1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Órát a FUTÁR-nak
Mindenki zsebében telefon, karján hagyományos vagy okosóra, de mégis egész érthetetlen, hogy a FUTÁR tábláira felnézve nem látni azonnal a pontos időt. ...
Helyi - kis ötlet
Fedett buszmegállók létesítése a Gergely utcában
A kőbányai Gergely utcában több buszmegálló is található, de szinte mindegyik csak egy táblából áll, fedett esőbeálló, és leülési lehetőség nélkül. A ...
Nyitott Budapest
Pénzügyi ismeretek iskolásoknak
Gazdasági, pénzügyi témákról gazdasági szakemberek, közgazdászok beszélgetnének iskolásokkal. Egy-egy iskolai csoport esetében több alkalomból álló sorozat lenne, pl. heti rendszerességgel, délelőtti külső ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros összektöttetés kialakítása a Thököly út - Csömöri út között
Kerékpáros nyomvonal kialakítása a Thököly út - Csömöri út között. Jelenleg végetér a kerékpáros sáv a Tisza István térnél és ezt lehetne ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra áthelyezés a Szentmiklósi út, Királyerdő út kereszteződésébe
Csepelen a Szentmiklósi út és a Királyerdő út kereszteződése egy veszélyes csomópont a gyalogosok számára. Szükség lenne egy, olyan megoldásra ami biztonságosabbá ...
Helyi - kis ötlet
A Szerémi úti kerékpárút és gyalogos járda meghosszabítása a Savoya parkig
A Szerémi úttal párhuzamosan futó kerékpár út és gyalogos járda meghosszabbítása a Mezőkövesd út és a Savoya Park közötti ...
Helyi - nagy ötlet
Lánchídon kerkpározás biztonságosabbá tétele
A záróvonalat valamilyen fizikai korláttal, vagy bütykökkel meg kellen erősíteni, hogy a taxisok ne előzgessenek (közelről, mert utál) kerékpárokat a hídon.
Én a ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Esélyteremtő Budapest
Kártyás fizetési lehetőség kiépítése köztéri illemhelyeken
Biztosítsuk azt, hogy a jelenleg működő, az önkormányzat által fenntartott köztéri illemhelyeken lehessen bankkártyával is ...
Helyi - kis ötlet
Zebra létesítése a Bogdánffy úton a BME Sporttelep bejárata közelében
Nagyon rossz jelenleg, hogy hosszú szakaszon nincs zebra a Bogdánffy út 12 előtt, hogy a BME Sporttelep bejáratát meg lehessen közelíteni zebrán ...
Helyi - nagy ötlet
Növény- és oxigéndús megállók
A villamos megállók fásítása, nagyon fontos lenne. Pl Lehel utca/ Róbert Károly körút (1 es villamos, legbüdösebb megálló) megállónál borzasztó nap, mint ...
Zöld Budapest
Sarazàs tiltàsa zöldövezetben,autók és kutyusok tekintetében
Sajnos szomorúan vettem észre hogy helyenként a gépjàrművekkel milyen szörnyű kàrokat okoznak a felelőtlen komiszak a zöld területeken
Saraznak télen-nyàron és porfelhőt is ...
Helyi - kis ötlet
A Rákos-patakmenti bicikli út nyomvonalának ésszerűsítése
A Rákos-patak és a Füredi utca találkozásánál, a Kerepesi út felé haladva a bicikli út egyszercsak elfordul és nem a patakmentén halad ...
Esélyteremtő Budapest
felszíni gyalogos közlekedés
Az aluljárók megszüntetése fontos lépés lenne a közbiztonság növelése és a városi közlekedés akadálymentesebbé tétele érdekében. A legtöbb helyszínen a gyalogosforgalmat felszíni, ...
Helyi - kis ötlet
A Margit híd, budai hídfő buszmegálló környezetének rendezése
A Margit híd budai hídfő buszmegállóban árnyékoló-esővédő tető építése és pad lehelyezése. A szűk járda miatt hagyományos buszmegálló nem fér el, egyedi ...
Zöld Budapest
Minden kerület tömegközlekedési csomópontjában évelő őshonos vadvirágágyások létrehozása
Javaslom, hogy Budapest minden kerületében, különösen a forgalmas és látogatott helyszíneken, alakítsanak ki évelő, őshonos vadvirágokból álló "bemutatóágyásokat". Ezek az ágyások hozzájárulnának ...
Helyi - kis ötlet
Városrész-történeti tanösvény és gyalogos közlekedés fejlesztése Ürömhegy-Aranyhegyen
Ürömhegy-Aranyhegyen, az Ürömhegyi lejtő Cserszömörce utca és Kőpor köz közötti szakaszán városrész-történeti tanösvényt lehetne létrehozni, mely bemutatja a városrész történetét- határkövek a ...
Helyi - nagy ötlet
Fák ültetése árnyékolás céljából
A Városmajor u. és Maros utca közötti útszakasz mentén fákat kellene ültetni. Ez egy délre néző gyalogos forgalmas járda és parkoló rész ...
Nyitott Budapest
Bkk és a kirándulás
Kedves Önkormányzat!
A BKK segítene az általános iskoláknak, hogyha mennek valahova (például: közelben lévő múzeumba vagy színházba) akkor egy-egy buszjátatot indutani számukra. A ...
Esélyteremtő Budapest
Kultúrált, interaktív aluljárók
Legyen az aluljárók üres üzlethelyiségeiben ingyenes dekoratív, interaktív megjelenési lehetőség civil szervezetek számára! A jelenlegi állapot katasztrófális. Nem olyan ötletre gondoltam, ami ...
1-21 elem, összesen: 720