1-21 elem, összesen: 450
Helyi - kis ötlet
Olof Palme sétány kerékpározhatoságának javítása
Az Olof Palme sétány egyik oldala legyen kifejezetten kerékpárút a másik pedig gyalogút. A két sáv elválasztására egy sárga záróvonalra, pár útjelre, ...
Helyi - nagy ötlet
Dunai strand a város közepén!
Baselben láttam a Rajnán,és háború elött volt Bp.en(Kiscelli múzeumban van fotó róla)Stég fából a avíz mellett.rajta büfé ,zuhanyozo,napozó,öltöző.Mellette lépcsővel ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi petanque pálya
A dzsungel park sima területén,ahol amúgy is sportolásra kijelölt zóna van,megvalósulhatna egy petanque pálya. A területet sokan használják futásra,kondicionálásra,ping-pongozásra. Minden korosztály képviselve ...
Helyi - nagy ötlet
Buszobloket es keszulekeket kene kitenni minden megalloba hogy tudjuk mikor erkezik a busz
Az egesz Pesti utra minden megalloban ki kellene epiteni a buszobloket es jo lenne ha minden megalloban lenne olyan keszulek ami mutatja ...
Helyi - kis ötlet
Külön kiskutyáknak és külön nagyobb kutyáknak dedikált kutyafuttató a Szent István parknál
Budapest városában rendkívül magas a kutyák száma, az elmúlt években számuk szignifikánsan megnőtt. A kistermetű kutyák és a nagy termetű kutyák bár ...
Helyi - nagy ötlet
Nyilvános WC létesítése az Ilosvai Selymes térre
Nyilvános WC létesítése az Ilosvai Selymes térre. Ez egy olyan közösségi tér, játszótérrel, felnőtt fitness parkkal, sportpályával, ping pong asztalokal, ahol a ...
Helyi - nagy ötlet
zebra átkelőhely és az autósoknak domború közlekedési tükör
A 1184 Budapest Nefelejcs utca és Tinódi utca kereszteződésében a Tinódi utcából nehézkesen lehet kikanyarodni a Nefelejcs utcára, tekintettel arra, hogy bal ...
Nyitott Budapest
Belvárosi üres üzletek hasznosítása
Többször végigsétáltunk a Rákóczi úton, Nagy körúton (és kisebb belvárosi utcákon), és sajnálatos módon igen lehangoló a sok üres üzlet, letakart kirakat... ...
Helyi - nagy ötlet
Gyömrői út - gyalogosbarát fejlesztés
Sziasztok, gyakran közlekedem - főleg autóval - a X. ker. Gyömrői úton és nagyon balesetveszélyesnek találom az ott kialakított gyalogos-átkelőket, főleg a ...
Helyi - kis ötlet
Településkép- és életminőség javító fejlesztések a budai fonódó villamos Frankel Leó úti szakaszán
Javaslatom a Frankel Leó út ún. "hosszú", Margit körút és Zsigmond tér közötti, nagyjából 1 km-es szakaszához kapcsolódóan tartalmaz, akár önállóan is ...
Helyi - nagy ötlet
Két új gyalogátkelőhely az Örs vezér terére
Az Örs vezér tere nyugati és északi oldalára (Kerepesi út és Nagy Lajos király útja felé) egy-egy gyalogátkelőhely ...
Helyi - nagy ötlet
Körvasút sori gyalogos-kerékpáros átkötés
Körvasút sor gyalogos, kerékpáros átjárhatósága a XIV. és XV. kerület határán ma még megoldatlan, azonban a Szederkény utca és a Rákospalotai körvasút ...
Nyitott Budapest
Legyünk színesek a Metrókban!
Budapest metróhálózata a közelmúltban több vonalon is megújult, de maradtak fekete foltok. A metróállomásokhoz vezető mozgólépcsők mellett az oldalfalak több helyszínen ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen zebra a Délinél a villamosmegállók között!
Egy zebrát szeretnének az itt lakó emberek, ami a 61-59-17-es villamosok Széll Kálmán tér felé menő megállójából átvezet a Krisztina körút felöli ...
Zöld Budapest
Miként lehetne a park gondozókból energia termelő szakmunkásokat képezni?
Budapesten közterületein, parkjaiban évente cca. 100 000 tonna zöld hulladék keletkezik, amelyet környezet romboló módon a Főkert és annak alvállalkozói a komposztáló ...
Helyi - kis ötlet
BUBIt és akadálymentes átkelést a Marczira
Telepítsünk a Marczibányi téri Művház közelébe BUBI állomást úgy, hogy az útpálya kialakítása mindeközben lehetővé teszi a kerekesszékes átkelést a MEREK és ...
Helyi - kis ötlet
Parkolók felfestése
A XV. Erdőkerülő utca lakásaihoz parkolást segítő aszfalt festések a helyes parkolást ...
Helyi - kis ötlet
Hadrianus utcán a közvilágítás és az utca végén gyalogátkelőhely kialakítása a Dunapart felé
Hadrianus utcán a közvilágítás és az utca végén gyalogátkelőhely kialakítása a Dunapart ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Helyi - nagy ötlet
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése úgy gondolom összekapcsolódó ötlet.
A Vérmező fejlesztése kukákkal, padokkal már megkezdődött, ám abbamaradt, elfogyott a pénz, és ...
Nyitott Budapest
Láthatatlan tömegközlekedő postások
A mindennapos tömegközlekedők sok szállítást végző ember munkáját kiválthatják. Az elv szerint, amikor valaki útra kel, megnézi egy alkalmazásban, hogy van-e a ...
1-21 elem, összesen: 450