1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Közösségi kert a Budafoki kísérleti lakótelepen
A budafoki József Attila utcai kísérleti lakótelepen több ezer ember él, akik közül sokan szeretnek kertészkedni, akár idősek, akár fiatalok. A lakótelep ...
Esélyteremtő Budapest
felszíni gyalogos közlekedés
Az aluljárók megszüntetése fontos lépés lenne a közbiztonság növelése és a városi közlekedés akadálymentesebbé tétele érdekében. A legtöbb helyszínen a gyalogosforgalmat felszíni, ...
Nyitott Budapest
Fővárosi Mozgás- és Művészetterápiás Központ
Fővárosi Mozgás- és Művészetterápiás Központ (FMMK) létrehozása, hogy a mozgás és a művészet erejét felhasználva aktívan támogassa a budapestiek mentális és fizikai ...
Nyitott Budapest
Több ivókút
Igazából tényleg csak több ivókút az ötletem, a víz fogyasztása az egyik legfontosabb az ...
Helyi - kis ötlet
Petőfi Sándor utcai autós forgalom csökkentése
Csökkentsük a rengeteg szabálytalanul behajtó autós áthaladását az utcában. Például a Ferenciek tern lévő csak buszos, engedélyes áthaladás szabályozáshoz hasonlóan vagy kamerás ...
Nyitott Budapest
Kedvességet a városba! - mosolyra fakasztó üzenetek a járdákon Budapest-szerte
Csaljunk mosolyt a gyalogosok arcára Budapest utcáin!
Vidám, ötletes tipográfiákkal megjelenített, kedves üzeneteket helyezünk el a járdákon városszerte, hogy egy pillanatra mindenki megállhasson, ...
Helyi - nagy ötlet
Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasút zarándok út.
1899-ben átadták Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasútat. Történelme során Nagytétényig és Törökbálintig közlekedett. Késöbb aztán villamos üzemként került átalakításra. A nagytétényi ága ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárút/sáv a külső Bécsi út mentén
A Vörösvári út és a Bécsi út kereszteződése után a Bécsi út mentén vagy annak közelében való kerkékpáros közlekedés (kerékpárút/sáv) kialakítása a ...
Helyi - kis ötlet
Szerelem-lakat gyűjtő fém szívek a Szabadság hídra
Több db kb. ember nagyságú, teherbíró, masszív, fémből készült szívet kéne elhelyezni a Szabadság híd zöld fém szerkezetének oszlopai között a járdán, ...
Helyi - nagy ötlet
Új Köztemető megnyitása aktív mobilitást használók részére
Budapest legnagyobb alulértékelt, többfunkciós területei a temetők, amelyekben olyan funkciókat is lehetne engedélyezni, amely nem sért kegyeletet.
Ilyen lenne az átmenő forgalom aktív ...
Helyi - nagy ötlet
Épüljön Kassel-szegély minden busz- és trolimegállóba a Nagykörúton és azon belül!
A Kassel-szegély lehetővé teszi, hogy a buszok és a trolik a peronhoz kellően közel álljanak meg a megállókban. Emellett jobban is bírják ...
Helyi - nagy ötlet
Kőérkör
Elég sok baleset történik a Kőér utca - Gergely utca kereszteződésében. Elég széles kereszteződésről beszélünk, ahol egy körforgalommal le lehetne lassítani a ...
Nyitott Budapest
nevezetes utcai táblák
utcai táblák mellett lenne egy történeti emléktábla ahol nevezetes utcai névhez ...
Helyi - nagy ötlet
Kálvin téri Metró aluljáró automata WC
Kálvin téri Metró aluljáróban automata WC kialakítása és a környezet ...
Helyi - nagy ötlet
rákos pataki vízisport
Egyik legjobb szabadtéren végezhető rekreációs foglalkozás, az evezés. Erre nagy lehetőség nyílna ha Budapest legnagyobb kerületében végig folyó Rákos patak 1km es ...
Esélyteremtő Budapest
Óra a metró peronján is.
Az M3 metróban a peronokon nincsen óra: a kijelző azt mutatja, mikor jön a következő járat. Az időt (nap, óra perc) semmi ...
Zöld Budapest
Tisztább levegő apró odafigyeléssel
A budapesti tömegközlekedés működtetése nagyon fontos, de egyben borzasztóan környezetterhelő és forráspazarló is. A környező országokban, de pl. az Egyesült Államokban is ...
Helyi - nagy ötlet
Új kijelölt gyalogos-átkelőhelyek a X. ker. Kápolna u. - Halom u. csomópontban
A fejlesztés tartalma három darab kijelölt gyalogos-átkelőhely létesítése a X. ker. Kápolna u. - Halom u. ...
Zöld Budapest
Ételpazarlás helyett ételosztás
A Munch alkalmazás mintáját követve létre lehetne hozni egy rendszert, amibe különböző városi éttermek, pékségek, boltok regisztrálnak, és az aznap nem eladott ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogosbarát közlekedés a Sasadi úton
A Sasadi úton felfestett gyalogos átkelők (azaz a zebrák) felett megfelelő világítás biztosítás, azaz a zebra láthatóságának ...
1-21 elem, összesen: 720