1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Zugló vasútállomás- Pólus kerékpár út
A zugló vasútállomás és Pólus közötti vonalon nincs kiépítve elkülönített kerékpárút, csak az úton futó kerékpársáv van ami a Bosnyák térnél ...
Helyi - kis ötlet
Fedett kerékpártárolók a Fogaskerekű vonalán
A kerékpártárolók legalább 10 kerékpár tárolására legyenek alkalmasak, valamint ahol még nincs fedett utasvárót is érdemes lenne ...
Helyi - nagy ötlet
Gyömrői út - gyalogosbarát fejlesztés
Sziasztok, gyakran közlekedem - főleg autóval - a X. ker. Gyömrői úton és nagyon balesetveszélyesnek találom az ott kialakított gyalogos-átkelőket, főleg a ...
Helyi - nagy ötlet
Lánchídon kerkpározás biztonságosabbá tétele
A záróvonalat valamilyen fizikai korláttal, vagy bütykökkel meg kellen erősíteni, hogy a taxisok ne előzgessenek (közelről, mert utál) kerékpárokat a hídon.
Én a ...
Esélyteremtő Budapest
Mobil Szépségszalon
Lakóautó átalakítása mobil szépségszalonná, amivel heti 1-2 alkalommal 1-1 közterületen leparkolnék és az arra járók igénybe vehetnének 1 szépségápolási szolgáltatást 20-30 ...
Helyi - kis ötlet
Újpest Burger Fal
Javaslom, hogy az újpest-központi Burger King épületének tűzfalára kerüljön fel valamilyen újpestiekről vagy újpestieknek szóló művészeti alkotás, méghozzá úgy, hogy legyen nyílt ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárosok, rolleresek részére pumpapálya, akadálypálya, skatepark létrehozása
Kerékpárosok, rolleresek részére pumpapálya, akadálypálya, skatepark létrehozása a XIII. kerületben a Rákos-patak mentén a Madarász Viktor utca és Göncöl utca közötti szakaszon.
A ...
Helyi - kis ötlet
Lakossági parkolóhelyek kijelölése a 11. kerületben
Minden második parkolóhely lakossági parkolóhellyé alakítása, felfestések és táblás jelölések ...
Helyi - nagy ötlet
A Garay utca közösségi térré alakítása
A Garay utca a főváros építészetileg egyik legszebb, mégis szürke utcája, ahol az aszfalt, a beton és a parkolók uralják a közterületet. ...
Helyi - nagy ötlet
M4 metró tovább fejlesztésének tervezése
A Thököly úton közlekedő buszokat válthatná a 4 es metró, így egy olcsóbb és zöldebb megoldást kapnánk. Tudom, hogy a 120 millió ...
Nyitott Budapest
Társasjáték gangok
A belvárosi bérházakban a gangokon a Játszóház projekthez hasonlóan társasjátékos alkalmak szervezése. Ezeket meg kell hirdetni majd az ott lakóknak faliújságon, vagy ...
Helyi - nagy ötlet
D14-es kompjárat bekötése Csepel kerékpáros infrastruktúrájába.
Csepel belvárosában kiépített kerékpáros infrastruktúra meghosszabbítása királyerdőn keresztül Csepel déli oldalán elterülő zöldterület a Kis-Duna part felé. A D14-es Csepel Soroksári ...
Nyitott Budapest
Főváros és az AI
Az információs technológiák rohamos fejlődése miatt a hivataloknak is lépést kell tartaniuk a változásokkal.
Az AI és az IT területén napról napra ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos, szabályos kerékpár-, gyalogos- és autóforgalom a Szabadság hídon
A Szabadság híd egyik gyalogos járdája legyen csak a sétálóké a másik oldali pedig a ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó járda a kőbányai Fertő utcában
A Fertő utca déli oldalán nincs járda a Makk utca és a Hízlaló tér közötti szakaszon. Ezt a hiányt kellene ...
Helyi - kis ötlet
Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasút zarándok út.
1899-ben átadták Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasútat. Történelme során Nagytétényig és Törökbálintig közlekedett. Késöbb aztán villamos üzemként került átalakításra. A nagytétényi ága ...
Helyi - kis ötlet
Közvetlen gyalogátkelőhely a Szerémi úton (Barázda utca kereszteződés)
Az elmúlt években a Barázda utca és Alíz utca térségében jelentős lakónegyedek létesültek, melyekből a gyalogos közlekedés egy része a Fehérvári úti ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Reitter Ferenc utca - Kerekes utca sarkán
A Reitter Ferenc utca egy nagyforgalmú, 2x2 sávos út a 13. kerületben. Néhány kereszteződésében már vannak gyalogátkelőhelyek, de néhány fontos és balesetveszélyes ...
Zöld Budapest
Decentralizált energia-közösségeket
Az energiaszolgáltatóval karöltve, kísérleti jelleggel jó lenne elindítani olyan energia-közösségeket, ahol (pl. irányítószám-körzetenként) lenne egy-egy központ, ami az energia-tárolást oldaná meg (pl. ...
Zöld Budapest
Minden kerület tömegközlekedési csomópontjában évelő őshonos vadvirágágyások létrehozása
Javaslom, hogy Budapest minden kerületében, különösen a forgalmas és látogatott helyszíneken, alakítsanak ki évelő, őshonos vadvirágokból álló "bemutatóágyásokat". Ezek az ágyások hozzájárulnának ...
1-21 elem, összesen: 720