1-21 elem, összesen: 720
Előzetes kategória
busz sáv kialakítása az Újpest-Újpalota/Rákospalota között
A reggeli és délutáni/esti csúcsokban a bkk-s buszok (196, 196A) együtt araszolnak az autókkal buszsáv hiányában. Buszsáv kialakítása a szélső ...
Helyi - nagy ötlet
Újjáéledő Jókai utca
A Jókai Mór utca jelenleg forgalmas, jelentős zajterheléssel érintett része a kerületnek, többnyire a belváros felé haladó jármű és villamosforgalomnak köszönhetően. Emellett ...
Zöld Budapest
Bemutatókert a városi vízmegtartás lehetőségeiről
Egy önkormányzati (lehetőleg belvárosi) parkban, - ahol esetleg van épület és parkoló is-, alakítsunk ki egy olyan környezetet, ami bemutatja a városi ...
Helyi - nagy ötlet
nyilvános WC
nyilvános WCaz aluljáróban. sokan járnak itt, nem csak vonatra várva. esetleg még hírlapárusító ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros összeköttetés Budakeszi és Budapest között
Budakeszi úttal párhuzamosan futó erdei út rendbe tétele, hogy több közlekedő számára nyújtson reális közlekedési alternatívát a gépjármű és a busz mellett ...
Esélyteremtő Budapest
Tisztasági fürdők
Lehetne, mondjuk kerületenként, egy-egy olyan népfürdő, mint amilyet már 1928-ban is elrendelt a Budapest Székesfőváros Közmunka Tanácsa, ahol fertőtlenítésre is lenne lehetőség, ...
Előzetes kategória
Szerelempark
Mai katasztrófákkal teli világunkban szükség van egy olyan helyre ami a szerelemről, szeretetről szól. Ahová szívesen visszajárnak a párok, ahol a boldogságé ...
Helyi - kis ötlet
Kültéri osztályterem a Rákos-pataknál
A Rákos-patak Budapest alulértékelt természeti értéke, így is kezeli az önkormányzat. Hogy a fiatalabb generációkat megismertessük a patakkal, élővilágával, múltjával, egy természetközeli, ...
Helyi - kis ötlet
Üres, koszos, büdös telek hasznosítása - Kerékpártároló
Sok éve van ilyen állpaotban, és nem történt semmi az épület helyén. Talán kisebb beruházással lehetne hasznosítani a területet, és ezáltal a ...
Helyi - kis ötlet
Siketvak biztonságos zebra és taktilis sáv kialakítása
A nagyforgalmú Diószegi utcán az átkeléshez hangos jelzőlámpa kell, mert anélkül siket, vak, siketvak számára veszélyes a Sárkány, Korányi és Kőris utcánál. ...
Nyitott Budapest
Visszaszámláló minden metróra
Rohanó világunkban egész sok rohanás megspórolna, ha lehetne tudni a 4-es metró mintájára a többi metórnál is minden állomásnál, hogy mikor érkezik ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Gellért rakpart járdán
Biciklisáv kialakítása a hegy felőli járdán, átvezetések kialakítása a Rudas-fürdőnél és a Gellért ...
Helyi - nagy ötlet
Körvasút sori gyalogos-kerékpáros átkötés
Körvasút sor gyalogos, kerékpáros átjárhatósága a XIV. és XV. kerület határán ma még megoldatlan, azonban a Szederkény utca és a Rákospalotai körvasút ...
Helyi - kis ötlet
Amíg jön a vonat
Az ember a kiszámíthatatlan közlekedés miatt gyakran 30-60 perceket is tölt a pályaudvaron a vonatra várva. A Westendben ilyenkor a komplett 70-es ...
Nyitott Budapest
Kooperatív térfigyelő rendszer
A városban a közrend (közbiztonság, tisztaság, szabálykövetés) hagy kívánnivalót maga után. Józan, becsületes embert a közterületek bekamerázása nem zavar, sőt, a többségnek ...
Helyi - nagy ötlet
közpark
Deés utca, Öv utca sarkán lévő Önkormányzati telek pihenő park létrehozása.Nincs a közelben ilyen ...
Helyi - kis ötlet
39-es autóbusz megállójának az üzlet elé helyezese a kutyafuttató előtti helyett. kb
39-es busz a Csalogány utcai megállójat a Lidl elé javasolom áthelyezni.Ezzel kb.100 metert ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos átkelés
A Teleki László tér-Népszínház utca-Bauer Sándor utca nagy kereszteződésben mind az autósoknak, mind a gyalogosoknak "száz felé" kell figyelni egyik oldalról a ...
Esélyteremtő Budapest
Normális magasságban legyenek a padok a négyeshatos megállóiban!
A 4-es és a 6-os villamos megállóiban jellemzően lényegesen magasabbra szerelték a padokat annál, ami a legtöbb ember számára kényelmes lenne. Olyan ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
1-21 elem, összesen: 720