1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Közvilágítás kiépítése a Füredi utcai lakótelep sportpályáira és játszótereire
A közvilágítás bővítése vagy átalakítása úgy, hogy sötétedés után a közterületi lámpák fénye lefedje a sportpályák, játszóterek területét is a ...
Helyi - kis ötlet
Bogdánfy utca járdasziget zöldítése
A Bogdánfy utcán a forgalom két irányát elválasztó járdaszigeten legyen végig alacsony ládákban alacsony zöld ...
Zöld Budapest
Élő falak - Zöld megoldás a graffitik helyett
A városban sétálva gyakran találkozhatunk sivár, sokszor graffitivel borított falfelületekkel. Ezekre a futónövények telepítése és futtatása egy egyszerű, fenntartható megoldás a városi ...
Helyi - kis ötlet
Az Újszász utca átnevezése Újszász úttá
Lecserélni az ősszes Újszász utcán lévő utca táblát Újszász útasra, és esetleg átnevezni a legtöbb fontosabb dokumentumon lévő ...
Előzetes kategória
Mol bubi
A MOL bubi tárolóhelyeket a széles járdákra át/visszahelyezni. Az autóktól elvett parkolóhelyek ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó gyalogátkelő a Gergely utca és a Szlávy utca kereszteződésénél
A Gergely utcában a Szlávy utcánál nincs gyalogátkelő, így veszélyes a buszmegállók megközelítése. A legközelebbi zebrák messze vannak, már az előző/következő buszmegállónál. ...
Helyi - nagy ötlet
Az Agyaghegyi dűlő útburkolatának felújítása
Az Agyaghegyi dűlő útburkolatának felújítása, renoválása, vagy teljes ...
Helyi - kis ötlet
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút János kórház előtti szakaszának rendbetétele
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút biztonságosabbá és jobban kerékpározhatóvá tétele a János kórház - Városmajor szakaszon, a kereszteződésen való átvezetésnél kb a ...
Nyitott Budapest
Telebusz lefedettség bővítése a Budai külkerületre
A BKk által üzemeltetett telebusz szolgáltatás lefedettségének bővítése a Frankhegyi és Alsószállási ...
Helyi - nagy ötlet
A Thököly út erzsébetvárosi szakaszának fásítása
A Thököly út zuglói szakasza egy üde fasor, míg az erzsébetvárosi rész meglehetősen kopár, ahol van is fa, elég ritkán, nincs összefüggő ...
Nyitott Budapest
Közélet a buszmegállókban
A budapesti utasvárókban szinte mindig van reklámfelület. Van példa az ilyen felületek időnkénti társadalmi célú használatára is, a JCDecaux pl. többször biztosít ...
Helyi - kis ötlet
Érkezésjelző tábla
A villamosok indulását mutató elektronikus tábla a Tas Vezér utcai megállóban (Nagy gyermek forgalom ...
Helyi - kis ötlet
Településkép- és életminőség javító fejlesztések a budai fonódó villamos Frankel Leó úti szakaszán
Javaslatom a Frankel Leó út ún. "hosszú", Margit körút és Zsigmond tér közötti, nagyjából 1 km-es szakaszához kapcsolódóan tartalmaz, akár önállóan is ...
Zöld Budapest
Sebességmérővel a gyorshajtás ellen.
Telepített sebességmérők elhelyezése több olyan utcában, ahol gyakoriak a ...
Helyi - kis ötlet
Üres, koszos, büdös telek hasznosítása - Kerékpártároló
Sok éve van ilyen állpaotban, és nem történt semmi az épület helyén. Talán kisebb beruházással lehetne hasznosítani a területet, és ezáltal a ...
Helyi - nagy ötlet
Járda a bicajút mellé a parkba az Árpád fejedelem útján a Margit híd - Komjádi Uszoda között
Szükség lenne egy plusz 1,5 m széles járdára a parkon át menő vadiúj szuper bicajút oldalába az Árpád fejedelem útján Margit híd ...
Nyitott Budapest
Urban Asanas - Flow in the city
Az Urban Asanas jóga programok állandóvá tétele Budapesten, amely a 2024. 09. 07-én nagy sikerrel megrendezett Urban Asanas Flow in ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárral Soroksáron - az ,,ófalu" és Újtelep összekötése
A Szentlőrinci út mentén, annak északi oldalán lenne szükség egy kb. 900 m hosszú kerékpár- és gyalogútra, ami a Mészáros Ferenc Sportcsarnoktól ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelő hely a Gyermek tér és a Béke utca kereszteződésbe a Dolmány utcával szemben
Gyalogátkelő hely a Gyermek tér és a Béke utca kereszteződésbe a Dolmány utcával ...
Nyitott Budapest
Matricafalakat a közösségi terekre
Olyan falak állítása a város különböző tereire (mint a Deák Ferenc tér, Móricz Zsigmond körtér, Széll Kálmán tér, Blaha Lujza tér, stb...), ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720