1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Új Köztemető megnyitása aktív mobilitást használók részére
Budapest legnagyobb alulértékelt, többfunkciós területei a temetők, amelyekben olyan funkciókat is lehetne engedélyezni, amely nem sért kegyeletet.
Ilyen lenne az átmenő forgalom aktív ...
Nyitott Budapest
Budapest pay&gom az összes bkk járműn
Most csak az m1 metrón és a 100E buszon van, de azt szeretnénk, hogy összes buszon, villamoson, metrón, és trolibuszon lehegyen pay&gom ...
Zöld Budapest
Minden kerület tömegközlekedési csomópontjában évelő őshonos vadvirágágyások létrehozása
Javaslom, hogy Budapest minden kerületében, különösen a forgalmas és látogatott helyszíneken, alakítsanak ki évelő, őshonos vadvirágokból álló "bemutatóágyásokat". Ezek az ágyások hozzájárulnának ...
Helyi - kis ötlet
Kutyapiszoár telepítése Külső-erzsébetvárosban
Kutyapiszoárok telepítése Erzsébetváros külső részén. Nagyjából 10 db
Szakmai szempontból, olyan terhelt övezetekben, ahol nagy mennyiségű vizelet termelődik napi ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát az Illés utca déli szakaszára!
Létesüljön új gyalogátkelőhely az Illés utcában a Kőris és a Korányi utca közti ...
Zöld Budapest
Zöldfelületi parkolás nem bírságolható jogértelmezés miatt
KRESZ értemezési vita.
google.com/url?sat&sourceweb&rctj&opi89978449&urlgovcenter.hu/Testuleti/PublicUp/DownloadForPublikalas.aspx%3Ffilename%3D2EBC6C02-CAF7-4DAF-946A-FBD69363878E.docx&ved2ahUKEwiIl9PC-4iLAxVYgv0HHRMRNEwQFnoECBkQAQ&usgAOvVaw37y8zvHIlC4-tS8QX8ilFJ
"... az úttest menetirány szerinti jobb szélén, azzal párhuzamosan, egy sorban szabad. Nem felel meg ennek az előírásnak, ha valaki ...
Helyi - kis ötlet
Járda kiszélesítése a Babér utcában
A 13. kerületben lévő Babér utca járdájának kibővítése és a parkolósáv megszüntetése a Váci út és Madarász Viktor utca között található szakaszon ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Zöld Budapest
A budapesti patakok természetesebbé tétele
Apró beavatkozásokkal a kiegyenesített, lemélyített betonteknőben folyó patakok is változatosabbá, sokszínűbbé tehetők, amelyek sokat jelenthetnek az élővilág, az azon keresztül nekünk, emberek ...
Helyi - kis ötlet
több villamosérkezésjelző tábla
Több villamosérkezésjelző táblát szeretnék Budára, a 11. és a 22. kerületbe. Különösen a Budafok kocsiszín villamos és ...
Helyi - kis ötlet
A 40 az új 50
A Kőér utca teljes szakaszán a megengedett sebesség 40 km/h-ra való ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó kerékpársáv a kőbányai Mádi utcában
Kőbányán a Mádi utcában nincs kerékpáros infrastruktúra - egy kerékpársáv orvosolni tudná ezt a ...
Helyi - nagy ötlet
1 helyett 2 busz - gyorsabb és kényelmesebb utazás
Személyes, mindennapos tapasztalatom alapján szeretném kérni az ötletem alapos megfontolását. Szeretném, ha a 7-es buszcsalád (7,8,110,112,133) mindkét irányban a Tisza István tér ...
Esélyteremtő Budapest
Kultúrált, interaktív aluljárók
Legyen az aluljárók üres üzlethelyiségeiben ingyenes dekoratív, interaktív megjelenési lehetőség civil szervezetek számára! A jelenlegi állapot katasztrófális. Nem olyan ötletre gondoltam, ami ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogosbarát közlekedés a Sasadi úton
A Sasadi úton felfestett gyalogos átkelők (azaz a zebrák) felett megfelelő világítás biztosítás, azaz a zebra láthatóságának ...
Helyi - kis ötlet
Hegyalja úti járdaszakasz szélesítése
Egy olyan járdaszakasz szélesítéséről beszélünk, amely esetében nagyjából 1-2 méter bővítéssel már lehetőség nyílna arra, hogy rendezzük ezt a szakaszt. Bár valóban ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárút Váci út és Hősök tere között (Dózsa Gy. úton)
Kerékpárút kialakítása a Dózsa György úton a Dráva utcai szakasz meghosszabbításaként, egészen a Hősök teréig, becsatlakozva az ott már meglévő szakaszokhoz. A ...
Zöld Budapest
Legyen Budapestnek gyalogosügyi biztosa!
Mindannyian gyalogosnak születünk, ez a legalapvetőbb és legegészségesebb helyváltoztatási mód. Mégis azt látjuk, hogy a keskeny járdák, hiányos és veszélyes átkelési lehetőségek, ...
Helyi - nagy ötlet
231-es busz végállomásának kialakítása Rákospalotán
A 231-es busz végállomásának kialakítása indokolt Rákospalotán az Epres sor és Széchenyi tér találkozásánál, amihez a szükséges hely is rendelkezésre áll csak ...
Helyi - kis ötlet
Emlékezet - Angyalföld bombatalálatai a II. világháborúban
A második világháború során Budapest XIII. (és a IX.) kerületét érte a legtöbb bombatalálat. A becsapódások térképi alapon való jelölésével, a bombaikonokhoz ...
Zöld Budapest
Legyen a 40 az új 50
Vigyük le általánosan az egész város területén a sebességhatárt 40-re (következő lépésben pedig akár 30-ra ...
1-21 elem, összesen: 720