1-21 elem, összesen: 64
Nyitott Budapest
Kerékpárutak és kerékpársávok biztonságának növelése
Külföldi minták alapján elsősorban kerékpárutak, kerékpársávok, adott esetben gyalogos felületek biztonságosabbá tétele kísérleti kiegészítő fejlesztésekkel (terelők, műanyag elválasztó elemek, több és jobban ...
Helyi - nagy ötlet
Tegyük árnyékosabbá, hűsebbé a Széll Kálmán teret!
Napvitorlák és további, lehetőleg talajkapcsolatos fák elhelyezése a Széll Kálmán ...
Helyi - kis ötlet
Átjárási lehetőség a Duna-parti sétányra a Haller utcánál
A Haller utca vonalában lévő soha el nem készült aluljáró befejezése, ezáltal az átjárás biztosítása a HÉV-vágányok Duna felőli ...
Helyi - kis ötlet
Meglévő kerékpáros útvonalak összekötése a Móricz Zsigmond körtéren
A Móricz Zsigmond körtérre 5 irányból futnak be utak, amelyeken lehetséges a biztonságos kerékpározás, azonban a körtérre érve a Bartók Béla út ...
Nyitott Budapest
Több pad a parkokban, köztereken
Padok telepítése olyan közterekre, parkrészekbe, ahol érezhetően több leülési lehetőségre volna szükség. A helyszínek kiválasztása a helyiekkel való egyeztetést követően ...
Zöld Budapest
Beton helyett fák és bokrok
Erre alkalmas helyeken talajkapcsolatos növényzet (fák, bokrok, évelők) telepítése elsősorban a belvárosban, de más zöldhiányos városrészekben ...
Helyi - nagy ötlet
A Corvin-negyed aluljáró megújítása művészeti projektként
A Corvin-negyed aluljáró vizuális összképének rendezése, újraalkotása a kortárs design keretében, például a falfelületek festésével vagy kiállítóterek létesítésével, amelyekben kortárs designerek, művészek, ...
Zöld Budapest
Közösségi funkciók a Szent István parkba
A Szent István park kisparki elkerített részeit közösségi parkká alakítani, a nagyparki részen a kosárlabdapálya biztonságos felülettel való ...
Zöld Budapest
Utcák árnyékolása növényzettel
Utcák árnyékolása könnyű támasztószerkezetre futtatott ...
Helyi - kis ötlet
Stefánia úti kerékpárút és járda közvetlen átvezetése a Városligetbe
A Stefánia út – Ajtósi Dürer sor csomópontban új gyalogos-átkelőhely létesítése, hogy a kerékpáros forgalom és a gyalogosok a Liget felé vezető ...
Zöld Budapest
Városi erdők
Fásítatlan erdő besorolású területekre, összesen 330 parkfa telepítése, ezzel városi kiserdők létrehozása nem használt, például rozsdaövezeti telkeken, 3 év ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés a Szent Gellért rakparton
A Szent Gellért rakparton – a Döbrentei tér és a Szent Gellért tér között – a kerékpározás infrastruktúrájának javítása a gyalogosok érdekében ...
Gondoskodó Budapest
Gyalogosátkelő az Astoriánál
Létesüljön az Astoriánál a Rákóczi utat keresztező gyalogosátkelő, mert nagy igény van ...
Nyitott Budapest
Köztéri piszoárok létesítése kísérleti jelleggel
Külföldön (pl. Hollandiában) elterjedt kültéri piszoárok létesítése a városban (például egyes Duna-parti területeken) kísérleti ...
Helyi - kis ötlet
Funkció nélküli burkolt felületek zöldfelületté alakítása Kelenföldön
Kelenföldön is található számos terület, ahol feleslegesnek tűnik a szilárd burkolat, így annak teljes vagy részleges elbontásával új zöldfelületeket hozhatnánk létre. Ilyenek ...
Nyitott Budapest
Védettebb kerékpáros útvonalak
Biztonságos kerékpáros közlekedést lehetővé tevő fejlesztések megvalósítása, ami jelentheti például a kerékpárút fizikai elválasztását, szintbeli kiemelését, optikai jelölését, az indirekt balra kanyarodási ...
Zöld Budapest
Közösségi kertek létrehozása
Nem használt kerületi vagy fővárosi telkeken közösségi kertek létrehozása, amit a helyi közösség tart fenn a ...
Nyitott Budapest
Legális streetart akciók
Jelöljünk ki elhanyagolt utcai elemeket, pl. szellőzők, oszlopok, villanyszekrények, padok, buszmegállók, amelyek újrafestését, dekorálását civilekre bíznánk. Támogassuk a közösségi alapon való megújulást ...
Nyitott Budapest
Közösségi „szereld magad” műhely
A holland "Repair café" mintájára egy olyan hely kialakítása, ahol a rendelkezésre álló szerszámokkal és szakértői segítséggel az ember maga megjavíthat elromlott ...
1-21 elem, összesen: 64