1-21 elem, összesen: 447
Helyi - nagy ötlet
Forgalomgyorsítás, balesetmegelőzés a Szépvölgyi út és Folyondár utca sarkán..
Kanyarodósávok létesítése és közlekedési lámpák telepítése a Szépvölgyi út és Folyondár utca ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpározható körút - Jászai Mari téri szűk keresztmetszet felszámolása
A Nagykörúton ma a Jászai Mari téren (Buda irányában) szűk keresztmetszet van a kerékpárosoknak, és ebből kifolyólag a közútnak is. Senkinek nem ...
Helyi - nagy ötlet
Sebességcsökkentő küszöb a Hegedűs Gy u. és Tisza u. kereszteződésében
Sebességcsökkentő küszöb telepítése a Hegedűs Gy u. és Tisza u. kereszteződésében, mely a Hegedűs Gy. utcán érkező forgalmat lassítaná le, mielőtt a ...
Helyi - nagy ötlet
Zöld 3-as villamos
A 3-as villamos vonalának zöldítése füvesített sínpályával és a sínek valamint a lakóházak közötti szakaszon fasor és bokrok ültetése. Kiemelten a zuglói,Bosnyák ...
Helyi - nagy ötlet
Csepel - Gubacsi híd
Felújítása elengedhetetlen. Adjunk teret a biztonságos biciklis közlekedésnek is.
Demszky óta ...
Zöld Budapest
Kutya WC-k kialakítása
Más országok mintájára kialakítani kutya WC-ket, hogy ne legyen az utca köz WC. Egy erre alkalmas területen lehetne kezdeni az ötlet alkalmazását.
Itt ...
Helyi - nagy ötlet
D14-es kompjárat bekötése Csepel kerékpáros infrastruktúrájába.
Csepel belvárosában kiépített kerékpáros infrastruktúra meghosszabbítása királyerdőn keresztül Csepel déli oldalán elterülő zöldterület a Kis-Duna part felé. A D14-es Csepel Soroksári ...
Helyi - kis ötlet
Feszty Árpád utcai környezetrendezés
A Feszty Árpád utcán az I. kerületben található egy napi hajléktalanszálló, melegedő és mindezek mellett közvetlenül a Déli Pályaudvar hátsó részénél is ...
Helyi - nagy ötlet
Zöldebben a Kőéren
Zöld sáv kialakítása a Kőér utca jelenleg kitaposott terültein. Vaspálya és Cserkesz utca közötti részen és a Szállás utca - Basa utca ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságos és kényelmes közösségi kerékpártárolók kialakítása, üresen álló helyiségekben
A régóta üresen álló, közterületről közvetlenül megközelíthető helyiségekből kismértékű beruházásokkal lehet közösségi kerékpártárolókat kialakítani, költséghatékony módon. Ezekkel tömegesen lehetne megoldani a ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca zöldítése, járdák szélesítése
Városmajor utca felosztásának és forgalmi rendjének módosítása a taktikai urbanizmus eszközeivel. Járdák szélesítése, parkolási rend módosítása, növények ültetése, ellenirányú kerékpársáv kialakítása a ...
Helyi - kis ötlet
Zajvédő plexi falak telepítése a Budaörsi úton
A Budaörsi út mellett kifelé a jobb oldalon a Dayka Gábor úttól a Sasadi útig letesitett lakóházak zajterhelése -főleg nyáron ...
Zöld Budapest
Minden kerület tömegközlekedési csomópontjában évelő őshonos vadvirágágyások létrehozása
Javaslom, hogy Budapest minden kerületében, különösen a forgalmas és látogatott helyszíneken, alakítsanak ki évelő, őshonos vadvirágokból álló "bemutatóágyásokat". Ezek az ágyások hozzájárulnának ...
Helyi - nagy ötlet
Boráros mozgó lépcső
A csepeli hév és a Boros téri gyalogos tömegközlekedést 60 lépcsőfok nehezíti. A napi több tízezres (lehet a becslésem nem is elég) ...
Zöld Budapest
Legyen a 40 az új 50
Vigyük le általánosan az egész város területén a sebességhatárt 40-re (következő lépésben pedig akár 30-ra ...
Zöld Budapest
Miként lehetne a park gondozókból energia termelő szakmunkásokat képezni?
Budapesten közterületein, parkjaiban évente cca. 100 000 tonna zöld hulladék keletkezik, amelyet környezet romboló módon a Főkert és annak alvállalkozói a komposztáló ...
Helyi - kis ötlet
Halász utcai kereszteződés biztonságosabbá tétele
A Halász utcai kereszteződés autóval szinte minden irányból bonyolult, egyszerre kell átlátni a lassan mozgó gyalogosok, a gyorsabban mozgó biciklisek, a megállóból ...
Esélyteremtő Budapest
Tisztasági fürdők
Lehetne, mondjuk kerületenként, egy-egy olyan népfürdő, mint amilyet már 1928-ban is elrendelt a Budapest Székesfőváros Közmunka Tanácsa, ahol fertőtlenítésre is lenne lehetőség, ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos+kerékpáros átkelő a Béke utca - Rákos-patak találkozásánál
A Rákos-patak mentén a Béke utcától észak-nyugatra és dél-keletre is kiépített kerékpárút van, viszont a Béke utcánál 2x2 forgalmi sávon + 2x1 ...
Nyitott Budapest
ÉnBudapestem app kiegészítése Hibabejelentő funkcióval
Olyan applikációra lenne szükség, ami integráltan biztosít lehetőséget a fővárosi problémák bejelentésére, lásd Újbuda App 11. ...
Helyi - nagy ötlet
Metró-HÉV összekötés helyett buszok meghosszabbítása
Mivel nem valósult meg a HÉV és a Metró összekötése (szerintem nem is fog), egy alternatív megoldásként a 44-es, 45-ös, 276E buszok ...
1-21 elem, összesen: 447