1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Gyömrői út - gyalogosbarát fejlesztés
Sziasztok, gyakran közlekedem - főleg autóval - a X. ker. Gyömrői úton és nagyon balesetveszélyesnek találom az ott kialakított gyalogos-átkelőket, főleg a ...
Helyi - nagy ötlet
Boráros mozgó lépcső
A csepeli hév és a Boros téri gyalogos tömegközlekedést 60 lépcsőfok nehezíti. A napi több tízezres (lehet a becslésem nem is elég) ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogosátkelő - Pannónia utca-Balzac utca
A Balzac utca és Pannónia utca találkozásánál kiemelkedő fontosságú egy új gyalogosátkelő létrehozása, amely hozzájárulhat a közlekedésbiztonság javításához, valamint a gyalogosok és ...
Helyi - nagy ötlet
A Garay utca közösségi térré alakítása
A Garay utca a főváros építészetileg egyik legszebb, mégis szürke utcája, ahol az aszfalt, a beton és a parkolók uralják a közterületet. ...
Helyi - nagy ötlet
közpark
Deés utca, Öv utca sarkán lévő Önkormányzati telek pihenő park létrehozása.Nincs a közelben ilyen ...
Helyi - kis ötlet
Akadálymentes és Kerékpár út átkelőhely létesítése
A Közrakárt utca - Boráros tér és Nehru park közti zebra átkelőhely akadálymentesítése és a körútról érkező kerékpár forgalom bekötése a a ...
Helyi - kis ötlet
Chikung a Ligetben
Kínából jönnek képek arról, hogy tömegesen tai-chiznak a parkban. Miért ne lehetne itt is? A Városligetben fel lehetne állítani egy kivetítőt, ahol ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra az Üllői út Mednyánszky utca kereszteződéséhez
Zebra létesítése az Üllői út Mednyánszky utca sarkához, a 236-os buszmegálló ...
Helyi - nagy ötlet
Nád utca felújítása
Nád utca teljes felújítása, burkolatcseréje faltól-falig, a járdákkal és esetleges zöldterületekkel ...
Nyitott Budapest
Egységes weboldal és alkalmazás budapesti kerületek önkormányzatainak
Legyen egységes, nem pedig kerületenként különbözően kialakított weboldalak és önkormányzati mobilalkalmazások Budapesten. A fővárosi és a kerületi weboldalaknak, alkalmazásokank is legyen azonos ...
Helyi - kis ötlet
Kis lépések nagy távolságok - Egészséges Takarítás
Legyen a Nagy Diófa és Klauzál utca a legegészségesebb Belső - Erzsébetvárosban!
Alakuljon külön fővárosi munkacsoport erre, hogy legyen egészségesebb az eléggé elhanyagolt ...
Nyitott Budapest
Lépcsőkre matricák felhelyezése
Jó lenne a lépcsőink szürkeségét tompítani és matricákkal, festéssel a tér élőbb részeivé tenni ...
Esélyteremtő Budapest
Közösségi gyermekmegőrző/játszóház pár órára - akár egészségügyi intézmények mellett
Elsősorban az OOI környékére gondoltam, de bármely más eü intézmény, különösen ahol többórás onkológiai kezelés (kemo) történik. Olyan közösségi napközire lenne szükség, ...
Helyi - kis ötlet
Könyvmegálló a Kodály köröndre
Könyvmegálló telepítése az Andrássy út Kodály köröndhöz közeli szakaszára a metrómegálló közelébe (a gyalogos szigetre két fa közé úgy, hogy a vitrin ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságos átkelő a gyerekekért gyalogos felüljáró a Kiscelli úton
A Kiscelli út és a Pércsi Lajos Lépcső találkozásánál javaslom egy gyalogos felüljáró építését. Ez a szakasz rendkívül balesetveszélyes, mivel a meredek ...
Helyi - nagy ötlet
Fasorpótlás a Fogarasi úton
A Fogarasi úton a Róna utca és Padlizsán utca között a páratlan oldalon fák ültetése (a parkolóhelyek ...
Helyi - kis ötlet
Komposztálók kihelyezése
Komposztálók kihelyezése, ahol a zöld hulladék gyűjthető legálisan. Letörött gallyak és falevelek esetleges ledarálásának ...
Nyitott Budapest
Helyi gyümölcs a flaszteron
Szezonális átadópontok létesítése a városi tereken, ahol az 50-60 km-en belüli őstermelők egy-egy napon át tudnák adni az előre megrendelt szezonális gyümölcseiket ...
Helyi - nagy ötlet
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése úgy gondolom összekapcsolódó ötlet.
A Vérmező fejlesztése kukákkal, padokkal már megkezdődött, ám abbamaradt, elfogyott a pénz, és ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Gellért rakpart járdán
Biciklisáv kialakítása a hegy felőli járdán, átvezetések kialakítása a Rudas-fürdőnél és a Gellért ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
1-21 elem, összesen: 720