1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
több villamosérkezésjelző tábla
Több villamosérkezésjelző táblát szeretnék Budára, a 11. és a 22. kerületbe. Különösen a Budafok kocsiszín villamos és ...
Helyi - kis ötlet
Átlagsebességmérőt a Lánchídra
Átlagsebességmérők elhelyezése a Lánchídon mindkét irányú forgalom ...
Helyi - nagy ötlet
Mókuska játszótér fejlesztése (Kútvölgy)
A Városkúti út tetején lévő Mókuska játszótéren legyen nyilvános mosdó amit az ide érkező családok higiénikus módon tudnak is ...
Esélyteremtő Budapest
ANYAAA - Kisgyermekes anyákat támogató közösségi tér
Egy olyan teret javaslok létrehozni, ami a kisgyermekes anyáknak szól. Az anyák nem csak pelenkákról vágynak beszélgetni, hanem felnőtt dolgokról, párkapcsolati változásokról, ...
Helyi - nagy ötlet
Csepel - Gubacsi híd
Felújítása elengedhetetlen. Adjunk teret a biztonságos biciklis közlekedésnek is.
Demszky óta ...
Zöld Budapest
Extrém hangos gépjárművek mérése és büntetése (?)
A városi közlekedésben nem csak a gyorshajtás okoz problémát - talán kevésbé veszélyes, de zavaróbb a leggyakrabban szándékosan tuningolt és bőgetett motorhang ...
Helyi - kis ötlet
Forgalomcsillapítás a Háros utcában (Dévény utca - Húr utca közötti szakaszon)
A Dévény utca - Húr utca által határolt Háros utca szakaszon sebességcsillapított zóna létrehozása.
a zónában 30km/h legnagyobb sebességgel való közlekedés mellett, a ...
Zöld Budapest
Sebességmérővel a gyorshajtás ellen.
Telepített sebességmérők elhelyezése több olyan utcában, ahol gyakoriak a ...
Helyi - kis ötlet
Siketvak biztonságos zebra és taktilis sáv kialakítása
A nagyforgalmú Diószegi utcán az átkeléshez hangos jelzőlámpa kell, mert anélkül siket, vak, siketvak számára veszélyes a Sárkány, Korányi és Kőris utcánál. ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogosátkelő - Pannónia utca-Balzac utca
A Balzac utca és Pannónia utca találkozásánál kiemelkedő fontosságú egy új gyalogosátkelő létrehozása, amely hozzájárulhat a közlekedésbiztonság javításához, valamint a gyalogosok és ...
Helyi - kis ötlet
Lépcsővilágítás a Keleti pályaudvar főbejáratához vezető aluljáró lépcsőjére
A Keleti pályaudvar felszíni főbejáratához legközelebb eső aluljáró lépcsőn nincs világítás, illetve nincs semmilyen közvilágítás a közelben, ami megvilágítaná a lépcsőt. Így ...
Helyi - nagy ötlet
Zöld 3-as villamos
A 3-as villamos vonalának zöldítése füvesített sínpályával és a sínek valamint a lakóházak közötti szakaszon fasor és bokrok ültetése. Kiemelten a zuglói,Bosnyák ...
Helyi - nagy ötlet
Növény- és oxigéndús megállók
A villamos megállók fásítása, nagyon fontos lenne. Pl Lehel utca/ Róbert Károly körút (1 es villamos, legbüdösebb megálló) megállónál borzasztó nap, mint ...
Nyitott Budapest
Pénzügyi ismeretek iskolásoknak
Gazdasági, pénzügyi témákról gazdasági szakemberek, közgazdászok beszélgetnének iskolásokkal. Egy-egy iskolai csoport esetében több alkalomból álló sorozat lenne, pl. heti rendszerességgel, délelőtti külső ...
Előzetes kategória
busz sáv kialakítása az Újpest-Újpalota/Rákospalota között
A reggeli és délutáni/esti csúcsokban a bkk-s buszok (196, 196A) együtt araszolnak az autókkal buszsáv hiányában. Buszsáv kialakítása a szélső ...
Helyi - kis ötlet
A Margit híd, budai hídfő buszmegálló környezetének rendezése
A Margit híd budai hídfő buszmegállóban árnyékoló-esővédő tető építése és pad lehelyezése. A szűk járda miatt hagyományos buszmegálló nem fér el, egyedi ...
Zöld Budapest
Legyen a 40 az új 50
Vigyük le általánosan az egész város területén a sebességhatárt 40-re (következő lépésben pedig akár 30-ra ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó járda a kőbányai Fertő utcában
A Fertő utca déli oldalán nincs járda a Makk utca és a Hízlaló tér közötti szakaszon. Ezt a hiányt kellene ...
Helyi - nagy ötlet
Sebességcsökkentő küszöb a Hegedűs Gy u. és Tisza u. kereszteződésében
Sebességcsökkentő küszöb telepítése a Hegedűs Gy u. és Tisza u. kereszteződésében, mely a Hegedűs Gy. utcán érkező forgalmat lassítaná le, mielőtt a ...
Helyi - kis ötlet
Hadrianus utcán a közvilágítás és az utca végén gyalogátkelőhely kialakítása a Dunapart felé
Hadrianus utcán a közvilágítás és az utca végén gyalogátkelőhely kialakítása a Dunapart ...
Esélyteremtő Budapest
Normális magasságban legyenek a padok a négyeshatos megállóiban!
A 4-es és a 6-os villamos megállóiban jellemzően lényegesen magasabbra szerelték a padokat annál, ami a legtöbb ember számára kényelmes lenne. Olyan ...
1-21 elem, összesen: 720