biciklis elérhetősége
Rákóczi híd budai hídfőjéhez kétirányú bicikli út kialakítása a töltés északi oldalán teljesen közvetlen a töltés lábánál zöldben a Budafoki úttól kezdődően.
A ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó kerékpársáv az Óhegy utcában
Kőbányán, az Óhegy utca Kőér utca és Kápolna tér közti szakaszán egy elavult, járdára festett, egyoldali kétirányú kerékpárút van. Sokkal jobb lenne, ...
Helyi - kis ötlet
Fedett kerékpártároló az újpesti víztorony környékére (kamerával)
A környéken sokan választják a kerékpáros közlekedést, amelyhez megfelelő infrastruktúra is rendelkezésre áll, azonban a biztonságos (bekamerázott) és rendezett tárolásra kevés lehetőség ...
Helyi - kis ötlet
A Margit híd, budai hídfő buszmegálló környezetének rendezése
A Margit híd budai hídfő buszmegállóban árnyékoló-esővédő tető építése és pad lehelyezése. A szűk járda miatt hagyományos buszmegálló nem fér el, egyedi ...
Nyitott Budapest
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése városszerte a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a gépjárművel közlekedőknek mindenképpen lassítaniuk kelljen, ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák a pesterzsébeti Ady Endre utcában
Gyalogátkelőhelyek létesítése a XX. kerületi Pöltenberg utca és az Ady Endre utca ...
Helyi - nagy ötlet
P+R parkoló
p+r parkoló létesítése a 6-os főút bevezető szakaszára minél közelebb a belváros felé, csatlakozással a Szerémi úti kerékpár úthoz és a tömegközlekedési ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Zöld Budapest
Minden kerület tömegközlekedési csomópontjában évelő őshonos vadvirágágyások létrehozása
Javaslom, hogy Budapest minden kerületében, különösen a forgalmas és látogatott helyszíneken, alakítsanak ki évelő, őshonos vadvirágokból álló "bemutatóágyásokat". Ezek az ágyások hozzájárulnának ...
Esélyteremtő Budapest
felszíni gyalogos közlekedés
Az aluljárók megszüntetése fontos lépés lenne a közbiztonság növelése és a városi közlekedés akadálymentesebbé tétele érdekében. A legtöbb helyszínen a gyalogosforgalmat felszíni, ...
1-21 elem, összesen: 720