1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Bringaút járhatóvá tétel az óbudai főtéren
A kijelölt bringás átvezetés hiányzó kockaköveinek pótlása és a teljes felület síkba ...
Helyi - kis ötlet
Ördög-árok tanösvény a Hadapródiskolától a Dunáig
Tanösvény az Ördög-árok nyomvonalán, táblákon bemutatva a patak és egyes szakaszainak történetét és sok ...
Nyitott Budapest
Főváros és az AI
Az információs technológiák rohamos fejlődése miatt a hivataloknak is lépést kell tartaniuk a változásokkal.
Az AI és az IT területén napról napra ...
Nyitott Budapest
Fővárosi vagy kerületi tulajdonokról nyilvános online térkép
Fővárosi vagy kerületi tulajdonokról, közterületekről nyilvános online térkép megvalósítása, aminek segítségével a polgárok meg tudják állapítani minimális erőfeszítéssel, hogy adott terület alkalmas-e ...
Nyitott Budapest
Napközi
Bővíteni a nyugdíjas klubok számát ill. a kamaszok találkozó helyét. A kamaszoknak játszóteret is lehetne építeni, ahol tudnak beszélgetni, játszani, együtt ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra kell a Váci útra!
A Váci út WestEnd - Rajk László utca közötti szakasza nem autópálya! A gyalogos forgalom átvezetése két kerület és a város ...
Nyitott Budapest
Láthatatlan tömegközlekedő postások
A mindennapos tömegközlekedők sok szállítást végző ember munkáját kiválthatják. Az elv szerint, amikor valaki útra kel, megnézi egy alkalmazásban, hogy van-e a ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mammut-1 és Mammut-2 bejáratai közé a Lövőház utcában!
A Mammut 1 és Mammut 2 között egész nap gyalogosok tömege kel át. A hely már jó ideje gyakorlatilag zebraként működik, de ...
Helyi - kis ötlet
Zugló vasútállomás- Pólus kerékpár út
A zugló vasútállomás és Pólus közötti vonalon nincs kiépítve elkülönített kerékpárút, csak az úton futó kerékpársáv van ami a Bosnyák térnél ...
Helyi - kis ötlet
Esővíz gyűjtő tartály biztosítása a lakosság számára
Az ötlet keretén belül 1 db 300 literes tartály, tartályfedéllel, talppal és csappal kerülne biztosításra a kerületi lakosság - udvarral rendelkező szervezetek, ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mester utca / Dandár utca sarokra
A Mester utca és a Dandár utca kereszteződéséhez is kellene egy zebra az itteni iskola ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kerékpáros átvezetés az Andrássy út és kiskörút csomópontjában
A kerékpárosoknak jelenleg az Andrássy út felől a József Attila út (Lánchíd) irányába az autókkal közös sávban kell átkelniük a csomóponton. Ehelyett ...
Nyitott Budapest
Legyen látogatható az F4 objektum, azaz a Rákosi-atombunker!
A Budapest felszíne alatt húzódó közel 3800 négyzetkilóméteres hidegháborús Rákosi-bunker megnyitása a nyilvánosság előtt, vezetett túrák ...
Nyitott Budapest
emléktábla müemlékeken
egységes, jól megjelölt, az épület ről lerással ellátott emléktáblák a műemlékeken, mint pl ...
Zöld Budapest
Szelektív hulladékgyűjtést segítő alkalmazás (FKF)
Önnel is előfordult már, hogy nem tudja, melyik kukába dobja a szemetét?
A papírcsomagolás műanyagot rejt, így végül is mindegy? Hát nem!
Az ...
Helyi - kis ötlet
Vezér utcai és a Mogyoródi úti bicikli utak összekötése
A Mogyoródi úton található bicikliút nagyszerű kapcsolatokat biztosít a Városliget és a Belváros felé, viszont sajnos végetér a Nagy Lajos király útjánál. ...
Helyi - kis ötlet
Váci út 50. előtti terület zöldítése bővítéssel.
Váci út 50. (Lehel Piac) zöldítése, zöld terület bővítése.
- a fák kivágásának és a zöld terület lebetonozásának megakadályozása
- a területről a betonkockák felszedése ...
Helyi - kis ötlet
Pöttyös zebra
Az Oktogon villamos peron és a két végén lévő túlterhelt zebra között az úttestre pöttyök felfestésével - figyelmeztető felület kialakításával ...
Helyi - kis ötlet
BKK autómaták kihelyezése
BKK automaták kihelyezése az Erdőkerülő utcai villamosmegállóba és a szintén az Erdőkerülő utcai busz ...
Helyi - kis ötlet
Fedett kerékpártároló az újpesti víztorony környékére (kamerával)
A környéken sokan választják a kerékpáros közlekedést, amelyhez megfelelő infrastruktúra is rendelkezésre áll, azonban a biztonságos (bekamerázott) és rendezett tárolásra kevés lehetőség ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720