1-21 elem, összesen: 694
Helyi - nagy ötlet
Legyen biztonságosabb a Gyöngyösi utca és Madarász Viktor utca kereszteződése
Szükséges lenne a Gyöngyösi utca és Madarász Viktor utca kereszteződésben lámpás csomópont ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárosok közlekedésének engedélyezése az Üllői út szervízútján (egyirányúval szemben)
Jelenleg az Üllői úttal párhuzamos, kerékpárral kiválóan járható szervizút csak észak-dél irányban használható (egyirányú út). Az úttesten kialakított védett kerékpársávról még semmi ...
Zöld Budapest
Esőkertek létrehozása
Minél nagyobb területen esőkerteket létrehozni a fővárosban, amelyek képesek megtartani a nagyobb ...
Helyi - nagy ötlet
Szégyen-háromszög
A leírt, a kelenföldi pályaudvar melletti, lerongyolódott, háromszög alakú terület rendkívüli mértékben üt el a pályaudvar előtti, a gyalogosok és kerékpárosok által ...
Helyi - kis ötlet
Mini közösségi tér
2-3 db köztéri pad, 1 db asztal, olyan anyagból, ami időtálló, esztétikus és könnyű tisztán tartani. Az ott növő borostyán felszámolása és ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelő létesítése az Örs vezér terénél
Az Örs Vezér terénél az Árkád és Sugár bevásárlóközpontok között jelenleg nem lehetséges a gyalogos átkelés a közúton, csak épületek közötti átkelőn, ...
Helyi - nagy ötlet
A budai alsó rakpart barátságosabbá tétele
A Batthyány térnél a budai alsó rakparti parkolóhelyek helyett sétányt lehetne kialakítani.
Az autópályákra való csúnya szürke szalagkorlátok helyett lehetne alkalmazni a ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen a Király utca sétálóutca
A Király utca Károly körút és Nagymező utca közötti szakasza legyen átalakítva a Váci utcához hasonlóan ...
Helyi - kis ötlet
Új zebrák a Kossuth Lajos utcában
Új zebrák kialakítása a Magyar utca és a Semmelweis utca gyalogos összekötésére és a Szép utca-Kossuth Lajos utca kereszteződésnél keresztirányba, megszűntetve a ...
Helyi - nagy ötlet
Margit híd Pesti oldal, gyalogos-bicajos konfliktus enyhítése járda bővítéssel
A Jászai Mari tér Margit hídtól Északra eső felén lévő parkban át kéne helyezni és ki kéne szélesíteni a Keleti oldalon futó ...
Helyi - kis ötlet
Zebrákat az Ady Endre utcába
A XX. kerületi Pöltenberg utca és az Ady Endre utca kereszteződéséből hiányzik legalább egy, de inkább két zebra, ezeket kellene ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársávot a Dózsa György útra
A Dózsa György úton hiányzik a Vágány utca és a Váci út közötti szakaszon a kerékpárforgalmi főhálózat részét képező kerékpáros infrastruktúra. Mivel ...
Helyi - kis ötlet
Aluljáró lehámló vakolata helyett legyen street art!
Jelenleg pár havonta az aluljárót újrafestik a graffitik miatt, így ez jelentős önkormányzati pénzeket emészt fel. Ezen a helyzeten lehetne változtatni, ha ...
Zöld Budapest
Útfelújítások kijelölése esetén a buszok által használt utak előnyben részesítése
A közösségi közlekedési buszok által használt utak magasabb prioritást kapjanak az útfelújítások kijelölése során, tehát azok az utak legyenek először/ sűrűbben felújítva, ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák újrarendezése a Csalogány utca alsó végénél
A Csalogány utca és a Fő utca kereszteződésénél a déli zebra hiányzik. Éppen ezért a Duna felé haladva a déli oldalról át ...
Helyi - nagy ötlet
Az Kelenföldi pályaudvar aluljárójának köztisztasági helyzete, valamint az utasforgalom indokolja
Nyilvános. vécé letrehozása alapvető emberi szükséglet és igény. Budapestena rendszerváltás után nagy számban szüntek meg az ...
Helyi - nagy ötlet
Több biztonságot az Andrássy úton!
Gyalogátkelőhelyet szeretnék az Andrássy út - Szív utca sarkára, mert sok gyerek és idős ember is itt kel ...
Nyitott Budapest
Figyelemfelkeltő és építő jellegű hirdetések
Nagyon sok és nagy hirdetőfelület található Budapesten. Ezek közül a legtöbb marketing célokat teljesít, azaz terméket és szolgáltatást árul, és viszonylag kevés ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kereszteződés létrehozása a Nád és a Hollós Korvin Lajos utca találkozásánál
A Nád utca és a Hollós Korvin Lajos utca kereszteződésének biztonságosabbá tétele a cél. Ez megvalósulhat egy körforgalom kiépítésével, de új zebrák ...
Helyi - nagy ötlet
Új Középső összefüggő kerékpározható tengely biztosítása Dunától-Dunáig
Első lépésként kétirányú kerékpározás lehetőségének megteremtése egyszerűbb forgalomtechnikai eszközökkel (ellenirány biztosítása, piktogram, T30) a 9-8-7-6-13. kerületeken át a Dandár - Thaly Kálmán ...
Zöld Budapest
Járdafelszabadítást Budapesten!
Adjuk vissza a járdákat a gyalogosoknak!
A közösségi költségvetés keretein belül mérjük fel, hol alakítottak ki Budapest járdáin parkolóhelyeket úgy, hogy az ...
1-21 elem, összesen: 694