1-21 elem, összesen: 720
Zöld Budapest
Zöldhomlokzat program Pilotprogram
Budapest Belvárosában kevés a zöldfelület ezért alternatív lehetőségekkel kell nővelni a zöldfelület ...
Nyitott Budapest
Láthatatlan tömegközlekedő postások
A mindennapos tömegközlekedők sok szállítást végző ember munkáját kiválthatják. Az elv szerint, amikor valaki útra kel, megnézi egy alkalmazásban, hogy van-e a ...
Helyi - kis ötlet
Vitringaléria a Bikás park mellett
A Tétényi út 63. alatti üzletházakhoz tartozó kocka formájú üvegdobozok átalakítása vitringalériává. Melyhez az önkormányzattól az újraüvegezés, az árambevezetés és kifestés elvégzésében ...
Nyitott Budapest
Telebusz lefedettség bővítése a Budai külkerületre
A BKk által üzemeltetett telebusz szolgáltatás lefedettségének bővítése a Frankhegyi és Alsószállási ...
Helyi - kis ötlet
Több fát a Berzenczey utcába (lehetőleg a Mester utca és a Ferenc tér közé)
Jelenleg a Berzenczey utcában van fa, de az csak egy rövid szakaszon egy beugróban (Ferenc tér - Tűzoltó utca). A többi ...
Helyi - kis ötlet
Bogdánfy utca járdasziget zöldítése
A Bogdánfy utcán a forgalom két irányát elválasztó járdaszigeten legyen végig alacsony ládákban alacsony zöld ...
Helyi - kis ötlet
Tetőt a bicikli tárolók fölé!
A Rákoskersztúr központjában található bicikli tárolók fölé, a buszmegállókhoz hasonló, az időjárásnak ellenálló falak, illetve tető ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos+kerékpáros átkelő a Béke utca - Rákos-patak találkozásánál
A Rákos-patak mentén a Béke utcától észak-nyugatra és dél-keletre is kiépített kerékpárút van, viszont a Béke utcánál 2x2 forgalmi sávon + 2x1 ...
Helyi - kis ötlet
Kutyapiszoár telepítése Külső-erzsébetvárosban
Kutyapiszoárok telepítése Erzsébetváros külső részén. Nagyjából 10 db
Szakmai szempontból, olyan terhelt övezetekben, ahol nagy mennyiségű vizelet termelődik napi ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros/Akadálymentes fel/lehajtó a Budafoki vasúti felüljáróra
A felüljáró gyalogos részét meg tudják közelíteni kerékpárral, rollerrel és kerekesszékkel ...
Nyitott Budapest
Nirvana
Több gyros vagy swarma helyet a közéletbe, az ideál az lenne ha nem kéne 500 méternél többet gyalogolnia senkinek egy ...
Helyi - kis ötlet
Flórián tér Aluljáró bejárat újragondolása (Food Corner és Római Grafiti)
A Flórián tér aluljáró bejáratát szeretnénk a szürke hétköznapokból egy üde kis sarkot alakítani pár lépésben.
Az aluljáró előtti téren 2-3 kisebb food ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelőhelyek járdaszintre emelése - ha 30-as zóna van, ennek a határán
Alakítsunk át gyalogátkelőket úgy, hogy a gyalogosok a járdával egy szintben tudjanak átkelni az úton, a kerekesszékesek és rolátorosok akadályát megszüntetve, az ...
Helyi - nagy ötlet
BKV Forgalom irányító épület (Gomba) hasznosítása, Nemzeti dohánybolt és Pékáru bolt lebontása
Tavaly átadták az Örsön Kőbányát és Zuglót összekötő gyalogosátkelőt a Kerepesi úton. Sajnos az ott elhelyezkedő Nemzeti dohánybolt és Pékáru bolt teljesen ...
Nyitott Budapest
Pohár víz és/vagy WC használat egységesen 500 forintért
Olaszországban hosszú időn át társadalmi konszenzus alapján egy eszpresszó 1 Euróba került, akárhol itta az ember, és mindenhol elérhető volt.
Erre a ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra a szervíz utakról (pl.körforgalom, lámpa, más ...
Helyi - kis ötlet
Komposztálók kihelyezése
Komposztálók kihelyezése, ahol a zöld hulladék gyűjthető legálisan. Letörött gallyak és falevelek esetleges ledarálásának ...
Helyi - kis ötlet
Bringaút járhatóvá tétel az óbudai főtéren
A kijelölt bringás átvezetés hiányzó kockaköveinek pótlása és a teljes felület síkba ...
Helyi - nagy ötlet
Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasút zarándok út.
1899-ben átadták Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasútat. Történelme során Nagytétényig és Törökbálintig közlekedett. Késöbb aztán villamos üzemként került átalakításra. A nagytétényi ága ...
Nyitott Budapest
Főváros és az AI
Az információs technológiák rohamos fejlődése miatt a hivataloknak is lépést kell tartaniuk a változásokkal.
Az AI és az IT területén napról napra ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720